Ahojky holky kladeňačky,
pročítávala jsem to tady snad dokola, ale nevěsty z Kladna jsem nenašla.
Je tu nějaká nevěsta, která plánuje svatbu na léto 2010 z Kladna nebo okolí?
Písněte, budu se těšit.
Ahoj, jsem z Prahy a plánuju svatbu v srpnu v Kladně, v zámecké zahradě. Dnes jsem psala na matriku a překvapilo mě, že na mé vybrané datum mají volno už jen ve 12:00, tak ještě rozmýšlím, jestli to datum neposunu. Co mě ale překvapilo ještě víc - doklady a vyplnění formuláře chtějí už do konce roku 2009. Myslela jsem, že si to teď zarezervuju s s dokladama tam půjdeme až tak v červnu. Jaké máte zkušenosti vy? :-)
Ahoj,
měla jsem svatbu letos v červenci na Kladně a původně jsme měli mít v zámecké zahradě, ale skončili jsme na radnici protože bylo hodně ošklivo a také jsme musely přinést doklady a zaplatit poplatek 1000,- tuším do měsíce od rezervace termínu a také byl v listopadu volný jen čas v 12.00 ;-) . Jinak můžu doporučit na hostinu Hotel Astra v Srbech...
No já to mam komplikovane , protože na Okoři jsou festivali, takže v Unoru mi až potvrděj náš datum, takže doufám , že 3.7. se nic konat nebude a pro jistotu si zarezervuji Lidice :-)
Pěkný, ale na mě moc drahý. :-)
Co moc nechápu, proč celou svatební kalkulaci uvádějí bez DPH. Jako kdyby takhle někdo uvažoval... Když někde vidím ceny bez DPH a je to určené pro běžné zákazníky, tak mě to jen dokáže otrávit. :-|
arrowka
no jak jsem psala, tak na hostinu doporučujii Hotel Astra Srby když jsme tam jeli na první schůzku, tak se nám velmi věnovala paní ředitelka Rothová a odjížděli jsme již s předběžnou kalkulaci na hostinu...a bylo to včetně DPH :-)
topice
Jojo, na Astru jsem už koukala. Nemáš tu kalkulaci náhodou v mailu, že bys mi jí poslala k nakouknutí?
Jinak já se potřebuju poohlížet hlavně po levném ubytování, většina našich hostů přijede z Moravy, uvažuju o penzionu lika, jinak je to všude jinde o dost dražší.
Tak to se podívám až budu doma a případně pošlu, ale nejsem si jistá. Původně jsme plánovaly 45 lidí na oběd a pak ještě pár kamarádů na večer a kalkulace bez pití byla cca 45.000,-, ale pak jsme tolik lidí ani neměli, tak se cena samozřejmě hnula dolů ( ale určitě tam zajděte a zkuste se domluvit nic za to nedáte), také jsme si nechávali od Astry dělat i výzdobu a přes ně jsme měli i dort, můžu jedině doporučit, jídlo výborné a personál úžasný, ochotný a velmi příjemný. Ubytování jsme nikomu neplatily a manžel je také z Moravy :-) dohodly jsme se s nimi, že si ho uhradí sami...
Jinak také můžu doporučit fotografku Hanku Skácelovou, salon v Buštěhradu a květinářství v Buštěhradu :-)
Děkuju za tip na fotografku, to vypadá velmi dobře. :-)
Jinak květiny a šaty budu určitě zařizovat v Praze, protože nemáme auto. S vyzvednutím by asi nebyl takový problém, ale s vrácením šatů v pondělí už asi ano.
Jinak si připadám vyloženě divně, že už to všechno plánuju takhle brzo, těch pár kamarádů, co to už vědí, si ťuká na čelo. :-) Na druhou stranu v Praze je asi všechno nutné rezervovat se strašným předstihem - hostinu, svatbu, porodnici... :-D
ahoj:)
já měla svatbu letos na Kladně - a to v hotelu LaPark...měli sme to tam se vším všudy včetně obřadu a super!!
na oběd 20 lidí a večer kolem 50 a celková útrata včetně pití byla cca 45tis a to sme toho tam měli opravdu hodně a platili sme i trvrdej alkohol;-) a platili sme i nějaký ubytko;-)
arrowka
jo, jo fotografka je super :-) . Jinak si vůbec nepřipadej divně :-) také jsem začala tak brzy a nakonec jsem byla ráda, šlo to všechno v pohodě a žádný stres že budu muset jít do nějaké restaurace jen proto, že tam je volno a né že se mi to líbí. Je to lepší protože si vybereš to co opravdu chceš ;-) .A to myslím se vším obřad, hostina, šaty, vizážistka, atd...a užívej si to :-)
arrowka:je to tam dražší to je pravda ale nás zase moc nebude tak se snad vejdem do slušnější částky.To DPH mě taky štve.až nám udělají kalkulaci tak snad to tam už bude s DPH.Taky jsem pak koukala na ten hotel Astra taky docela pěkný.
Ještě bych se chtěla zeptat holek, co už měly obřad v zámecké zahradě - když nám ukazovali tu zahradu, tak se tam prý dává jen 15 židlí. My budeme mít asi aspoň 30 lidí, takže ti ostatní stojí? Nevypadá to divně?
A ještě, jaký byl obřad, jestli byl dobře slyšet oddávající. Letos se vdávala švagrová ve Velkých Losinách na nádvoří a oddávající řeč slyšela prakticky je první řada, ostatní z toho nic neměli. Proto pořád přemýšlím, jestli není lepší svatba v interiéru.
prtinka: ahojky, super, Botanika, jaký termín? My to byli omrknout v neděli. Kamarádka tam má svatbu 4.12. a my uvažujeme také o příštím roku. Mr. Kohák mi má poslat kalkulaci, tak jsem zvědavá :).
helik81:23.7.2010.a to už jste se domluvili i na termínu předběžně?My tam byly asi před 3 týdny nebo tak nějak a dal nám na rozhodnutí do půlky listopadu,ale už jsme rozhodnutý a když se s ním teď sejdem tak mu řeknem co budeme chtít za jídlo atd a on nám pošle kalkulaci.A to vám hned napoprvý nabídnul tu kalkulaci?nás má taky na starosti p. Kohák.
prtinka: my jsme se tam jeli podívat, řekli jsme mu termín, 6.8.2010, ten nám zatí, zabookoval, do konce roku máme vyřešit jídlo, pak se musí zaplatit záloha. Jinak jsme si s ním orvnou domluvili schůzku, na které nám ukázal areál a pak jsme řešili jídlo. Docela jsme si toho dost navymýšleli, tak jsem zvědavá, jak moc se to vyšplhá.
a budete mít oběd a pak večer raut?já si pohrávala s myšlenkou mít jen raut ale neprošlo to:-(kolik budete mít lidí?a když jste si vybírali jídlo tak ohledně toho večerního rautu,mohli jste si vybrat co tam chcete?nebo muselo být dáno to menu co mají oni?
oběd 28 lidí - knedlíčková, svíčková, dezert dort - 360 kč bez DPH, večeře raut - 55 osob - řekoi jsme co do něho chceme určitě dát a teď čekáme na nabídku, jakou sestaví. Opravdu si můžeš říct, co chceš, vyhoví Ti. My např. chceme grilova tkýtu :). Jinak kamarádka má od něj nabídku na raut v ceně 450 Kč, 550 Kč a 650 Kč.
my budeme mít okolo 20 jak na oběd tak na večer.oběd svíčková atd a večer uvidíme.něco tam vykouzlíme.takže on ji sestavil nabídku a ona si můžu vybrat.
jo a když jste tam byly tak vám ukazoval jaký místa.protože my jsme toho moc nestihli.byl strašnej vichr a byla hrozná zima.tak jsme viděli ten altán a restauraci okolí jsme si prohlídli tak nějak zběžně.byly jsme tam se synem a ten byl trošku protivnej.
budeme mít tu hostinu nakonec v restauraci,chtěla jsem venku,ale nakonec ne.
Tak těch 20 lidí je paráda, co bych za to dala :). Ona si mohl avybrat cokoliv, i na oběd měla více variant s předkrmy, amouse bouche apod., ale nakonec vybrala klasiku. Ty rauty navrhuje jak ho napadne, ale není to nic striktního, opravdu si můžeš nadiktovat cokoliv, kombinovat jídla z různých rautů, je to na Tobě. My jsme s ním nejdříve prošli areál - kde lze udělat obřad, kde hostinu, pak nám ukázal i pokojíčky a pak jsme si sedli na kafe do restaurace a řešili časový harmonogram, nápojový lístek, oběd, raut. Já jsem si nejdříve myslela, že také uděláme oběd venku v pergole, ale nakonec mě restaurace oslovila víc, ta terasa je prostě parádní! A přijde mi super, jaké jsou tam možnosti pro děti - pískoviště, minizoo, můžou se projet na poníkovi. Super!
no to jsem se právě chtěla zeptat jestli tam mají něco pro děti sice tam bude nejstarší 2letá ale aby si tam měla jak hrát a našemu snykovi bude 1,5.Pokojíčky jsme neprošli ale našla jsem si fotky na netu a vypadaly moc pěkně.když si takhle o tom píšu tak se na to hrozě těším. a taky vám nabídnul tu cukrárnu kde si můžete udělat dort?já jsem z toho nadšená mají tam nádherný dorty.já si tam objednala i vánoční cukroví tak uvidím jaký budou mít ;-)
pro ty děti je to tam super, my budeme mít 4 děti na svatbě, tak se to určitě využije, to byla i jedna z mých podmínek :). Cukrárnu nám nabídnul, vypadá suprově, ale našla jsem stejné dorty v jiných cukrárnách a za nižší cenu. Tak ještě uvidím. Nicméně na dortíky je ještě čas, tak chci posbírat nějaké kontakty a slevy na svatebním veletrhu v únoru.
my tam budeme mít taky 4 děti.a na jakej veletrh jdeš.oni ten veletrh co měl být myslím v říjnu v letňanech přesunuli na jaro.tak je ještě nějakej jinej?
jj, vloni na tomhle, ale to jsem jeste nevedela, ze se budu vdavat :). Je tam hodne satu, pak kvetiny, kameramani, fotografove, cukrarny. Doufam, ze tam neco sezenu. Jinak ted resim hl. rozpocet, neni to sranda.
já jsem se rozhodla pro DJ - ozvuci obrad, bude moderovat celý den, resp. vecer, hrat vse mozne a pak bude i karaoke. Znam ho z jinych akci a je super. Ted zorvna resim zda foto i kamera nebo je foto...