Zlatnictví Brilas - máte zkušenosti?

Profilova fotka
Ahoj, máte tady některá snubní prstýnky odsud? Jak jste spokojené? :-) s přítelem sháníme nějaké kolem Frýdku/Ostravy a zatím jsme toho mocnenašli :-|
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
Mam zasnubni z bileho zlata a je krasny
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, no my sme si ted objednali snubaky z tama. Maji dojit tak 30.10., ale co jsem cetla recenze vsichni to zlatnictvi chvalili, tak myslim, ze to bude v pohode :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, vím, že nebudu objektivní, protože si za kvalitou našich prstenů stojím, ale přesto bych Vám chtěla alespoň trošku poradit. Kamennou prodejnu máme v Ostravě (http://www.snubni-prsten.cz/informace... - zde přesná adresa). Pokud se budete chtít s partnerem zastavit a vybrat si, tak Vám doporučím zarezervovat se v našem rezervačním formuláři. Na spoustu vybraných prstenů máme doživotní servis. To znamená, že co 2 roky se můžete zastavit na naši partnerskou pobočku a povrch prstenů si nechat obnovit. Chystáme teď slevy, které stojí za to. Až 2.000,- dolů z objednávky. Pokud se rozhodnete pro výběr u nás, tak nezapomeňte v tomto měsíci sledovat náš web. Akce bude 14 dní.
Odpovědět
Profilova fotka
My máme snubáky z Brilas a jsme s nimi moc spokojení. Byli jsme i na prodejně ve Zlíně, personál byl ochotný a milý. Prsteny přišli poštou, jsou nádherné (koukni do mého svatebního alba). Takže za sebe můžu jen doporučit.
Odpovědět
Příspěvek byl smazán adminem, protože nesplňoval Pravidla přispívání do fóra.
Diskuse pokračuje po 5 měsících
My jsme si také objednali prstýnky u této firmy a podruhé už bych to neudělala. Prstýnky krásné vybrali jsme, jednání na prodejně a výběr také fajn. Ale po měsíci nošení mám prstýnek hodně poškrábaný a poničený a partner také. myslím si , že kvalitní prstýnek ze zlata by neměl být po tak krátké době tak poškrábaný a to máme oba kancelářskou práci. Prstýnky nás stáli 17 000,- a ta kvalita tomu vůbec neodpovídá.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
Taktéž nejsem spokojena s kvalitou prstenu. Mame z chirugicke oceli s kaminkem, ktery na mem prstenu asi po dvou mesicich vypadl. Komunikace ohledne reklamace probihala v poradku, poslali prsten novy.. Na nem vsak po trech mesicich kaminek take vypadl. Mame pul roku od svatby a na ceste jiz treti snubni prsten.. Tak nevim, zda jsou kaminky jen obycejne nalepene a mela bych byt na pozoru, i kdyz si umyvam ruce po toalete, ci co.. Zklamani velke :-(
Odpovědět
My máme prstýnky z Brilasu, byli jsme na prodejně v Praze, nebyly jsme objednaní, přesto se k nám chovali profesionálně, vybrali jsme krásné prstýnky, bílé a červené zlato. Dodání proběhlo včas, cena byla optimální. Manžel ho nosí:-) a docela s ním i pracuje. Já si ho teď prohlížím a po roce, kdy jsem ho nesundala z prstu se mi zdá v pořádku, nepočítám s tím, že se bude blyštit jak v krabičce. Dělám s ním všechno, myji nádobí a podobně. Tak za mě spokojenost a žádný problém.
Odpovědět
Ahoj, my odtud máme prstýnky z oceli kupované přes web bez předchozí návštěvy ( objednávala jsem zkoušecí kroužky a super - velikosti sedí) a jsme oba moc spokojeni. Nosím jej stále, kamínek na mém prstýnku perfektně drží a jsme oba s manželem spokojeni :-) Takže za nás doporučuji.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 4 měsících
Kolik je záruka na prsteny?Děkuji
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravím všechny. Byla jsem zhrozená, kolik negativních zkušeností máte s tímto obchodem. Musím přiznat, že i my patříme mezi nespokojené zákazníky. Objednali jsme si prsteny z internetu a nebyly nijak levné, každopádně provedení ceně absolutně neodpovídá. Při reklamaci na prodejně v Ostravě, nás poslali do háje s tím, že jsme si prsteny měli nejprve osobně prohlédnout. Každopádně po shlédnutí prstenů na prodejně v provedení ve stříbře jsme byli zhrozeni,že kdybychom šli nejprve na prodenu, určitě si prsteny neobjednáme. Uznáváme chybu v tom, že jsme neměli dát na počet spokojených zákazníků a pozitivních recenzí, které si snad obchod píše sám! Jinak vrátit se prsteny nedají a reklamovat nám je chtějí, ale s tím, že nás prodavačka upozornila, že máme nulovou šanci na úspěch. Skvělý a hlavně pofesionální přístup. Nechci na nikoho házet špínu, jen vás chci varovat, abyste nebyly zklamané, tak jako my. Prsteny si nakonec necháme upravit v jiném zlatnictví, kde se nad provedením zhrozili.
Odpovědět
Dobrý den, připojuji se s hodnocením těchto amatérů a ráda bych varovala všechny budoucí zákazníky! Již jsme řešili jeden problém u jiného zlatnictví, kdy nám paní objednala prsteny, které měly stát 17 tisíc a nakonec stály 27 tisíc aniž by nás informovala a přišli jsme o 5tisícovou zálohu... Proto jsme se rozhodli pro chirurgickou ocel. Na internetu se Brilas jevilo jakože mají největší výběr, dokonce pobočku v Ostravě, jelikož jsme nechtěli nic objednávat sami přes internet. Objednali jsme si pouze plastové měřící kroužky. S těmi jsme přišli na pobočku do Ostravy, ukázali na prstýnek který chceme a pro jistotu si prsty nechali změřit ještě u nich nějakými prstýnky z chirurgické oceli. Nejenomže obě paní (důchodkyně) byly velice ale velice neochotné se nám věnovat, ale také nás paní neinformovala o skutečnosti, že každý typ jejich prstenů je jiný a velikosti se liší (nechápu proč??) a že bychom si tam neměli nechat nic prozatím vyrýt. Tak jsme si bláhově s paní prodavačkou objednali prsteny za 3 tisíc a nějaké drobné samozřejmě i s rytinou a nechali si je poštou poslat domů. Prstýnky byly minimálně o číslo neli víc větší, jak můj tak od přítele. Mohla bych ho nosit leda na prostředníčku a i z toho mi padal. Tak jsme se vydali opět na pobočku, paní nás s tím poslala do háje, tak jsem se nedala, jelikož jsem nehodlala přijít o další peníze za prsteny tak jsem na tom trvala, než dorazila (asi vedoucí pobočky nebo nějaká její nadřízená). Ta už nám tedy prstýnky zaslala na reklamaci s tím že požadujeme menší velikost a bez rytiny. Dnes mi cca po 3 dnech volala paní přímo od nich, že reklamaci nevyřídí a spustila tu svojí naučenou pohádku. Nedala jsem se a asi po 20 minutách vřískání do telefonu mi madam řekla, že za popltek 500,-Kč (v rámci dobrých vztahů se zákazníky) nám prsteny zašlou nové. Nejspíš jsem udělala chybu, že jsem si předem nepřečetla recenze, protože dnes jsem se na to dívala a jsem v šoku kolik lidí má podobné zkušenosti ne-li horší než já. Už to nechávám být, 500,-Kč mi už ve srovnání s tisíci o které jsme přišli kvůli neprofesionalitě prodavaček přišli přijde jako pakatel, ale jsem opravdu zvědavá co si s nimi ještě zažiju... Proto pokud máte někdo podobnou zkušenost, neobjednávejte si to u nich! a když už jste tak udělali a nejsou ochotní vyhovět, nedejte se! Přece proto, že mají neochotné prodavačky na pobočkách které nemají potřebu informovat zákazníky o produktech nepřijdeme o svoje peníze...
Odpovědět
Článek se načítá
Dobrý den, dovolte abych oficiálně reagoval za firmu Brilas. Recenze na heurece si sami nepíšeme a ani nemůžeme:-) Na našem webu platí to samé:-) Myslím si, že každý soudný člověk si o petrah44 a petronelin udělá úsudek sám. Podrobnou odpověď včetně části komunikace s klientkou petronelin najdete zde: http://www.beremese.cz/forum/zasnuby-... Na spokojenosti našich zákazníků nám velmi záleží, ale někdy se nezavděčíte ani 3. výměnou zdarma.... Reálné recenze najdete zde: https://obchody.heureka.cz/snubni-prs... k dnešnímu dni máme 99% spokojenost. S ohledem na to, že jsme jediní v oboru certifikování na nezávislém webu heureka.cz tak tento výsledek hodnotíme velice vysoko a velice si jej vážíme. Také moc děkujeme klientům, kteří se neztotožnili s výše napsanými názory dvou klientek a reagovali na ně pozitivním způsobem. Moc si zastání vážíme. V úctě Petr Hrabec/ Brilas.cz
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 4 měsících
Nedoporucuji! Prstynky jsou 2 tydny po svatbe hrozne poskrabane, to je manzel mel 2krat na ruce a to na svatbe a na oslave narozenin a ja jsem na materske a na sprchovani a na noc ho sundavam.Lituji ze jsme si vybrali tuto firmu :-(
Odpovědět
Taky nedoporučuji, tolik špatných recenzí jako na Brilas jsem na žádné jiné klenotnictví/zlatnictví nečetla. Dokonce se řeší hromadná stížnost.
Odpovědět
Profilova fotka
Brilas tvrdí, že mají 99% spokojenost? Tak to pardon, ale i kdyby byli nejlepší na světě, tohle nemůže být reálné číslo, to snad chápe každý. :D
Odpovědět
Dobrý den, nedá mi nezareagovat. Nejsem odbornice v oboru zlatnictví a ani nemám prstýnky z Brilas. Každopádně si myslím, že většinu mechanických vlastností prstenů je dána materiálem. Že by opravdu zlaté, stříbrné či jiné prstýnky vyrobené v Brilas byly o tolik horší než prstýnky vyrobené jinde? Že u x-případů jsou prstýnky z Brilas poškrábané už 2 dny po svatbě a u jiných ne? Přiznám se, že to mi hlava nebere. Já nosím zlaté prstýnky snad od šestnácti (ne, snubní ne, nebojte) a nemám je nijak výrazně poničené a to jsou každý z jiného zlatnictví. A moje babička má už 30 let zlaté zuby a taky OK :-D. Takže se přiznám, že to, že zrovna prsteny z Brilas jsou ihned po svatbě poškrábány, mi hlava nebere! Asi by to chtělo názor nějakého nezávislého odborníka.
Odpovědět
Dobrý den, opět po čase si dovolím reagovat na uvedené nepravdy na tomto fóru. Začnu nejdříve morrighan. Zkuste si prokliknou odkazy z mého předešlého příspěvku, kde uvidíte spokojenost našich opravdových klientů na Heurece.cz. Je pravda, že od minula jsme klesli na 98% spokojenost, což je ale i tak špičková hodnota na celém českém internetu. Příště než napíšete nepravdu, tak se ubezpečte, že se Vaše tvrzení nedá lehce ověřit. Pro livelucik pokud máte naše prsteny, což si osobně nemyslím, tak jste je určitě poslal na reklamaci. Reklamace byla buď uznaná nebo neuznaná. I v případě neuznané reklamace klientům prsteny na poprvé opravujeme zdarma, protože jsme si vědomi toho, že pro většinu lidí jsou snubní prsteny nová věc a jako s každou novou věcí se teprve učí zacházet a tak se prsteny mohou poškodit. Je zajímavým statistickým faktem, že pokud prsteny opravíme, tak si novomanželé již na poškození nestěžují. Je to zcela jistě dáno tím, že jsou si vědomi jak se na svých prstenech napoprvé "provinili" a podruhé jim již dopřávají řádnou péči a adekvátní chování. Uživatelko sheenny1 Vy máte naše prsteny? Opět jsem si jist, že nikoliv. I přesto máte potřebu komentovat něco o čem nemáte ponětí. Hromadná stížnost? Máte představu, že takový termín se v českém jazyce nevyskytuje? Pokud myslíte aktivitu jedná naši klientky na FB, tak již příští týden vložíme do daného fóra posudek soudního znalce na její prsteny. Věřím, že následně se hambou propadne a zanechá svého nepravdivého komentování. Ročně prodáme několik desítek tisíc snubních a zásnubních prstenů. Počet reklamací (oprávněných či neoprávněných) se pohybuje v řádech promile. (promile je menší jednotka než procento). Tento trend si držíme celou dobu historie naší firmy cca 12 let. Letos jsme se díky našemu přístupu ke klientům, skvělému výběru, nejširší pobočkové síti a férovým cenám stali jasnou jedničkou na trhu snubních a zásnubních prstenů v naší republice. Tento fakt má bohužel kromě úspěhu i odvrácenou stranu. Jednou s věcí je cílený nesmyslný útok na naší firmu pomocí různých anonymních fór a falešných FB profilů. Na závěr si dovolím pár obecných faktů. Prsteny vyrábíme na 6 místech v Československu. Jsou to ty nejlepší zlatnické výroby jaké se dají najít. Pracujeme jen s těmi co mají špičkové technologie a kvalitu. Nikdo v ČR nemá kvalitnější výrobu než my. Zlato je měkký kov, kdyby nebyl, tak by se z něj nedaly vyrábět tak nádherné šperky. Zlato při jakémkoliv kontaktu s tvrdším materiálem trpí. Pokud chcete mít jistotu nepoškábaných prstenů, volte celokamenové modely s brilianty. Tam je pak jistota nepoškrábaní. Také s ohledem na skutečnost, že je zlato v originále žlutým kovem, jsou šperky, ze žlutého zlata s ohledem na poškrábaní vhodnější, protože jsou v celém řezu stejně barevné. U bílého zlata je dokoné bělosti dasaženo poslední finální operací Rhodiováním. Rhodiumn je tvrdý kov, který je krásné bílý a chrání zlato před poškozením, ale vězte vrstva rhodia na prstenu je jen několik mikronů silná a pokud z prstenu sejde, tak je prsten rázem nažloutlý (přirozená barva zlata) a je potřeba jej znovu nechat povrchově opravit. Děkuji za přečtení a přeji Vám krásný zbytek léta. V úctě Petr Hrabec / Brilas.cz
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 měsících
Za mě katastrofa. Asi po hodině, co jsme meli prstýnky na ruce, byly úplně doškrábané. Poslala jsem na reklamaci a bylo mi oznámeno, že mám agresivní pot a že oni za to nemůžou. Doma mám spoustu jiných prstýnků a nikdy se mi nic takového nestalo. Takže opravdu výborná výmluva... Nedoporučuji ani náhodou...
Odpovědět
Profilova fotka
Prstýnky od této firmy také nedoporučuji. Už týden po svatbě byly neskutečně poškrábané... momentálně se chystám na reklamaci, nasštěstí máme "jen" ocelové, takže ta suma nebyla nijak závratná, ale 4 tisíce si myslím, že taky není zrovna málo. Plánujeme si na první výročí svatby koupit jiné, kvalitnější od jiného výrobce. Na druhou stranu ale musím říct, že kamarádka má také ocelové prstýnky z Brilasu, už 3 roky, a má je v perfektním stavu. Takže nechápuj, přitom ona ten svůj prakticky vůbec nesundavá, jen v práci ho nenosí (je zdravotní sestřička, takže ani nesmí) .
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 5 měsících
My byli v Brilasu včera na Praze10, náhodou tam byl pan Linhart, majitel, a byl naprosto úžasný. Za celou dobu, co jsme tam byli, nám vše logicky vysvětlil, poradli, jeho letitá zkušenost v tomto oboru je k nezaplacení. Prsteny jsou na prodejně k vidění, ke zkoušení. Odcházeli jsme a jsme maximálně spokojeni s jednáním i s cenou. Zároveň bych Vás nevěsty ráda upozornila, že prsteny z bílého zlata se vždy ošoupou, jelikož je bílé zlato velmi měkké emoticon A myslím si, že logicky, se ošoupe každý, když ho běžně používáte, je to normální....
Odpovědět
Taky musím reagovat. Udělali jsme s přítelem velkou chybu, že jsme si objednali snubáky z tohoto eshopu ... Měli jsme si nejdřív přečíst zkušenosti ostatních a to jsme bohužel neudělali. Prstýnky na fotkách vypadaly moc hezky, tak jsme si je objednali. Přišly nakonec asi o 14 dní dřív. Když jsem balíček rozbalila, tak jsem byla zhrozená, co to je ... Velikosti neseděly a provedení otřesný ... Přišlo mi to jak nějaký pouťový prsten, no hrůza. Tloušťka prstenu by měla být aspoň 1mm a něco. Tyto prsteny nemají bohužel tloušťku ani 1mm, což je vážně nevyhovující. A řežou hrozně do prstu ... Nedávno jsme byli u profesionálního zlatníka a chtěli jsme si je nechat zmenšit. Ten nám ale bohužel řekl, že za cenu 1000Kč za oba to vážně nemá cenu. My za ně dali necelý 4 tisíce a prý mají cenu tak 1000Kč za pár. Takže Brilas na nás pěkně vydělal. Už nikdy víc. Tuto firmu nedoporučuju. Reklamaci ani zkoušet nebudu, dost pochybuju, že by nám vrátili peníze když tam máme rytinu ...
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
Přítel mi koupil zásnubní prsten u této firmy, stříbrný. Je sice nádherný, a sice koupil špatnou velikosti, ale stříbrný prsten stál okolo 2tis, je docela dost tenký a lehký ve srovnání s jiným, který jsem měla ŠEST LET! A během 11 dní, kdy jsem ho ani nenosila pořád (na umytí rukou ne, na spaní ne, na cvičení ne), tak je velice poškrábaný. Chtěli jsme i tak vyměnit za větší velikost, ale když vidím tu kvalitu ? ... Ano, sice to je 925 stříbro, ale radši bych měla menší podíl stříbra a krásný odolný prsten, než větší podíl stříbra, a během pár dní ošoupaný a poškrábaný! A to, když už jsem ho nosila, tak na malíčku! Jsem velmi zklamaná, a vaše zkušenosti mi to jen potvrzují. Jsem zvědavá, jestli nám ho vůbec vymění... Tak jsem docela v šoku a myslím, že to jsou šarlatáni, protože přece nemůže být STŘÍBRNÝ prsten TAK MOC DRAHÝ a pak ještě za nic nestojí..? V barjakém zlatnictví by se dal koupit stříbrný prsten za 700kč třeba.
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
@petrah44 nechapu, kdyz byla obsluha tak protivna a tolik veci pri vyberu spatne, proc jste si je presto objednala?? Myslim ze pokid by byla pravda co tu pisete, tak rozumny clovek by sel jinam..
Odpovědět
Strasne se tu bavim tim cteni recenzi. Kdyz ctu ty prispevky tak me napada par veci: - kdyz je obsluha protivna a neprofesionalni, proc nejit jinam? - pri kancelarske praci se vzdy prsteny poskodi vice - pokud kupuju stribrny prsten a tvrdim ze bych radeji mene strbra a tvrdy prsten, tak logika veci mi veli ze to asi nebude chyba vyrobce, ale toho kdo prsten vybral. - jen, s prominutim, idiot si koupi snubni prsteny na e-shopu. Boze svatba by mela byt jednou za zivot, to je ta lenost tak velka nebo uz jste lidi opravdu tak zdegenerovani? Mam prsteny z Brilasu a max spokojenost s pristupem i vyberem. Se vsim nas seznamili a vse vyjasnili.
Odpovědět
Profilova fotka
Ahojky všem, jdu se podělit o svou zkušenost s Brilasem. Dnes jsme byli na prodejně si prsteny vyzvednout. Musím uznat, že jejich zaměstnanci fakt něco vydrží když vydrželi mě. Na prodejnu jsem snoubence tahala dvakrát. On si vybral poprvé po deseti minutách. Se mnou to bylo trošku horší. :) Nebylo pro mě důležité, aby jsme měli stejné prsteny. Otázka na Vás, máte stejné snubáky ? Nebo je nás víc co se nemohli shodnout ? Pro mě je důležité aby ho partner nosil a ne aby měl stejný. Jinak servis skvělý. Nikdo na nás netlačil (ani podruhé), fakt jsem si to užila. já mám tento: https://www.brilas.cz/02599-luna-whit... a přítel: https://www.brilas.cz/0310-isidora-wh... Přikládám i fotku těch našich ♥
Odpovědět
Ahoj, s přítelem máme také prsteny z Brilas a jsme spokojeni. Krásné zpracování prstenů a ochotný personál na pobočce v Ostravě. Moje sestra se vdávala před 4 lety a má prstýnky také z Brilas a nemá žádné škrábnutí a to pracuje v průmyslu. Takže jsem se rozhodla pro tuto firmu :-)
Odpovědět
Zde jsou naše prstýnky z Brilas
Odpovědět
Profilova fotka
Přihodím jsem svou zkušenost. Přítel mě požádal o ruku 13. 9. 2018 zásnubní prstýnek je právě od firmy Brilas. Nosí ho denně. Sundavám ho jen v případě, že peču něco co je třeba zadělávat ručně páč se to pak špatně čistí. Pracuji jako farmaceutický asistent beru do ruky denně různé suroviny kyseliny a podobně (sundavám když pracuji s jodem), mám koně ve stáji běžně kydám hnůj, čistím, sedlám jezdím, někdy v rukavicích někdy bez a věřte, ze tady ty ruce trpí. Takže suma sumárum prstýnek se mnou 6 měsíců absolvuje všechno třeba i kácení stromů a NIC žádné poškrábání, žádné ohnutí a podobně. Prstýnek je z bílého zlata. Tak tedy nějak nechápu jak se Vám mohli prstýnky zničit, při běžných činostech za pár hodin či dnů.
Odpovědět
Už někdo uplatňoval doživotní záruku na nevypadnutí kamene nebo službu bez obav ? Já mám zatím jen zásnubák, ale pomalu pokukuju i po snubácích. Výrobců je fakt moc.
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?