Jak to vlastně probíhá? Já někde nakoupím věci, které chci mít na stole.... kytky, látky, mašle, ubrousky atd. , donesu je do restaurace a oni to vyzdobí podle nich nebo to ještě pojedu večer před svatbou zkontrolovat? Jak jste to měli vy? Ono asi záleží na domluvě s tou hospodou, ale jak se to většinou dělá?
no odpověděla sis sama- záleží na domluvě :-)
já to mám tak, že si pronajímám sál, který patří k restauraci, takže obsluha bude od nich, ale jídlo nám zajišťuje catering.
ty mi samozřejmě nabídli i výzdobu svatební tabule, ale za dost peněz (polovina ceny toho, co mě stojí celý raut :-) )
takže si to nakonec zařizuji sam-mám v rodině dva lidi z gastronomie, takže mi s tím pomůžou nazdobit to den před...
Ja si vybrala dekorace z nabidky restaurace a oni vse pripravili, pro nas idealni varianta :-)
kazdy podnik to bude mit asi jinak, ne vsude nejake dekorace maji a ne vsude umozni pripravit si stoly den predem..
Nejlepší bude domluvit se s tou konkrétní restaurací, kde budete mít hostinu, protože ne všude je to stejné. Někde ti ukážou fotky tabulí, jaké dělají a můžeš si vybrat, jinde se řídí čistě podle tebe atd.
V našem případě to bylo tak, že žádné fotky neměli, což mně nevadilo, protože jsem měla svoji představu. Jen jsem byla upozorněná, že jsou tam trochu užší stoly, tak ať to moc nepřeháním s dekoracema, aby se tam vešlo nádobí ;-) Výzdobu samotnou pak dělal personál dopoledne v den svatby, já jsem jim jen den předem přinesla všechno potřebné a už jsem se nemusela o nic starat. Udělali to perfektně, takže spokojenost.