Svatební hostina formou zahradní párty s rautem a grilováním

Milé nevěsty, chci se na vás obrátit s prosbou o rady. Plánujeme obřad i svatební hostinu a to formou zahradní párty na které bude raut a grilování různých druhů mas. Chceme pozvat zhruba 50 lidí a proto bude potřeba dost prostoru kolem stolů (vícero lidí je trochu víc při těle a hlavně budeme mít dost dětí), ale i prostor k tanci. Zvažujeme párty stany, jeden by sloužil na stoly, židle a catering a druhý stan by byl pro volnou zábavu a tancování. Chtěla bych poradit, jak jste měli řešenou podlahu. Je lepší mít oba stany s pevnou podlahou? Umístění stanů bude na travnaté zahradě, proto se obávám při nepříznivém počasí, abychom se nebořili v mokré trávě. Dále bych chtěla poradit se stoly. Jsou lepší kulaté stoly po cca 6ti židlích, nebo rovné stoly do tvaru "U" kde se všichni mačkají jako sardinky. A dál bych chtěla poradit, jestli dát dva stany vedle sebe a propojit je, nebo je dát do tvaru "L" či za sebou? Na závěr bych chtěla doporučit, pokud máte nějaké tipy na firmy, které půjčují párty stany včetně stolů i židlí v Ústeckém kraji, nejlépe poblíž Litoměřic. Předem mockrát děkuji všem, kteří odpoví.
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj, měli jsme takovou svatbu před měsícem v Olomouci. Bez podlahy, chcalo celý den a trochu jsme se tam rousali v trávě a v 5 ráno už ženich tančil v ponožkách v bahýnku a vůbec mu to nevadilo :D Stany s podlážkou se docela prodraží. My jsme neměli klasiky jako třeba 1. svatební tanec, tak nám nevadilo, že jsme na trávě. Stan jsme měli jeden cca 4x8m vlastní, a jeden jsem koupila nový 3x9m a obratem jsem ho prodala. Zájemkyně se našla okamžitě na svatebním bazárku na facebooku. Nový stan jsem koupila nejlevnější řadu za 2.700,- a bylo fakt poznat, že to je šmejd, na 9m délky nebyla středová tyčka, takže se prohýbal a museli jsme ho podepřít dřevěnou tyčí. Ale vydržel a posloužil. Půjčovny jsou stanů jsou docela drahé, pokud nejsou v místě bydliště tak platíte dopravné, kolikrát i stejně drahé jako samotné půjčovné :( Jinak naše stany co vypisuji, byli pro 34 osob + pár dětí. Byly postavené do L, v jedné noze stolky pro hosty v druhé noze raut a nápojový koutek. Ještě byl zvlášť malý stan bokem s fotokoutkem. ale v dešti tam nikdo nechodil, tak jsme ten koutek přesunuli do hlavního stanu. Stolky jsme měli malé hranaté pro 4 osoby a kdo chtěl, tak si je zdrcnul. Nakonec se ukázalo, že všichni stejně postávali kolem rautu nebo kecali na stojáka a u stolků skoro nikdo neseděl. Jeden stůl jsme měli velký z domu pro 8 osob, kde jsme měli sedět já a ženich + rodiče. Aspoň na dort a kafe. Ani to se nezrealizovalo, seděli jsme tam sami dva s babičkou (která neustojí) a všichni jedli dort a pili kafe ve stoje a šábořili všude možně a vykecávali :D Všeobecně můžu zahradní párty doporučit, byla to super uvolněná zábava a byla sranda, i když pršelo a byli jsme namáčklí ve stanu. Aspoň jsme se víc družili :D V noci přestalo pršet, udělali jsme táborák a jeden kamarád hrál na kytaru a zpívalo se, zatímco ve stanu hrála reprodukovaná hudba a ostatní tam tančili na různé hity v šílených hadrech z fotokoutku. Takže jsme měli i dvě stage, jak na festivalu :) Jediné co můžu doporučit, co jsem podcenila, se týká rautu. Všude jsem četla: najměte si nějakou kámošku jako brigádnici, na obsluhu. Ať se neulítáte vy a vaše mamky. Takže moje rada zní: najměte si aspoň 3-4 kámošky, jinak se s váma ta jedna (v mém případě dvě) nebude měsíc bavit, protože jí tam z toho šibne. Toho lítání a chystání a obsluhování bylo fakt hodně.
Odpovědět
Ahoj, moc děkuji za příspěvek. Po přečtení různých diskuzí právě tu podlahu do těch stanů řeším. Nedovedu si představit zničit svatební šaty a vracet je zablácené, podpatky by se bořily v trávě, špatně by se tančilo. My zvažujeme velký stan 6x12m a druhý menší. Napadl mne ještě nějaký koberec, ale ten by se zase třeba hrnul. Na obsluhu určitě poprosíme víc kamarádů formou brigády. Máš nějaké foto ze svatby? Např těch stanů, rozmístění stolů, výzdobu, atd.? Ráda bych nahlédla. Moc děkuji.
Odpovědět
Profilova fotka
meli jsme takovou pred 14 dny nebo jak dlouho uz to je.... 2 stany a jeden altanek s dlazbou + dlažba jeste pred altankem cca 5x8 m.....chcalo az rano, takze dobry. Podpatky jsem nemela a saty jsem ani neurousala, cca ve 23h jsem se prevlekala.. meli jsme jen jednoho cisnika, co porcoval kruty a kytu, jinak bylo vse self-service... svatba namornicka, fotky zatim jen od kamosky, ale pro udelani obrazku snad staci...
Odpovědět
@mr_falko Ahoj, mockrát děkuji i za fotodokumentaci. Měli jste úžasný nápad s tím, pojmout to v námořnickém stylu. Zeptám se, jak jste řešili nádobí? Měli jste své vlastní, nebo plastové, papírové?
Odpovědět
Profilova fotka
@kopweti my meli na ten raut mistni catering, takze byly keramicke talire a normalni pribory, ale ja piti jsme meli ty lepsi kelimky....ten hezci plast :-)
Odpovědět
Profilova fotka
my jsme měli nádobí naše a popůjčované, napsala jsem nejbližším co chybí a dělala pečlivé seznamy, abysme věděli co komu vrátit. Svědkyně pracuje v kavárně, která má v sobotu zavřeno a tak nám půjčila z tama servisy na kávu, abysmě měli všichni stejné. Sestřin přítel má kámoše v hospodě a z tama nám zase půjčili šampusky na přípitek. Jinak sklinky na nealko, na víno a krýgle byly každý pes jiná ves a nějak nám to nevadilo :) Taky existují cateringy, kde vám to vypůjčí, není to moc drahé. I ohřívače na jídlo se dají půjčit. Jinak pár mých fotek - bohužel výzdoba nevyzněla, protože jsme kvůli děsti museli dát na stany bočnice a přitom se pomuchlaly všechny organzy, které jsem měla dané kolem noh stanů :( Nakonec nejlíp to vypadalo den předem, kdy byl stan otevřený, ale ještě nebyly nazdobené stolky. Do stropu stanů jsme zavěsili vánoční ledkové řetězy, všechny bílé nebo žluté světla a vypadalo to super, udělalo to i dostatek světla na noc, už jsme tam neměli žádné jiné osvětlení.
Odpovědět
@sashkadancer To je krasne. Moc dekuji za fotky, vypada to hezky. Skoda toho pocasi.
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?