Posílali jsme a byla to celá A4 - obsah:
1) náš svatební email a žádost o email za každou rodinu pro koordinaci
2) žádost o potvrzení účasti do xyz data
3) prosba o dodržení barevného ladění svatby
4) info o možnosti ubytování, prosba o info zda svatebčané mají zájem a pro kolik osob+info o tom, že si ubytko platí sami
5) zdůraznění kdy začíná obřad a kde
závěrečné info a nastínění harmonogramu dne ( v tu dobu -3m před obřadem) jsme jej teprve ladili...
pozvání na snídani před obřadem, info o zdobení aut a na koho se na místě obracet (svědci)...
Pak jsem ještě posílala 2 emaily, kde byla i mapka kudy pojedeme, info k ubytku a případné změny a v posledním emailu jsem všem vše potvrdila a dala kontakt na sebe a na manžela 🙂
posílala jsem před svatbou emailem - soupis všech důležitých věcí, které by na místě nebyl čas řešit (doprava, kontakty v případě nouze, nocleh, nástin harmonogramu, obřad venku - přizpůsobit obutí apod.)