Zhodnocení svatebních salonů Adina, Svatba snů, Natali

Ahoj nevěsty, také Vám přispěji svými dojmy ze salonů, třeba to některě pomůže 😉 Adina v Letňanech - ochotný personál, krásný salon, velký výběr, vyšší ceny Natali - také ochotné a milé, výběr střední, výhodou je možnost doobjednání šatů, ve Vaší velikosti a barvě, ceny standartní cca 10.000,- Svatba snů - obsluha spíše nepříjemná, laxní, výběr nižší průměr ceny také cca 10.000,- ( odtud bych si šaty nepůjčila ) Odkud máte šaty nakonec vy ? 😉
Odpovědět
Natali :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Nuance
Odpovědět
Profilova fotka
Naive a jsem neskutecne spokojena :-) Budu je urcite doporucovat dal.Nemeli problem,abych si saty zkusila dvakrat,kdyz jsem byla trochu na pochybach,ktere vybrat.Nemeli ani problem,kdybych chtela presunout zaplacenou zalohu na jine saty.Personal super,moc ochotne,mohla bych chrlit jen superlativy :-) Pujcovne vyssi,ale saty originalni a krasne.
Odpovědět
Profilova fotka
Maya...1.zkouska pani ochotna, 2. zkouska uz slecna nic moc. Jenze ja hledala original co jen tak nekdo nema a ty jsem nasla az tady. Jedine co me trochu desi je ze na posledni zkousku jdu az 20.6 svatbu mame 9.7. 2016 takze doufam ze je upravy dobre a bude vse ok...snad vi co delaji.
Odpovědět
Profilova fotka
@adush09 mame take svatbu 9.7. A na zkousku jdu 7.7. dopoledne a odpoledne si je rovnou odvezu. Jsou to profici, urcite vse bude ok. ;-) Na kazdou nevestu musi saty ruzne upravovat, takze maji jiste mnoho zkusenosti.
Odpovědět
Profilova fotka
@marksimkova tím se také uklidňuji :) že prostě ví. Jen mě štve že si je nemohu zkusit upravené. Až na ostro.
Odpovědět
Profilova fotka
No, ver, ze to bude ok. Ani na nic jineho nemysli! Budes krasna nevesta v dokonale padnoucich satech. Nic jineho si ani nepripoustej. ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
Ja mela saty z Anet a spolumajitelka salonu Nikola Milackova me i licila a cesala, proste all in one servis a proste parada, naprosta spokojenost :)
Odpovědět
Profilova fotka
@adush09 A co si je vzít na sebe ještě při převzetí? Drobné úpravy by měli být schopní udělat na počkání. V Naive to obvykle dělají tak, že když si jdeš pro šaty, máš možnost si je ještě vzít na sebe a když se ti něco nezdá, ještě se to dá doladit. Ne teda nějaký velký úpravy, ale něco se dá...
Odpovědět
Profilova fotka
@janenina Já je vyzvedávat nebudu. Ptž budu zdobit místo svatby. Ale to snad bude v pohodě :)
Odpovědět
Profilova fotka
@adush09 urcite to bude v pohode :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Milé nevěsty, reaguji na příspěvek sl. Belkové, zakladatelky této diskuze. Slečna si u nás dělala rezervaci termínu zkoušení v neděli přes internetové stránky. Měla zájem o termín zkoušení následující den - v pondělí v 11h, hned na začátku otevírací doby. V neděli máme zavřeno, ale i přesto jsem jí emailem obratem odpověděla. Informovala jsem jí, že jak píšeme na webu, vybraný model nemáme zatím v salonu, a že doporučuji přijít na zkoušku o týden později, kdy by měl již dorazit. Nabízela jsem jí také, že jí dáme vědět, jakmile šaty přijdou. Na email neodpověděla, zato však volala v pondělí ráno, více než hodinu před otevírací dobou a trvala na tom, že se chce v pondělí za každou cenu stavit. Dohodly jsme se tedy, že dorazí v 15h a pošle mi mezi tím v SMS seznam šatů, které si vybrala na webu. Slečna však dorazila o 2h dříve než jsme měli naplánovanou zkoušku, asi ve 13h. Šla náhodou... kolem od doktora, protože měla zablokovaný krk. Často se nám v takovém případě nevěsty ze zdravotních důvodů omluví a termín přesunou na jindy. Vždyť zkoušení svatebních šatů je příjemná záležitost. Nevěsty na ni přichází v dobrém rozpoložení, aby si zkoušku užily. Slečna i přes zdravotní komplikace dorazila. Jak jsem již psala, o 2h dříve. Nevím, zda-li by ji u lékaře vzali 2h před dohodnutým termínem... Ze seznamu čtyř šatů, co si vybrala na webu byly v salonu pouze dvoje. Ostatní se teprve měly vrátit ze svatby. Pokud někdo předem nahlásí seznam šatů, které chce zkoušet, píšeme mu zpět, zda-li jsou v daný den v salonu nebo kdy tam budou. Pokud ale zákaznice požaduje zkoušku takto narychlo a ještě přijde o 2h dříve, není se čemu divit, že některé z šatů v nejvyšší svatební sezóně nejsou k dispozici. Nabídly jsme slečně Belkové samozřejmě i další modely a kolegyně je s ní ochotně vyzkoušela. Navíc jí slíbila, že ji budeme okamžitě informovat, jakmile dorazí model Onyx. Zkouška i celý přístup k nevěstě proběhl naprosto korektně, řekla bych až nadstandardně, protože jsme jí také mohli odmítnout a vzít až v čase, kdy je objednaná. Tento server slouží ve většině případů ke kritice svatebních salónu. Občas je dobré poslechnout si názor i z druhé strany. Bohužel je to zde nerovný boj. Reakce salónů nemůže být nikdy ve stejných intencích jako reakce nevěst, které si na něco stěžují. Doporučuji všem, aby se i přes negativní kritiky na jakýkoli salon šly sami přesvědčit, jak to tam vypadá. A odpovězte si také z druhé strany, byla jsem zcela korektní také já? Známá marketingová formulace říká, že spokojený zákazník informuje o svém spokojení další tři osoby, kdežto nespokojený to sdělí minimálně dalším deseti lidem. S negativním názorem se tedy setkáte mnohem častěji než s pozitivním :-) Nevěřte, přesvědčte se sami! V tomto období připravuje každý ze salonů desítky šatů na výdej týdně. Asistentky v salonu mají opravdu spoustu práce, aby vše pečlivě připravily a upravily pro nevěsty, které si za pár dní přijdou vyzvednout svoje šaty. Pokud mají čas a v salonu není zrovna objednaná zákaznice (která má vždy přednost), mohou zkoušet také s nevěstami, které přijdou bez objednání. Případně i s těmi, co se dostaví v jinou dobu, než bylo dohodnuto. Preferujeme samozřejmě objednané zákaznice, abychom si práci mohli rozložit a s nevěstou počítat. Ráda bych doporučila všem nevěstám, které se chystají na zkoušku svatebních šatů do kterékoli salonu, aby se předem objednaly, dorazily v dohodnutý termín a byly v dobrém psychickém i fyzické rozpoložení. Potom je možné si zkoušku opravdu užít. S takovou zákaznicí se také dobře pracuje. Pokud je nevěsta naštvaná již ode dveří, můžete jí snést modré z nebe a stejně se nezavděčíte ;-) Pakliže máte zájem o konkrétní model, informujte se předem, zda-li bude na prodejně a pochopte prosím, že v nejvyšší svatební sezóně můžou být šaty na svatbě, v čistírně nebo se připravují pro jinou nevěstu. Přeji všem letošním nevěstou hezkou svatbu a hodně štěstí do manželství. Veronika Sobotková
Odpovědět
Článek se načítá
Dobrý den, ja myslím,že jsem k Vašemu salonu nenapsala žádnou hroznou recenzi, mně vůbec nevadilo, že tam šaty nemáte všechny, pouze jsem hodnotila přístup slečny při zkoušení šatů, který byl podstatně horší než z předchozích salonů- jak jsem napsala, spíše nepříjemný a laxní. Toť můj pocit., Hezký večer.
Odpovědět
Pokud je nevěsta nespokojená v salonu Svatba snů, je to evidentně vždy její vina ;) Také mi kritika zde nepřijde nijak hrozná, aby bylo třeba obhajovat se takovým elaborátem a spousty detailů. Naopak mám pocit, že tu nevěsty obecně sdílí převážně pozitivní zkušenosti, aby motivovaly ostatní salon navštívit.
Odpovědět
@lallla no nevím. Já bych se ve vašem případě dost styděla. Dost se divím, že vám ten salon vyšel vstříc :-p Toť můj názor.
Odpovědět
Profilova fotka
@lallla Údajný laxní přístup slečny vycházel zcela jistě z toho, že jste se objevila o 2h dříve, než byl dohodnutý termín a slečna měla vzadu rozdělané patery šaty, které musí do čtvrtku dodělat. Pakliže byste dorazila v dohodnuté termínu a počítala by s Vámi, jistě by s usmívala víc :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@petamatej Občas je potřeba uvést detaily, aby si nevěsty uvědomily, jak to v salónech chodí. V nejvyšší sezóně máme všichni opravdu hodně práce a některé nevěsty si myslí, že jen sedíme na recepci a čekáme, než někdo přijde.
Odpovědět
:-) Dobrá, takže...bohužel jsem si ten den udělala něco se zády, šla jsem tedy od doktora, cestou mám salon Svatba snů, zkusila jsem tam tedy zajít s tím jestli mají chvilku, abych se podívala na ty dvoje šaty, co tam měli mít ( ne zkoušet )že je situace taková že jinak dorazím jindy..Na to mi bylo nabídnuto, že teď čas je a můžeme je i vyzkoušet..No a slečna byla podle mě spíše nepříjemná a laxní 😃 Nevím, nepřijde mi moc normální, že nevěsta napíše na svatební portál recenzi a následně dotyčný salon, reaguje poněkud útočně. Už jenom ta věta: " Na email mi už neodpověděla, zato volala hned v pondělí ráno." No přišlo mi rychlejší ráno zavolat, než večer poslat e-mail. A že jsem na tom trvala ? Jen jsem řekla, že nevadí, že tam model nemáte, že zkusím ty zbylé. Opravdu mi nyní připadá Vaše jednání přes čáru, snaha o obhájeni a podání celé věci s tím udělat ze mě tu špatnou. Pouze jsem nebyla spokojená, v jiném salonu se mi to nestalo.
Odpovědět
Také jsem byla na zkoušce ve Svatbě snů a se servisem jsem byla spokojená (byla jsem tam na dopourčení kamarádky, která odtamtud šaty měla půjčené a byla též spokojená). Slečna byla moc milá, šaty krásné, sice jsem si nakonec žádné nepůjčila, své top jsem našla jinde, ale na salon si jinak nemůžu stěžovat :)
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?