ahoj mám matriku šaty, hudbu, fotografa, místo hostiny a tj asi vše ;-) Dva fotografové už byli zadaní, napotřetí to vyšlo :) A hudbu nám bude zařizovat známý.
My teda máme zatím matriku, místo hostiny, fotografa a hudbu. Ale sehnat hudbu a fotografa nám dalo opravdu zabrat, už jsme měli strach že budeme muset změnit termín, a to by mě docela mrzelo, člověk už se nějak na to datum upnul :-)
Ahojte holky,
to my s tím začali už malinko dříve ( v říjnu) a protože jsem se bála, že pak budu mít problém sehnat fotografa či kapelu, tak jsme si to zajistili raději s předstihem. To podstatné už máme, teď vymyslíme oznámení, potřeby pro výrobu jmenovek na stůl jsou na cestě a svatební noviny rozpracované:-) Do konce března bych chtěla mít vyřešenou dekoraci .. Ale užívám si to maximálně!!! :-) :-)
jo jo když je takový žádaný termín tak je někdy i rok pozdě :-) já jsem chtěla vyhlášeného fotografa i kameramana a měli plno :-) měnit termín se mi moc teda nechtělo..tak jsem si vzala jiné...každopádně půl roku dopředu už je někdy pozdě na různé věci..radši zarezervovat co nejdříve a potom 2 měsíce před svatbou doladit detaily :-)
@helcisek Kde jsi sháněla potřeby pro výrobu jmenovek...taky bych si chtěla udělat sama...nemám sice moc čas, ale aspoň něco bych chtěla mít vlastní výroby :))) To pak aspoň víc potěší, že??? :-D
Také máme svatbu v tento den. Zatím máme hotel s restaurací, fotografa, kostel, šaty, o víkendu snad vybereme prstýnky. Nemáme hudbu (což mě trochu děsí), také potřebuji sehnat kadeřnici/vizážistu. Kromě toho už máme nějaké drobnosti a představu, jak bychom to chtěli :)
Ahoj nevěsty,taky máme tento termín...zatím máme matriku,kadeřnici,hudbu,ale hlavně starost že to nestihneme!!!Přectavu už mám jasnou,ted to jen vše sehnat a koupit .Na šaty se vrhnu příští týden..no není svatba jako svatba je toho fakt hodně.