Obřad, svatební oběd, večerní party - vše na jiném místě :-/ Máte/měl jste to někdo také???

Profilova fotka
Ahoj holky, prosím opět o radu. V září budeme mít svatbu a vše bude na jiném místě. Příjde mi to organizačně i finančně náročné, ale asi jiné řešení není. Obřad bude v kostele na Vyšehradě ve 12:00 hodin, nejsem si jistá jak dlouho bude obřad trvat, ale určitě chci i fotky z Vyšehradu, takže bych to viděla tak, že nejdříve v 15:00 hodin, ale to spíše až tak v 16 hodin bychom se dostali na místo, kde bude celá hostina..což je dost pozdě a babičky by jistě omdlévaly hladem ]-( Takže jsme to vymysleli tak, že obřad bude Vyšehradě, poté bude oběd někde v okolí Vyšehradu (ale jen s rodinou, protože pozvaných je cca 100 lidí..ach jo :-| ) a třeba od 17 hodin bude večerní raut někde v okolí Benešova. Ale co s těma ostatníma? Kam je poslat? Na tu večerní party? Nebo ať se jdou zatím projít do parku :-o Holky!!!!!!!!!! Měl to někdo alespoň podobně? Jak se to zvládlo? Mám i stresy z toho, že se bude zbytečně platit vyzdobení restaurace kvůli obědu, kde budeme cca hodinku, ale já chci mít hezký svatební stůl...přece nepůjdeme jen tak do hospody na oběd :-( Prosím o rady, ale spíše opět o ujištění, že je to v celku normální a, že to bude OK. Ale rada udělejte to vše v Praze mi moc nepomůže, nic jsme v Praze neobjevili, ale i nás to do toho Benešova táhne, takže....
Odpovědět
a musí být obřad na vyšehradě ? my jsme měli vše na jednom místě, obřad u hotelu na louce pak tam oběd i zábavu a vše
Odpovědět
Profilova fotka
@subsomi Musí :-) Je zamluvený, vysněný a vůbec...o tom, že tam nebude svatba nemůže být ani řeč :-D
Odpovědět
ahoj, asi ti moc nepomůžu, my to budeme mít vše na jednom místě - statek u Rakovníka. Ale byla jsem na dvou svatbách, kdy po obřadu probíhalo focení a oběd s rodinou, kdy ostatní oběd ani jiné občerstvení neměli a opravdu jsem dostali "volno" na cca 4 hod. a pak byl sraz až na večerní party. Zašli jsme v klidu na oběd a pak jsme se vrátili, popř. dojeli na místo. Není to nic neobvyklého, ale my jsme tohle popojíždění a "volno" nechtěli a tak jsme volili právě formu all inclusive na jednom místě. Záleží na tom jak bys to v Praze udělat chtěla, možnosti jsou, např. můžete si pronajmout hotel/penzion na okraji jen pro sebe a po obřadu tam kamarády nasměrovat, že tam budou mít připravený např. raut, anebo malé občerstvení, popř. že je tam bude obsluha čekat od té a té hodiny a vy tam pak za nimi můžete dojet. Za 4 hodiny nikdo na hlad neumře, max. babičky můžou být unavené z focení a někdo je může dovést rovnou do hotelu, aby si odpočaly a počkaly na vás...
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, podívejte se na stránky našeho penzionu, třeba to vyřeší Váš problém. Náš penzion si můžete pronajmout celý a můžete z Prahy přijet rovnou sem, nebo naobědvat se v Praze a u nás mít odpolední a večerní párty. Poslat zbytek hostů sem, může se ugrilovat např. selátko a pozvat kapela nebo DJ a než dorazíte z oběda s rodinou tak se vaši kamarádi jistě zabaví :) Přeji pěkný den Lucie Pokorná
Odpovědět
@jancesmp a musi byt obrad v tuhle hodinu? co treba obrad ve 14h, foceni pred obradem na Vysehrade jen pro vas dva, a pak prejezd do Benesova na svatebni veceri? To by mohly babicky na celou akci prijet naobedvany, a pak by hned po obradu byl prejezd na hostinu?
Odpovědět
My to taky nebudeme mít na jednom místě. V mém městě bude obřad a focení,pak pojedeme 30 km do města mého přítele,tam bude oběd,a pak zas pojedem do mého města,kde bude grilovačka. Taky se mi nechce platit za výzdobu restaurace kvůli hodině nebo dvěma,ale chci to mít krásný... Kdyby to záleželo na mě,chtěla bych to mít celý v restauraci...
Odpovědět
My to budeme mít taky na různých místech - svatba v zahradě Kinských, pak hostina pro rodinu v nedaleké restauraci a pak raut v Bezručovych sadech, kam pojedeme já, ženich a snad pár dalších lidí, na kole :) Tak jsme si to vymysleli, ale zatím nevíme přesně, jak se to zvládne organizačně se zbytkem rodiny, ale prostě to tak bude :D
Odpovědět
My to máme také tak, obřad ve 12h na hradě, pak focení, oběd od 15h s rodinou v hotelu a pak cca od 18h hodin párty v hospůdce. Řešíme to dopisem, který jsme přiložili ke svatebním oznámením, nastínili jsme tam harmonogram toho dne, s tím, že pro ty, co jdou jen na obřad na pak až na párty, jsme tam napsali pár typů, co zatím můžou podniknout (např. odkaz na golf, zoo, různá zajímavá místa v okolí, restaurace)...tak doufám, že to do odpoledne vydrží a neodjedou :-)
Odpovědět
Moje kamarádka se také vdávala na 3 různých místech a dopadlo to parádně. Moc hezké to bylo, takže nezoufej ;-) určitě to také klapne. Měla to tak že z obřadu jela pouze s rodinou na oběd, když se vrátila, většina kamarádů už byla na místě párty - měla normálně na pozvánce napsaný čas začátku párty a všichni se podle toho zařídili :-) já jsem jí pomáhala, takže pro nás to znamenalo rovnou po obřadu návrat a připravit všechno jídlo na rauty atd.... jinak v restauraci si snad za výzdobu stolu ani nemohou účtovat, ne? Dyť je to pro ně kšeft...no nevim, já si nepamatuju, že bysme v restauraci účtovali přípravu stolu, když sem tam brigádničila. Pokud by něco chtěli, možná by se to vyřešilo tím, že jim poskytněš třeba svoje doplňky (organzu atd.)... Bude to určitě supr :-) držím palce. Jinak taky se vdávám v září :-) sem ráda, že nejsem sama :-D
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?