Ahoj,s přítelem nejsme ještě ani měsíc zasnoubení. Dostala jsem krásný prsten z bílého zlata s kamínky, ale hned ten den jsme si všimli, že dva tam chybí. Šli jsme to tedy reklamovat a rovnou jsem si ho nechala zkrátit. Čekali jsme okolo 20 dní, protože to museli poslat zlatníkovi. Teď když mám konečně prstýnek zpátky, můžeme novinu všem oznámit. Bohužel dneska jsem si všimla, že je na pravé straně docela poničený. V krámě jsem kontrovala hlavně kamínky a nevšimla si toho. Nepamatuju si, že bych se praštila nebo tak nějak. Vím, že prstýnek byl určitě drahý a ani nevím jestli se to nějak opraví nebo se bude muset vyměnit. Dost mě to ale mrzí 😕 Nechali byste to to být nebo byste to řešili?
@karolina_flidrova Pak dejte vědět jak jste dopadla, ale za mně je to vada hned z výroby, mi to příjde, že jak ho zmenšovali tak to v tom místě nějak připojovali ale to je asi hloupost... ani si nedovedu představit jak by to člověk způsobil
Ano přesně, paní mi řekla, že s tím bohužel nejde nic udělat, opravit to nijak nepůjde a úplně jiný prstýnek za to nechci. Ještě na té pravé straně to je naštípnuté, zkontrolovala to a všechno v pořádku. Mám kdyžtak po 14 dnech přijít, že se na to podíváme. Je to škoda, ale když se na to člověk vyloženě nezaměří, ani si toho nevšimne, já to taky viděla až po týdnu.
@jenproinspiraci Přišlo mi, že paní řešila spíš "prasklinku" u posledního kamínku a se zbytkem se nezabývala. Nejspíš se to stalo, když tam dávali ty kamínky nebo při zmenšování. Dost mě to mrzí, protože prstýnek je to opravdu krásný 😞