Ahoj holky,
chtěla jsem se zeptat, jak dlouho jste čekaly na zaslání kalkulace? Ráda bych vše na jednom místě, vyhlídla jsem si restauraci, kde bych opravdu svatbu chtěla. Napsala jsem poptávku a bleskurychle mi odpověděl pan provozní, že se mi co nejdříve s kalkulací ozve. Teď je to už 12 dní a stále nic ..... :(
Chtěla jsem se zeptat, zda-li je to normální, nebo se mám dívat jinde (ale toto místo mě opravdu nadchlo :-) ). Možná jsem zvyklá z práce, ale mi odpovídáme do 24 hodin i s cenovou nabídkou.
Děkuji moc :)
12 dní už je docela dost. Možná na to zapoměl, což by se stávat nemělo, ale i to se stává. :-| chybovat je ale lidské Počkala bych tak maximálně ještě 2 dny a pak bych se slušně připoměla..Pokud by i další komunikace byla mizerná, místo bych už asi nechtěla...
To je jednoduché. Člověk si musí uvědomit, že provozní nemá na starosti jen Vás. Takže na to zapomněl. To se normálně stává a řeči o tom, že by se to stávat nemělo bych prostě neřešila. Je to běžné, stává se to i Vám. Takže bych se normálně ozvala, že na to asi zapomněl, ale že bych potřebovala opravdu tu kalkulaci co nejrychleji. On to určitě pak s velkou omluvou zašle co nejrychleji. A když ne, tak bych hledala jinde. Ale to, že jednou zapomene není nic hrozného... Určitě tam mají akcí jako jsou svatby hodně a navíc se stará o chod restaurace...
Dobrý den, chtěl bych se představit, jmenuji se Martin Hašek, vedu restauraci a penzion U České koruny v podhradí a není problém u většiny zákazníků okamžitá komunikace, co se týče cenové komunikace.
Martin Hašek
@p3tulkaa My měli podobný problém...ještě jsme neměli ani místo svatby a už jsem věděla restauraci...problém je, že se nám pan majitel neozval..po týdnu jsme mu volali, opět se neozval, tak jsme mu volali ještě 3x s týdenním intervalem..stále nic...po měsíci a půl se ozval sám a prosil nás znovu o mail...ale bohužel je to dva týdny a stále nic...tak jsme si vyhlídli jiné místo (nebudeme nikomu nutit šedesát tisíc, když nechce). V nově vybrané restauraci je komunikace perfektní, restaurace i okolí krásné...Takže stává se to, chápu, že nejsem jediný zákazník, ale co je moc, to je moc...
@sircovam to musím uznat že takový přístup mě taky rozčiluje, třeba vím co chci napíšu jim to a oni mi pošlou kalkulaci na něco úplně jinýho a nebo mi dají seznam jídel, který oni považují za lepší nebo ho umí nejlíp ale bez ceny, takže to se potom vybírá opravdu skvěle :-D
@sircovam přesně tak, pokud někdo nechce kšeft, tak je jasné, že si najdu další možnost :) já to vidím z hlediska mé práce - pracuji v hotelu, i já musím odpovědět na e-mail do 24 hodin a pokud možno samozřejmě co nejdříve, aby klient nepřešel jinam, asi už není krize :)
@p3tulkaa My si říkali, že když takhle vypadá domluva, tak jak asi bude vypadat samotná svatba...Takže je vlastně dobře, že se to ukázalo už na domluvě
@p3tulkaa ahoj, 12 dní je tak maximum. Urguj je jak to jde, pokud je to místo, o které hodně stojíš. Když jim cinkneš s tím, že Ti nepřišla kalkulace, určitě Ti nebudou nic zazlívat. Ale pořád na tom nejsi tak špatně jako já. Teď čekám na potvrzení už asi 2 měsíce ;-)
@terfar jak jsem již psala, byli zaneprázdněni ale už mi dávno napsali, v sobotu se tam jdeme mrknout (zase jsme byli zaneprázdněni my) :-) 2 měsíce je už fakt dlouhá doba ...
@sircovam ono to je s panem majitelem jak na houpacce. Sama ten jeho pristup nechapu, ale jinak jsou reference na ten podnik dobry. Zitra mu zase zkusim zavolat, snad se mi podari ho konecne zastihnout.
Dám Vám radu, oba s přítelem jsme od gastronomie,takže známe rozpočty a tak kolikrát nad tím strávíte hodiny a nakonec si to jdou stejně udělat jinam. Jestli máte zájem napište si o schůzku s provozním a proberte to třeba i půlrok dopředu :-)