Ahoj, zajímalo by mě, zda máte někdo zkušenosti ať už s plánováním nebo i s už uskutečněnou svatbou v Hradci Králové "klasicky" na úřadě?
První co nás zarazilo je, že termíny pro rok 2010 se budou rezervovat až od listopadu 2009. Co kdyby chtěl někdo svatbu už na leden? To se snad ani nedá stihnout? (natož dodržet doporučený harmonogram ;-) ). Jak to tak vypadá, tak je to ale několik let zpět běžná praxe - že by se fronty snoubenců 1.11. tak osvědčily? 8-)
Dále je uvedeno že by se s "přihláškou" měl odevzdat doklad o zaplacení poplatku za hudbu. Jak je to tam vůbec s hudbou? Musí se vybírat jen z nabídky co je nebo je možnost sestavit si vlastní playlist?
Nedávno jsem někde četla, že obvyklý Dům u Špuláků prochází rekonstrukcí a o náhradním místě konání obřadů se jedná, ale že je ve hře snad Městská hudební síň ... Nevíte někdo co je na tom pravdy?
A ještě poslední věc - je nějaká šance, že oddávající alespoň trochu ušije řeč na míru nebo přizpůsobí (přeci jen netoužíme po tom být znechuceni, otráveni, vyprsknout smíchy nebo skončit v rozpacích).
Na poprvé spousta dotazů, ale budu ráda, když se dozvím alespoň něco - přeci jen ať člověk ví do čeho jde a případně může ještě couvnout (resp. poohlídnout se jinde)
Předem díky.