Kde začít se svatebními přípravami?

Ahoj:) potřebuju poradit, jsme zasnoubení, svatbu plánujem příští léto, ale absolutně nevím, kde začít! poradteee :-N
Odpovědět
Profilova fotka
Podle mě je nejlepší pro začátek zvolit datum a místo - a zařídit to na matrice. Na tom ti stojí celá svatba a pak už zařizuješ postupně všechno co chceš, ale bez toho výše psaného to prostě nejde:)
Odpovědět
Profilova fotka
Zamluvit místo, matriku, fotografa, hudbu. A další je na tobě :)
Odpovědět
Profilova fotka
Take se vdavam pristi leto a prvni na co jsme se zamerili je misto obradu a hostiny, od toho se vse odviji, jakmile mas datum a misto, muzes planovat ostatni.... nebo mas na svem profilu svatebni rocni planovac, ten ti pomuze kdy co a jak ;-) hodne stesti x
Odpovědět
Profilova fotka
Staci misto obradu a hostiny...na matriku muzes jit stejne nejdriv tri mesice pred svatbou....a vse ostatni staci zarizovat nejdriv ctyri mesice predem...hlavne to nehrot rok predem ;)
Odpovědět
Já si taky myslím. A po tomto si zařídíš foťáka a kapelu a pak už jen vybíráš barvu svatby (pokud ji chceš mít nějak barevě sladěnou) a od toho se ti odrazí ten zbytek. Proberete finanční stránku, upřesníte představu o svatbě, proberete počet hostů a pak už to jede samo :-)
Odpovědět
My taky plánujeme svatbu na červen a říkám si, co je potřeba udělat nejdříve :-) Různě si to tu pročítám, takže tu určitě najdu dostatek informací a ispirací ;-)
Odpovědět
Přidávám se k holkám, svatbu jsem zařídila během čtyř měsíců a bylo to úplně dostačující :) Jediný mínus byl ten, že jsem nestihla včas zarezervovat oblíbenou fotografku, ale to se dalo čekat. Jak už psaly ostatní: 1. datum a místo + s tím jde ruku v ruce matrika 2. hostina 3. fotograf 4. na tomto místě jsou pro mě šaty :) Pak je to podle priorit - hudba/oznámení/dort/cukroví/květiny/... na to je času dost :)
Odpovědět
Profilova fotka
Já si myslím, že úplně nejdříve, ještě než budeš cokoli zařizovat a rezervovat, je potřeba vytvořit si v hlavě jakýsi koncept svatby. Tedy jak velká svatba (kolik asi hostů), jaký obřad (civilní x církevní, venkovní x vnitřní, na zámku x na radnici apod.), jak časově (kdy zhruba obřad, jestli pak oběd nebo hned raut, kdy program pro rodinu a kdy mají dorazit kamarádi). A už se i zamyslet, jaký asi program a časový harmonogram. A samozřejmě zvážit i finanční stránku věci. Tohle je ten základ a od toho se bude teprve odvíjet místo hostiny, místo obřadu, hudba atd. Tohle nevymyslíš za hodinu, resp. vymyslíš, ale chce to nechat si to trochu uležet a postupně si tu svoji koncepci ujasňovat a dávat jí stále konkrétnější rysy. Nech si na to klidně i několik měsíců, čas na to máš. No a mezitîm, abys neměla pocit, že se nic nehýbe z místa, řeš šaty. Protože ty jediné ti tu koncepci nijak zvlášť nerozbijou. Pokud bys ale teďka rezervovala hostinu na zámku a pak si uvědomila, že chceš vlastně radši grilování na zahradě, byl by to problém.
Odpovědět
Profilova fotka
tak já bych řadila 1. datum a místo - možná lepší vybprat i víc termínů... 2. forograf (rok dopředu jsou ti lepší zarezervovaní skoro na celou další sezónu, v září jsem oslovila některé a bohužel měli na další rok už jen 2 volné sobotní termíny... takže třeba jestli ti na tom zleží se s datumem budete muset přizpůsobit fotografovi....) + kameraman (toho jsme mi neměli :-D) 3. hostina (tady už budou chtít vědět barvu do které chceš svatbu ladit) 4. kadeřnice a vizážistka 5. šaty 6. hudba 7. ostatní jídlo (dorty, koláče... občerstvení na ráno, jestli potřebujete) 8. výzdoba Ale více méně si to můžešzměnit jak más priprity ty. Ale trochu propojený je začátek, protože musíš zkloubit víc věcí a od toho se dál odpíchnout. Takže co víš že chceš a nechceš nic jiného musí na začátek do výběru datumu atd. :-) Takže hodně štěstí v plánování...
Odpovědět
Ahoj :-) Zatím je ještě plno času, my se taky budeme brát příští rok - v září. Takže času je opravdu spooustu. Psala jsem na naši matriku dotaz od kdy se můžou zamlouvat termíny (myslela jsem, že tak od ledna). A paní nás překvapila tím jak byla moc ochotná, vše nám vysvětlila a napsala, že už nám teda zamluvila termín jaký jsme chtěli. Ani jsme to nečekali tak rychle :-N V říjnu se máme sejít s provozní z místa, kde chceme obřad a hostinu. Jsme s nimi domluvení tak dlouho dopředu, protože jsou vyhlášení tady v okolí a v září mají dožínky a spoustu akcí, tak chceme, aby s tím počítali dopředu a měli na nás čas :-) Jinak to je tak všechno. Rodině to oznámíme asi na Vánoce (je to hrozně těžké neprořeknout se před rodinou a přáteli, když má člověk takovou radost :-D ) A pak až tak na jaře začneme něco víc plánovat :-)
Odpovědět
Ahojky,určitě je důležité vše co je tu uz napsáno, mi začali v květnu datumem pak místem a dovolenou v práci, pro mě to byl celkem velký problém,pracuji v nemocnici na směny a dovolené uz jsou zabrane i na příští rok no a pak šaty a všechno ostatní. Opravdu máš spoustu času, vážně jsem to zařídila všechno do 4 měsíců :-D tak přeji krásné plánování :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Páni, to jste měli s matrikou štěstí. Nám řekli že na 2014 až v prosinci a vyjimku neudělají...
Odpovědět
Článek se načítá
Koukni na svůj profil, vpravo dole je "SVATEBNÍ PLÁNOVAČ NA 1 ROK" - je to celkem podrobné a je tam dobře rozděleno, čím začít a co je hlavní
Odpovědět
Zamluv si co nejdříve místo obřadu a hostiny, kapelu, fotografa popř. kameramana. Na ostatní máš spoustu času. My se zasnoubili rok dopředu, toto vše jsme zařídili co nejdříve - mám v albu příprav postup, co jsme kdy zařizovali, tak klidně mrkni, moc ráda organizuju! Dobří fotografové jsou rychle pryč, tak na to pozor! A některé termíny např. červen jsou na svatby hodně populární. Na podzim jsem začala okukovat šaty, jinak většinu budeš řešit až tak po novém roce. Tady je fajn inspirace, tak si můžeš dělat album o předtavě, abys pak líp věděla, co se Ti líbí a co chceš. Tyto stránky mi pomohly hrozně moc, našla jsem tu třeba místo na hostinu kousek od nás, o kterém jsem vůbec neměla tucha! ;-) Kdybych Ti mohla s čímkoliv poradit, ráda.
Odpovědět
no my jsme zařídili a domluvili svatbu za necelé 2 týdny, teď akorát dolazujeme detaily, žijeme v malém městečku, takže co se týče datumu, máme štěstí, hlavně nestresovat a ono to půjde jak po másle, na internetu se dá sehnat všechno a rychle v červnu na 5 výročí jsme se zasnoubili a v kolem 10 srpna jsme se rozhodli, že se na podzim vezmem, do týdne jsme měli všechno oběhaný, udělaný pozvánky, jmenovky apod., datum, kytku, dort, hostinu, jde to rychle. 2 týdny před svatbou začnu péct na výslužky, jinak mám už všechno zařízený, jediný problém, co jsme zatím měli byl, že jsme museli o hodinu oddálit obřad....
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?