Ahoj nevěsty - budoucí nevěsty, potřebovala bych vědět, jestli jste některá z Vás koupila prsteny na stránkách izlato24.
Moc se nám tam líbí prstýnky, ale nevím, jestli je to spolehlivý prodejce.
Předem moc děkuji :)
Dobrý den,
spolehlivost prodejce nemohu hodnotit z osobní zkušenosti, jen mě jako profesionála zaujalo pár věcí:
- Jde o slovenskou firmu. V případě, že bude vše v pořádku, je to samozřejmě jedno. Ale pokud budete potřebovat cokoli řešit - bude to finančně náročnější.
- Snubní prsteny mají stejnou cenu ve všech velikostech. Přitom cena kovu hraje podstatnou roli, takže slušný prodejce přepočítává ceny podle skutečné spotřeby kovu - dámské prsteny bez diamantů jsou mnohem levnější než pánské, protože jsou menší a drahého kovu se spotřebuje méně, přičemž práce je drahá stejně. Takto prostě zaplatíte mnohem více. Zkuste porovnat: zlaté snubní prsteny šíře 3 mm nabízí tento prodejce za 5000-9500/ks. U nás jsou za cca 3500/ks ve velikosti 54. Pro pánskou variantu, např. 64, bude cena cca 4150. To je stále méně než zaplatíte za dámský na izlato24.
- A co je nejpodstatnější: mají sice "etický kodex", ale nikde jsem nenašla zmínku o tom, že jsou registrováni jako prodejce na českém Puncovním úřadě. A registrace na Puncovním úřadě je dle našich zákonů podmínkou pro prodej drahých kovů.
Takže pokud máte ráda dobrodružství, zkuste to ;-)
Příjemný výběr přeji!
Eva Fričová
Vlastně ještě jedna "drobnost" - při prodeji drahých kovů je prodejce povinen uvádět údaj o hmotnosti. Tuto informaci jsem u předmětného prodejce nenašla u žádného zlatého šperku.
Takže pro mě čím dál podezřelejší ;-)
@purry Moc Vám děkuji za Váš názor. Stránky se jeví jako "nedokonalé", jen jsem potřebovala otevřít oči úplně. Do jednich prstýnků jsme se zamilovali,ale po zvážení budeme asi hledat někoho, kdo nám třeba tento vzhled prstýnků bude schopen zhotovit. ;) Ještě jednou děkuji.
Pěkný den.
@veverice27 Nemáte vůbec zač.. on je ten obchod hodně efektní, vymyšlený tak, aby nakupující přehlédl nedostatky a chybějící informace. Jinak výroba prstenů podle konkrétního vzoru není možná vždycky, ale vždy Vám můžeme upravit model z naší nabídky tak, aby odpovídal Vašim představám.
Máte-li zájem, zašlete nám prosím svoji představu na náš mail - a uvidíme, zda můžeme něco vymyslet.
Příjemný výběr přeji!
Eva Fričová
Aha, azbuka... nu.. Firma zapsaná do OR v srpnu 2014, přičemž tento původní dotaz je z července letošního roku. Puncovní úřad tuto firmu nezná dodnes, takže nemá oprávnění k obchodování s drahými kovy na území ČR.
@lucial1, @izlato24cz, @purry Já jsem pouze chtěla znát názor případných kupujícívh na těchto stránkách. Ptala jsem se jako spousta jiných zde na beremku. Dlouho jsem tu nebyla a tak ani nevím, co obsahovali komentáře, které byli smazány, takže toto je vše co k tomu dále můžu říct a ostatní prosím, aby se dále nevyjadřovali, k ničemu to nevede. Neměla jsem v úmyslu predejce nějakým způsobem pošpinit či naopak. Děkuji za pochopení
Musím reagovat, že neprůhledné iZlato! Zavádení zákazníků, konkurence je velká a mnoho neprajníku taky. Já jsem teď s manželem byla velice spokojená s nákupem. Nenašli sme žádne nedostatky. Stránka je opravdu přehledná vše kolem šperku jde nalézt v sekci více informací o šperku.
Dobrý den,
původní diskuze je z října 2014, v té době skutečně tato firma nebyla registrována na Puncovním úřadě, registrace této je zaznamenána až dne 10.11.2014. A už na stránkách skutečně uvádějí i hmotnost drahého kovu, takže nyní zákonné povinnosti plní. Vloni to tak ovšem nebylo.
Hezké dny přeji!
Eva Fričová
Dobrý den
Po 14 dnech nošení zásnubního prstenu prsten napraskl a vypadl jeden z briliantů. Okamžitě jsem posílal na reklamaci. Po tom, co jsem poslal na reklamaci se mi nikdo neozval (i když mají na stránkách napsáno, že se ozvou nejpozději do 3 dnů a řeknou, jak to budou řešit). Když jsem volal na infolinku, tak mně bylo vždy řešeno, že je prsten na reklamačním oddělení a že mně k tomu nemůžou nic víc říct, že to nevědí. Po měsíci poslali prsten zpět a vůbec nic s ním neudělali (nechápu, proč to teda trvalo tak dlouho) a reklamaci neuznali. Napsali, že jsme s tím špatně zacházeli a že je prsten neopravitelný. Moc jsem nepochopil, jak může být s prstenem, který je na prostě špatně zacházeno. Pod vodu se nedával a rozhodně jsme ho nezkoušeli nijak deformovat...
Jinak prohlašuji, že prsten byl nošen 14 dní a bylo s ním velmi šetrně zacházeno.
Když si u izlata chcete něco koupit, tak to jde dobře. Ale jakmile je problém, tak je strašně těžká domluva. Vše se musí řešit bud mailem nebo poštou, takže všechno trvá dlouho, a nakonec Vám řeknou, že je vše v souladu se zákonem a konec. Po této zkušenosti izlato24 nikdy více.