ahoj,
před cca měsícem jsem si převybrala snubní prsteny u fy.Rotax. Byla jsem připravená si je dnes závazně u fy.nechat zhotovit. Jaké však bylo pro mne nemilé překvapení - zdražení prstenů (všech) o cca 25%, což je opravdu hodně.
Jaký tedy mělo marketingový smysl - poskytnutí slevových poukázek na sv.veletrhu ve výši 1000 Kč, když prsteny byly následně zdraženy o cca 3000 Kč.
cestovky také zdražují již zakoupené zájezdy, je to ale napsané v podmínkách které oni podepsali. Já si myslím, že udělat to může každý. Každý by měl mít podepsanou smlouvu, ve zlatnictví, s fotografem apod.
haklina: pokud by ses podívala na předchozí či první stránku, tak bys věděla, že cestovní smlouvy jsou upraveny jiným způsobem ;-)
ajka: mno otázka je, jak jsi dotaz formulovala. Můj zněl: Lze cenu bez uvědomění objednatele navýšit v případě, že šlo sice o výrobu na zakázku, ovšem s pevně danou katalogovou cenou - nikoliv teda cena odhadem?
Navýšit samozřejmě lze, jen je o tom třeba objednatele informovat a vyžádat souhlas :-)
Ta kopie smlouvy by se také šikla, třeba ta od flac :-)
flac, můžeš prosím?