Dobré ránko, chci se Vás zeptat, když je problém s nezaplacením zaslaného zboží z Bazaru na tomto blogu, jak mám postupovat? měli jste někdy podobný problém? zaslala jsem nazpět boty, které mi neseděli nevěstě a dosud, je nemám zaplacené, zaslání doporučeně, balík je na poště už měsíc (2x prodlouženo), peníze nemám, paní nereaguje její nick Kaeth01 na maily, tak nevím co mám dělat.
Děkuji za odpovědi.
A byla jste s prodejkyní domluvená na vrácení zboží a peněz ? Vypadá to, že když si je paní nevyzvedla, tak se Vám po čase vrátí zpět a v podstatě se nic nestane. Vy budete mít zboží a druhá strana peníze. V tomto případě se nijak postupovat nedá ....
Ano byla, mám to od ní písemně, že když mi boty nebudou vrátím je a ona mi pošle peníze, boty si nevyzvedla, byly na poště měsíc, stále se mi jen vymlouvala a já prodlužovala dobu úschovy, dnes se mi vracejí zpět, no to je fajn, no ona má peníze a já boty, které mi nesedí. No tedy ještě se mi boty nevrátily, ale i tak je to pěkně vyčůrané jednání, a co mám se kvůli 500kč sbalit jet do Brna na její adresu, aby mi neotevřela? a chtěla jsem je vrátit osobně, a to se jí nehodilo, no tak teď už vím proč.