Dobrý den,
prosím o radu. Objednali jsme si u nejmenovaného zlatnictví snubní prsteny z růžového zlata, pánský pouze kroužek, dámský lehké kamínky, s tím že po změření velikostí mi bylo sděleno, že vyjdou asi 17 tis za oba. Tak jsem se teda smířila s touto cenou, protože byly moc pěkné. Včera jsem tam volala, jestli jsou už k vyzvednutí a jaký je tedy doplatek. Paní k mému zděšení řekla, že pstýnky vyšle na 30 tisíc. Když sem se zeptala proč mi nikdo nedal telefonicky vědět, když odhadovaná cena byla uplně jinde a že bych takové drahé ani nechtěla zakoupit, tak mi nebyla schopná odpovědět a údajně to nejde vzít zpět.. co by jste v tomto případě dělali?
Děkuji moc za radu
Důležité je, co jsi s nimi podepsala... je tam napsaná předpokládaná cena? Podle mě ale nejsi povinna to uhradit, to je skoro dvojnásobek předem stanovené ceny a brala bych to jako klamání zákazníka. Odhad by se neměl lišit o tak výraznou částku - to mi od nich přijde dost neprofesionální, že neumí udělat přesnou kalkulaci předem. Je to nějaké známe zlatnictví?
Trvala bych na puvodni castce plus bych byla ochotna doplatit 1000,- Kc. Oni jsou profici a musi byt schopni cenu odhadnout realne. Mas s nimi smlouvu s uvedenou castkou? Pripadne objednavkou?
To je naprostá drzost! Hlavně nebuďte měkký a nenechte si to líbit jen kvůli tomu, že jsou to hezké prstýnky! Jde o princip a především o Vaše peníze, a to tedy nemalé....určitě se najde nějaké řešení popř. podobně krásné prstýnky za rozumné peníze:-)
Souhlasím s ostatníma. Je to drzost. My měli stanovenou cenu a že rozdíl může být +- 5%. Hlavně jestli na to máte smlouvu nebo to jak dokázat. A pokud máte čas rozhodně bych si nechala vrátit peníze a podívala se jinde. Taková přístup by pak mohli mít ke všemu. Třeba i k reklamaci...
Určitě bych neplatila, pokud je cena vyšší cca o 10% než jste si ujednali, pak Vás mají kontaktovat a vyžádat si Váš souhlas. Vy nejste pak povinna souhlasit a nemusíte věc převzít.
Dobrý den, u nás se vždy sepisuje objednávkový list s cenou snubních prstenů. Pokud by se cena navyšovala, tak zákazníkům voláme s tím, že s cenou můžou nebo nemusí souhlasit. Buď se tedy odsouhlasí nebo stornuje objednávka. Nejmenovaná firma přeci nemůžu dvojnásobně navýšit cenu a ještě říct, že objednávka nejde stornovat? To je opravdu nevhodné jednání a určitě bych to řešila s firmou, že si tohle nenecháte líbit.