Moderátor nebo koordinátor na celý svatební den - Praha

Profilova fotka
Ahoj. S nastávající řešíme neustále dokola otázku, kdo nás a hosty bude celým dnem a večerem provádět. A stále se nemůžeme dopátrat nějaké rozumné odpovědi. Svatební obřad, jeho chod, zasedací pořádek a jednotlivé části spojené s příchodem nevěsty apod. mívá na starosti koordinátor. Tam je to jasné. Ale pokud jde o nějaký chod a program, kdo se stará o zbytek? Kdy se půjde fotit, kdy se bude hrát jaká hra, kdy bude první tanec, kdy přijde ohňostroj, kdo bude dávat pokyny hostům, až my se odjedeme fotit - kdo k těmhle krokům dává pokyny? A když jsem zmínil tu hru, kdo to bude komentovat (moderovat)? Rádi bychom, aby tohle vše zvádl jeden člověk a aby se role nemusely dělit. Zároveň nechceme tohle "břímě" naložit některému z hostů. Jeden z členů kapely je i moderátor, ale jak říkám, máme obavy, že by se nemuselo vše zadařit dle našich představ. Tím spíš, když zaúkolujeme více lidí. Doporučte prosím, na koho se můžeme s touto věcí obrátit. Díky :)
Odpovědět
To přece vše od organizace až po zábavu může zajišťovat družba. Většinou je to člen kapely a takový místní kašpar :-) Ale jsou to lidi, kteří svatby dělají už dlouho a mají zkušenost co a jak :-)
Odpovědět
@mikey_von_dricka A co koodrinátorka? Kamarádka ji měla a bylo to fajn. Říkala nám, kdy se co bude dít, jak se můžeme zabavit, když se snoubenci fotili a tak, pak nás zase zavolala, abychom něco nepropásli...A celkově to bylo fajn :-) Já mám šikovnou ségru, co se v organizování vyžívá, tak to přenechám jí, ale kdybych jí neměla, určitě si jí vezmu také ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@peitra01 Moc nerozumím odpovědi: "Většinou je to člen kapely a takový místní kašpar. Ale jsou to lidi, kteří svatby dělají už dlouho a mají zkušenost co a jak" Jako člen kapely řekne, že se máme jít fotit nebo kdy jít krájet dort? S tím místním kašparem tomu také nerozumím. Teda chpu typ člověka, kterého máš namysli, ale ten rozhodně nedělá svatby dlouho a nemá s tím žádnou zkušenost. Navíc jsem psal, že nechceme, aby se toho chopil nikdo z hostů a tudíž ani družba.
Odpovědět
Profilova fotka
@amaresova00 Koordinátorka by byla fajn, akorát právě nevíme, jestli to celé běžně koordinátorky dělají. Proto nás zajímá, jakou zkušenost s tím mají ostatní. Je nám jasné, že organizaci celého dne by měla v pohodě zvládnout. Jen nám jde o nějaké moderování. Respektive o to, jestli je běžné, aby se koordinátorka zároveň chopila i role moderátorky. Moje budoucí švagrová je také dost šikovná a věřím, že by toho dost zvládla a my si tím ušetřili dost času, peněz a starostí se zasvědcováním cizí osoby. Proto jsme o ní i chvíli uvažovali. Jenže chceme, aby si to všichni užili naplno a především právě naši nejbližší a protože víme, že to máme s celým tím dnem dost komplikované, nechceme tím nikoho zatěžovat. A pak je tu skutečnost, že by za žádnou cenu do mikrofonu neřekla ani slovo :)
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, nekdo to ale delat musi, nemuze to byt na novomanzelech. Bud si domluvis nekoho ciziho, koho ti nekdo doporuci, nebo nekoho poveris. Ja jsem nad tim take premyslela, jak to udelat. Nikoho ciziho na svatbe nechci, tak si sepisu program a pokusim se ho rozdelit na 3 casti (obrad, hostina, vecerni zabava) na kazdou cas poverim jednu kamaradku, aby se starala o dodrzovani programu. Pokud by to byl jeden clovek, tak by toho asi mel hodne a to jak pises, chci aby se vsichni bavili. Ty 3 kamaradky jiz maji svoji svatbu za sebou a kazda bude mit kousek. Samy se nabizely s pomoci, tak mi nic nezbyva, nez ji prijmout :-) jinak fakt nevim, jak to ukoordinovat. Navic vsechny 3 budou mit na svatbe jeste dalsi moje kamaradky, ktere znaji a mohou je pozadat jeste o pomoc. To uz ale necham na nich:-)
Odpovědět
Profilova fotka
Jak píšete, lze to samozřejmě řešit tím, že pověříte někoho šikovného a schoplného z rodiny či kamarádů. Nicméně pravdou je, že v den D se obvykle všechno nakoncentruje a hrozí, že dotyčná osoba ze svatby opravdu nic mít nebude. Takže je to opravdu na zvážení. Schopný svatební koordinátor samozřejmě může řadu věcí odmoderovat.
Odpovědět
@mikey_von_dricka Nevím přesně, jaké moderování máš na mysli. Ta koordinátorka samozřejmě taky do mikrofonu mluvila, ale zase ne půl večera :-) Prostě uvedla, co se bude dít a tak. Taky je výhoda, že jak už zažila spousty svateb, tak věděla co a jak a co se může po...:-D Ale zase asi záleží, na jakou narazíš....No kdybys chtěl, můžu kamarádce říct o kontakt.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?