Ahojky holky,
chtěla jsem se zeptat, zda jste některá měla obřad na vekovním prostranství hotel Dakol v Petrovicích u Karviné s vlastní hudbou. Mě to čeká tuto sobotu 6.8. a jsem z toho nějak nervózní, aby to dobře dopadlo. Jak to vlastně probíhá a kdy se pouští vlastní hudba? Díky moc za odpovědi.
Andrea
@andryskam Ahoj, já teda neporadím, nás to čeká za tři týdny, ale vlákno k Dakolu už tady je, zkus se zeptat tam: http://www.beremese.cz/diskuse/tema/h...
Jinak my budeme mít na obřad houslistu a předpokládám, že se domluví s paní matrikářkou, co a jak, takže jsem mu jen předala seznam skladeb, které má zahrát, a víc neřeším.
@andryskam@swacinka Ahojky, mohu se Vás zeptat jak to dopadlo tedy v DAKOLU--taky mě napadlo, že bych tam mohla mít svatbu, jaké to tam bylo? pocity? obřad venku, ceny a pod? moc díky! :-)
@zmaldik Ahoj, s výběrem místa jsme byli opravdu spokojeni, starali se o nás příkladně. Jídlo bylo dobré, komunikace taky. Účtují si zhruba 1000 Kč/ os. Obřad venku pěkný, akorát bylo docela teplo a už bych asi volila nějaký altán s přístřeškem, měli jsme altán bez střechy (viz moje album). Takhle manželovi stékaly kapičky potu po tváři :) Na výzdobu jsme měli paní Bergerovou, kterou doporučují i v Dakolu, až na zajištění květin (moje kytice úplně jiná než předloha - zklamání) jsme s ní byli vcelku spokojení.
@zmaldik Ahojky, tak my jsme byli velice spokojení se vším. Svatba dopadla nad naše očekávání. Jídlo, pití výborné, obsluha skvělá. Měli jsme tam venkovní obřad - vše bylo krásně nazdobené. Mohli jsme si vybrat vše sami - slavobrána, květiny, potahy na židle atd. Vše ti samozřejmě naúčtují, ale jsou to přijatelné položky. Za jídlo a pití si účtují min. 1000,- na hlavu. Pronájem sálu jsme měli zdarma. Alkohol a dort jsme mohli mít naše, nealko a jídlo musíš mít jejich. Stůl jsme si zdobili sami, protože jsme chtěli - ale nazdobí ti ho klidně oni.
Klidně se zajdi za provozní (p. Lušinská) na Dakol zeptat na vše, je to nezávazné - my taky tak byli.
Kdybys ještě něco potřebovala vědět, klidně písni :-)
@andryskam moc Ti děkuji :-) ano s tou paní jsem si už psala, napsala mi že mají ještě jeden salonek volný, myslím že mají celkem tři..tak zase uvažuju, že by tam měli 3 svatby naráz? že by to stíhali? to mě trošku děsí, ale zatím přemýšlím no :-) s přítelem jsme tam jezdili na welness, sport , jídlo a byli jsme vždycky spokojení :-) chci mít právě vše na jednom místě - obřad, hostina ubytování..akorát si myslím, že když nás bude max. 30 tak to bude asi ten malinký salonek dole jak je bowling a to se mi zdá zase trošku malé mno :-| .asi tam zítra zajedu to tam prozkoumat :-)
@zmaldik Ahojky, no my jsme měli dolní sál a bylo nás 21 lidí. Oni tam mají 2 sály nad sebou + 1 nějaký malinký. Ten spodní sál byl velikostně úplně v klidu, takže kdybys tam měla 30 lidí, tak bych něměla strach, že to bude malé. My byli spokojení, že máme vše na jednom místě :-)
koukala jsem ti do alba, moc hezké fotečky, škoda, že tam nemáš zrovna ten sál, aspon bych ho viděla a dokázala si to představit kolik tam je místa :-) nemáš nějakou fotečku? klidně i do IP , pokud to nechceš tady pro všechny ať tě neokukujou :-) doufám, že tam někdo bude o víkendu, asi se tam zastavíme v sobotu nebo neděli..páč to je aspon trošku času :-)
@andryskam ahojkym, tak jsem byla v sobotu se podívat na sál a místo kde by byl obřad , jsem nadšena! :-) chtěla jsem se zeptat, kolik to tak vyšlo na osobu? vím, že mi řekla min. 1000 na hlavu, ale kolik to je přibližně skutečně? i s výzdobou? ...děkuji :-)
@zmaldik Ahojky, takže pro upřesnění bylo nás 20 dospělých + 1 dítě :-)
Pohledala jsem si účet, kde je vše rozepsáno - raut vyšel na 14 400,- Kč, nealko + pivo na 4 147,- Kč (alkohol jsme měli svůj), výzdoba (4x potahy na židle, květinová dekorace, tyl, brána, koberec) 1 900,- Kč.
Takže jsme celkově platili 20 477,- Kč. Myslím si, že je to super cena :-)
Jídlo (roládky, ovoce, ...) ještě nějaké zbylo, tak jsme si ho zabalili domů (to nás už upozorňovala p. provozní, ať si vezmeme nějaké krabičky :-D ) Jo a ještě se dá objednat (my si to teda objednali) přípitek hned po uzavření sňatku s oddávajícím a se svědky. Bylo to fajn.
Jinak se ještě platí poplatek obci 1000,- pokud ani jeden ze snoubenců nemá trvalý pobyt v Petrovicích u Karviné. Toť z těch poplatků asi vše, pokud si ještě na něco vzpomenu, tak dopíšu.
Přikládám fotku venkovního obřadu a toho dolního sálu, kde jsme byli my. Není bohužel zabraný celý, ale před stolem je ještě spousta místa k tančení :-) Ještě jsem si ani nestihla doplnit album svatebními fotkami - čekáme miminko, tak jsem teď více na Modrém koníkovi než na Beremese.cz :-)
Kdybys něco ještě potřebovala vědět, klidně se ptej, ráda odpovím. Vím, jak jsme plánovali svatbu my - tolik jsme toho potřebovala zjistit.
Pokud si opravdu vyberete Dakol, určitě nebudete litovat ;-) Já jsem ráda, že jsme si takto vybrali ;-)
@andryskam moc gratuluji k miminku! ....děkuji za roszáhlý rozpis super! :-) ještě mě napadlo a co hudba, měli jste svou? popřípadě, třeba jestli nechtěli at se třeba kolem 22hod stišíte? a bylo jedno kdy jste to ukončili k ránu? my máme v plánu třeba cimbálovku na 3 hodinky a potom svého DJ.tak proto se ptám :-) obřad bychom měli na výběr bud na tom greenu nebo jak je odpaliště pod tou střechou dole..a kdyby to bylo dole.asi bych potřebovala židle, aby starší babičky nemuseli tak dlouho stát :-) my nejsme z Karviné, ale já jsem z Havířova a přítel z Ostravy (žijeme spolu v Ostravě) ..tak poplatek je jasný :-) přemýšlím, co by mě ještě zajímalo :-)
Ahojky,my jsme měli hostinu v Dakolu v roce 2010 a mohu také jen doporučit...Bylo nás na oběd 42,dalších 10 lidí přišlo k večeru.Cena,obsluha,jídlo,pití výborné.Opravdu velká spokojenost.Měli jsme spodní sál a přespávali jsme.A vše vyšlo na jedničku.
@zmaldik Děkuji moc :-) Miminko s námi bylo v bříšku už na svatbě - takový dáreček 3 měsíce před svatbou ;-)
Hudbu jsme měli svou, kamarád pouštěl písničky. Určitě po vás nebude nikdo chtít, abyste se ztišili :-D My to ukončili kolem půlnoci. Obřad jsme měli v 11 hodin a tím, že se nikam nemuselo cestovat a vše bylo na jednom místě, tak to do půlnoci stačilo - viděla jsem jak je většina osob už unavená :-D
My měli obřad na greenu a odpaliště bylo jako náhradní varianta v případě, kdyby pršelo. Židle jsme tam měli 4 - pro rodiče. P. provozní říkala, že to úplně stačí. Ale když tam budeš mít babičky (my neměli), tak by určitě bylo vhodné mít pro ně připravené židličky.
Určitě si ještě vzpomeneš na spoustu věcí, které tě budou zajímat ;-)
@andryskam tak to je fáájn, já bych taky chtěla mimi před svatbou, ale tak aby to nebylo poznat :-D jenže to je těžko říct kdy to poznat půjde a kdy ne :-) a naplánovat to taky moc nejde :-D
@zmaldik No, v tom 3. měsíci ještě nic poznat nešlo, zato teď v 7.měsíci to už nejde přehlédnout :-D
Plánovat nemá smysl, my tomu nechali volný průběh, až bude, tak bude :-)
@andryskam ještě mě napadlo, ty jsi asi neměla ubytované hosty vid? já plánuju ubytovat teda všechny at se nemusíme starat o odvoz, a každý si může pak jít lehnout kdy se mu bude chtít..to se nepočítá za útratu na osobu..to bude asik zvlášt :-D kurnik ale aspon malou slevu by mohli dat když jim zaplním skoro celý hotel 8-)
@zmaldik Ne ne, my jsme nikoho neubytovávali. Jeli jsme domů taxíkama :-) Ubytování se určitě nepočítá za útratu na osobu. Možná by se šlo domluvit na nějaké smluvní ceně, když budou mít tolik ubytovaných hostů ;-) Za zeptání nic nedáš :-D
No místa je tam si myslím dost. Jsou tam dvě parkoviště. Jedno před hlavním vchodem a jedno je za bránou kamerově hlídané. My měli na svatbě auta veterány a kamarád si auto nechával přes noc za bránou na tom hlídaném parkovišti :-)
@mldk@andryskam
chtěla jsem se ještě zeptati, taky jste všechno řešili dva měsíce před svatbou? Ted v sobotu jsem byla zaplatit zálohu a domluvit termín, paní říkala, že vše stačí 2 měsíce před...řešili jste něco dříve?
@zmaldik My řešili v podstatě skoro všechno 2 měsíce dopředu. Svatbu jsme měli v srpnu, ale v únoru naprosto nečekaně zemřel manželův tatínek, tak jsme ani neměli chuť něco řešit a ani jsme nevěděli zda svatbu udělat nebo né. Ale nakonec jsme všechno zmákli :-)
@andryskam aha to me mrzí, tak to chápu...tak je pravda, že plno věcí se může změnit, proto se asi všechno řeší tak 2-3 měsíce dopředu, když už je to aktuální..my to tedy máme v červnu takže to vypadá že něco začneme řešit až dubnu :-) ostatní věci už mám skoro zařízené :-)
@zmaldik Já si nikdy nedokázala představit, že se dá svatba zařídit během 2 měsíců. Jsem ten typ, co musí mít všechno zařízené s předstihem :-)
Ono opravdu člověk nikdy neví, co všechno se může stát. Manželův tatínek zemřel letos 7. února a náš malý se má narodit příští rok 15. února. Je to prostě osud. Jen doufám, že si malý nepospíší :-|
@andryskam taky bych ráda čekala :-) ale mám dva důvody proč zatím nemůžu, svatba ještě brzo aby to nešlo na mě poznat a vysadila jsem prášky po 12 letech a tělo se teda ještě nespravilo a docela semnou bojuje :-(
:-) @zmaldik Jasně :-) Já prášky nikdy nebrala, ale věřím, že když jsi vysadila po tak dlouhé době, tak je to pro tělo asi mazec. Ale do svatby to bude určitě OK a snad se brzy zadaří ;-)