Ahoj, chci znát váš názor na moji ideu svatebního rozpočtu. Na svatbě by mělo být 25 lidí včetně nás. Menu zadáme s určitou cenovou hranicí, mělo by to být i s přípitkem + jedním pitím za 320kč/osoba (neměl by to být problém, majitel restaurace je příbuzný). Na oslavu se pak domluvíme že nealko dovezeme vlastní, alko nakoupíme víno+pivo a další alkohol si každý platí sám na baru, obložené mísy a chlebíčky vytvoří rodiče, také od nich budeme mít cukroví, na hlad se udělá kopa těstovinového salátu. Bohužel máme dost velkou rodinu (teda, já mám- od přítele jdou na svatbu tři lidi plus čtyři kamarádi), takže počet hostů těžko snížím- ledaže bych na svatbě neměla ani vlastní sourozence, kterých je jen tak pro představu pět, pozvaní budou čtyři- a každý má partnera. A rozpočet zase těžko zvýším, ještě studuji a svatbu platí přítel- nicméně z jednoho platu se nešetří uplně snadno. Tady je tedy náš rozpočet:
Šaty + bolerko+závoj 7000
Boty+doplňky 1000 (boty budu mít bílé obyč balerínky, nemám ráda podpatky)
Prstýnky 2000 (z oceli, u zlatých se bojím trvanlivosti)
Oběd 8000
Hotel 1500
Kytky 1500
Vlasy, make-up, nehty 1500
Dort 1500
Občerstvení odpoledne 3000 (pivo, víno, nealko, chipsy, slané tyčky atd)
Oznámení 1000
Krabičky na výslužku 500
Výzdoba aut a stolu 1500
Jsou to reálné ceny? Hudbu pustíme z notebooku, fotografy budeme mít dva- oba poloprofesiální známí- zdarma. Výzdobu stolu a aut si budu dělat sama, nakoupím pouze materiál. Co myslíte, půjde to?
@bailee94 ahoj, ceny jsou asi realne, samozřejmě záleží na konkrétním vyberu - třeba u květin muže byt dost velký rozdíl, pokud jich budeš chtít více než jen pro sebe... Ještě mě napadá, ze tam nemáš oblek a doplňky ženicha. V tom pití se moc neorientuju, kolik to muže vyjít, ale z vlastních zdrojů je to snad taky realne...