Ahoooj holky,chtěla bych se zeptat jestli některá nemáte zkušenost s reklamací prstenu.Objednali jsme titanové na Goldex.cz,ale prsten po ani ne 1 dni vypadal jako kdybych si ho koupila na pouti.Z prstenu vypadalo asi 8 kamenů a celkově byl cely poškrábaný,takže jsem ho reklamovala.....a dnes mi volal pán že jako reklamace nebude uznána,,,,,,,????? Protože nechápe prý co jsem s tím prstenem dělala že to ještě neviděl,že jsem ho snad hodila do sekačky??? Prostě nechápu.
A velkoryse mi nabídl výrobu nového prstenu ale za cen nového.
@janapolakova To asi nebude titanový prsten, ten by měl něco vydržet. Každopádně, určitě vytrvej s reklamací, minimálně ty vypadané kamínky musí dát dopořádku, zvlášť když jsi jej měla pouze 1 den.
@neyki žádné "by měla platit", ale prostě platí. Otázka zní, co s tím, když prodávající zamítne.
Správně odpověď je zkusit mu napsat nejprve výzvu k přehodnocení závěrů o reklamaci, v kterého ho upozorní, že po dobu 6 měsíců je obrácené důkazní břemeno, tzn. prodávající musí prokázat, že zboží vady nemělo. Povyhrožovat soudem včetně všech nákladů (soudní znalec, právní zastoupení, soudní poplatky).
Ovšem pokud ani to nezabere, pak skutečně zbývá jedině žaloba.
Jinak doporučuji si vše řádně dokumentovat. Pokud třeba posíláte prsten zpět, pečlivě si nafotit, v jakém stavu a že vůbec posíláte prsten atd. Ke všem dopisům dodejky, ofotit si dopis, co posíláte a tak.
Ahoj můžu ti s tím pomoc, ale potřebovala bych k tomu do SZ pár věcí
- popsat jak jsi uplatnila reklamaci (jak jsi popsala vadu)
- fotku nového prstenu
- fotku starého
Nejčastějším důvodem, kdy prodejce odmítá vyhovět reklamaci, je vadně popsaná vada.
já mám od goldexu zásnubák s 10 malými kamínky a 1 velkým, neměla jsem s ním jediný problém, tohle jejich jednání mě teda dost zaskočilo, každopádně " NEDEJ SE" :-D 8-)