Ahoj holky, ráda bych Vás všechny chtěla varovat před značkou MOON. Na svatebním veletrhu jsme si s přítelem objednali docela drahé prstýnky - nikdo nás neinformoval a zkoušce - tu jsme si museli vytelefonovat sami. Dále prstýnky měly být hotové 30.4.07 je 10.5.07 máme 9dní do svatby a prstýnky nikde - prý byly svátky :-D (od února jsou obědnané) Klidně Vám slíbí, že prstýnky budou - vy tam pro ně pak přes celou Prahu jedete a tam Vám řeknou, že v žádném případě, že až za týden. A co je nejdůležitější - napočítali nám o 4000Kč navíc!!!!! Holky na tuto firmu je podáno asi 10 žalob a my se nejspíše přidáme. Pokud si nechcete zkazit přípravy na svatbu, neobjednávejte si u nich !!!!!
holky díky za téma, kámoška taky chtěla MOON prstýnky, tak jsem jí přeposlala tuhle diskuzi a možná jí zachránila od trablů, takže díky, bude shánět jinde :-)
ježiš holky, vy mě děsíte :-o my máme objednané Moon z chirurgické oceli, už jsme zaplatili zálohy a na konci května mají dorazit. Není to přímo od nich, ale přes svatební salón. Tak se budu modlit, ať je vše ok. Přinejhorším stihnem objednat jiné,svatba je v až 1.září. Můžete mi poradit jinou značku, co dělá i snubáčky z chirurgické oceli??
ahoj holky, mame prstynky od moonu, sme spokojeni, ale taky sme si neco uzili. Poslali nam totiz misto matnych prstynku, uplne leskle. Museli sme to tam jet vratit, prstynky nam pak poslali, ale museli sme zaplatit postovne 100 Kc a prstynky neprisli v krabicce, ve ktere sme je vraceli, ale v plastovych pytlikach:/ slibili, ze krabicku poslou, ale nic. Ach jo, doufam, ze prstynky jsou kvalitni, ze se s nima neco nestane. To je sila, tohle musime sirit, at neni zklamanych nevest vic. 8-(
Ahoj holky, no to se mi nějak nechce věřit, my jsme si s přítelem už vyzvedly prstýnky od této značky Moon, ale žádné problémy jsme neměly!! Je to zvláštní, protože prodavačka, která nás obsluhovala měla velice milé chování!! Ale když se to tak vezme tak skluz má každý i takováhle velká firma, můj přítel má firmu se stříbrem a když chce každému vyhovět tak to taky nestíhá, ale zase plus to má, že jsme prsteny dostaly před svatbou a né po svatbě!! Myslím, že mají veliký výběr prstenů, a vlastně udělají vše co si kdo vymyslí, ale trochu později ... :-)
Dobrý den, koukám je tu pěkný babinec! Moje manželka mi dala tuto web adresu, ať sem hodím oko, protože jsme si taky asi před půl rokem nechaly dělat prsteny od MOONU! Chtěly jsme kvalitu, byly jsme u Cartiera a dalších takových značek (manželka si potrpí na luxus) a myslím, že Moon nám ho poskytl. Objednaly jsme si prsteny z platiny utratily nekřesťanské peníze, ale stojí to za to, a k tomu doživotní servis zdarma na snubáky, který se určitě hodí!! Je to 50 na 50... Někdy kritika někdy pochvala ... :-D
Ahoj všem, tak to teda koukám, co může být se svatebními prstýnky za problémy, my jsme je objednali ve zlatnictví od Primosy, dodací termín na den přesně, a ještě nám je udělali na zakázku tzn.přehodili bílé a žluté zlato, jen 10% přirážka, což dělalo asi 800Kč na oba.Žádný problém. Doporučuji Primosu.
nosicek:
sluzba je ukázkou firmy a ceny by mali byt zárukou dobrej kvality, mám pravdu??
radsej si zájst do viacerých firiem a popýtat sa dookola, ako ked vöjst do 1. obchodu bez info a nevediet o feedback(u) tej onej firmy a kúpit si prstene, ktoré majú byt na celý zivot a niecim obzvlást krásnym!!
Vážení a milý zákazníci. Je opravdu roztomilé a zároveň smutné jak lze na internetu někoho pomluvit anebo úmyslně poškozovat jeho firmu tím, že se na těchto stránkách objevují témata o značce MOON. Zřejmě se ptáte Vy sami, kdo že Vám to nechal tento vzkaz. Pracuji u společnosti jako ředitel této firmy a vskutku mi není jedno, co se zde o našich produktech píše a diskutuje. Mnoho našich zákazníků, kteří u nás koupili prsteny, byli vždy velmi spokojeni a to nejen s prsteny, ale i s přístupem našich pracovníků. Sám fakt, že naše společnost ročně obslouží více jak 5 000 zákazníků hovoří o jistém čísle kvality a obsloužení zákazníků tak aby bylo vše v pořádku. Avšak i mezi touto skupinou zákazníků se čas od času objeví zákazník, který ne úplně pochopí, co chce a za jakou cenu, a pak dříve nebo později se z celé věci stává běh na dlouhou trať. Ne vždy se můžeme ale při tomto běhu stát prvními, kteří do cíle doběhnou právě s klientem, který si v průběhu zakázky modifikuje své představy ohledně prstenů do několika variant a podob a posléze z toho vznikají i časové prodlevy, které mají za následek na obou stranách jistou nervozitu a dopad na kvalitu, která může být časovým měřítkem tohoto problému narušena. Avšak to se zde již na tomto portále zřídka kde dočteme, že. Kritika je mocná zbraň a pokud se nedá zákazníkovi ve všech směrech vyhovět, pak je právě naše firma tou špatnou stranou mince, kterou nám zákazník hodí jako fant a odchází od celé věci se svým pocitem nespokojenosti.
Celou věc bych rád shrnul do několika málo informací. Pokud máte zájem o kvalitní produkty s opravdu dobrým servisem, nenechávejte své objednávky na poslední chvíli a dejte si raději na celkové řešení objednávek více času. Právě čas je většinou tím největším problémem, který může celkový dojem a pohodu nad zakázkou pokazit obou stranám. Náš přístup a servis je tu vždy pro Vás a doufáme, že budete vždy spokojeni. Bohužel ti z Vás, kteří nás zde nehezky pomlouváte, zřejmě k tomuto máte své důvody, ale věci nespokojenosti se vždy dají řešit osobně a jistou noblesou, která zde evidentně chybí.
Přeji všem novomanželům mnoho štěstí a věřím, že Vás vždy dokážeme přesvědčit, že náš servis je opravdu jeden z nejlepších.
Luděk L.
moon_admin:
aj ja by som sa bila za dobré meno mojej firmy, len neviem co si robil a kde si bol, ked sa na vás zacala "polovacka" uz min. rok??( konkr. 6. duben 2006)
dövody na zmeskané zakázky a nespokojnost zákazníka neexistujúu 1-nej firmy a to este v takom velkom mnozstve!! (pozri min. rocné príspevky) a nedostatok noblesy je tu vo fóre zbytocný deko-prvok, pretoze si tu máme pomáhat a nie písat blbosti!
zelám firme moon lepsí start do podnikanie, nez doposial a menej neprajníkov. (tie baby, ktoré písali negat. o moon vedia preco a ak to bola len jedna co osocovala 2 roky permanetne, tak nech sa ide schladit, lebo tu iba laká bud. nevesty!!)
PS: petrmachacek: bolo to myslené v dobrom!!!! :-S (ak si tam naozaj bol, nikdy by si odtial nevysiel bez WAMP skatulky!!?)
chcem sa vypátrat pravdy, len tu akosi tá 1.-vá príspevkyna chýba a nebije sa za pravdu s moon_admin!
tak ak zacnem, tak aj skoncím, no nie????
hop, hop, fórum je neúplné!!
moon_admin
Pokud jsi ředitel firmy moon, tak asi nemáš ani potuchy o tom, jak se prodavačky chovají k zákaníkovi. Trocha ochoty by se slušela a ne, že mi prodavačka řekne, at si zajedu domů zjistit na net číslo prstýnku, že ona ho nemůže najít. A co se týče doby dodání. Všude uvádíte reklamy, že prsteny na míru budou do 30 dnů.My objednávali začátkem března a prý to dřív jak poslední týden v květnu nebude. To teda 30 dní rozhodně není!!! Jsem velice zvědavá, jestli tam ty prstýnky příští týden budou :-|
petinek.
Nebudu zde řešit s Vámi věci, které jsou předmětem osobních jednání jednotlivců a jejich přístupu k celé věci. To že rozebíráte své pocity zde na tomto fóru a jakým způsobem, zřejmě dost samo o sobě vypovídá o Vašem chování a přístupu, jak když už nic jiného někoho pomlouvat nebo co více poškozovat. Dále se nebudu již vyjadřovat k jakékoliv problematice tohoto fóra, jelikož to stejně nic neřeší.
No takže docela bych řekla, že to něco řeší. Nechci aby holčiny měly stejnou zkušenost jako já. Nešířím drby jen popisuji holé fakty. Termín dodání - nedodržen. Přišli jsme si prstýnky vyzvednout v den, který nám byl řečen - prstýnky tam nebyly.Při zkoušce mi byla špatně naměřena velikost a prstýnek mi nesedí - pár dnu před svatbou to nemá cenu řešit. Pokud jste dobrá firma tato diskuze Vám nemůže uškodit. Ale mne jste nepřesvědčili. Už nebudu tuto diskuzi dále rozebírat, vyřeším si to s Vámi pane řediteli osobně 8-)
Poctivým a slušným firmám toto fórum nemůže nijak uškodit. Na spoustu firem je tady samá chvála, co se týče prstýnků je moon jedna z mála, na kterou tady ody neznějí - to asi nějakou příčinu mít bude, nemyslíte moon admine? Měl by jste se z tohoto fóra poučit a né nás tady moralizovat. Zameťte si před vlastním prahem!
Vážené dámy, opravdu nejsem zaměstnanec této firmy. Od Cartiera jsem přešel k Moonu, z tohoto důvodu, nejsem tolik bohatý na to, abych dal za platinové prsteny 80.000,-, když v Moonu je mají o polovinu levnější a myslím, že i hezčí design!! A co se týče Vás Whitetara, myslím, že prodavač zkouší Vám velikost né sobě a pokud Vám byla naměřena špatná velikost, můžete si za to jen a jen sama, myslím, že ty slečny co tam dělají pro Vás poskoky se bohužel neumějí do Vaší packy vžít a říct to je Vaše velikost sedí dobře, to jestli Vám sedí dobře nebo ne musíte říct vy!! A souhlasím s pány petinek a moon_admin, tohle umí rozebírat jen ženy!! ;-)
No to je hezké, pomlouvat a pomlouvat!! Takhle se chovají dospělý lidi??Každý z Vás co si do firmy Moon alespoň jednou rejpnul, by se měl stydět!! Nikdo není dokonalý, a ani jeden z nás, polovina z nás taky určitě né vždy udělalo vše na 100%!! Možná by jste se měly trochu chytit za čumáček a říct si ,,no tak co, to se stát může a dokonce i velké firmě´´!!A půl měsíční skluz není zas tak hrozný narozdíl od firmy Diana Group!! Nechala jsem si dělat na zakázku stříbrné srdíčko, po měsíci jsem si ho šla vyzvednout a co se nestalo?? Bylo promáčklé, dělalo se znova, po dalším měsíci, šup bylo malé očko na řetízek, po 3,5 měsíci jsem konečně měla své srdce, ale další bota, špinilo takovým způsobem, že jsem měla všechny bílé věci obarvené od toho přívěšku, i když na objednávce bylo, že ho chci po rhodiovat, šup na reklamaci, jelikož je na reklamaci podle zákona měsíc, dostala jsem ho až za 1,5 měsíce, když tak počítám tak jsem na 5 centimetrové srdce čekala bez jednoho měsíce půl roku!! Myslím, že tak velké firmy jako je Diana je to až neuvěřitelný skluz, takže jsem teď na vážkách, zda-li je horší Moon nebo někdo jiný!! A co se týče chování prodavaček, nemyslím si, že by chyba byla vždy jen na jejich straně, mnoho z nás je taky někdy na ránu!!S řáním pěkného dne Lynett ....
Máš pocit, že to jsou pomluvy? Já ani ne. Každý tady popsal svou zkušenost a zkušenost není pomluva a jak říkam, pokud je to firma dobrá tohle ji poškodit rozhodně nemůže. Zde je diskuzní fórum a vyměňujeme si zde pouze informace. Rozhodně se za to nestydím. A chovají se taky dospělí lidé tak, že lžou? Lidi vše na 100% dělat nic nemusí, ale firma si tohle dovolit nemůže. A k těm prodavačkám - i když je někdo na ránu - je to zákazník a ona musí zachovat profesionalitu. Dále zde nikdo nechce soudit MOON - popsala jsem pouze zkušenost, která je otřesná a za tím si stát budu. Samozřejmě celá záležitost bude mít ještě dohru.