Ahoj!
Pomalu začínáme obcházet potenciální místa svatby.
Máte typ na co všechno se máme zeptat?
Pro zatím mám na listině toto:
- cena pronájmu
- zavře se areál na celý víkend?
- zavře se areál v den svatby nebo tam bude i jiná svatba/turisti?
- za co se všechno jestě platí (ubrusy, potahy na židle ...)
- do kolika hodin můžeme slavit?
- platí se po půlnoci extra za obsluhu?
- do kdy múže venku hrát muzika? (22.00 konec nebo déle?)
- možnost vlastního cateringu?
- cena jejich cateringu/nápojů
- možnost vlastního vína a tvrdého alkoholu/korkovné?
- od kdy se může zdobit sál
- kde se může na lokalitě konat obřad + mokrá varianta?
Napadá vás ještě něco?
Děkuji
- energie - zda je vše v pronájmu, nebo se řeší spotřeba;
- nakládání s odpady (kdo zajišťuje jejich odvoz);
- úklid;
- zázemí pro catering;
- zda mají a půjčují nádobí.
- pejsci?? jestli je nekdo planuje vzit sebou
- upresnit cenu v pomeru ke kvantite cateringu, jestli se pocita na kila a kusy na pocet osob anebo je neco neomezene - slysel jsem od lidi o hladovych svatbach pac nekdy 60 hostu sni vic nez 80 😉 a co kdyz dojde atd(to je u nas napriklad mnozstvi garantovane a nemuze se stat ze nebude co i ve 4 rano 😎
- jestli se nacenuje kazda vazicka a ubrus anebo je veskery mobilaiar a invemtar v ramci pronajmu jako u nas 🙂
- zeptat se na koordinaci obradu, vitani hostu, celkovou organizaci aby nebyl chaos
Je toho vpodstate celkem dost a hlavne je to vsude jine a specificke, no na vse by Vas mel navadet mistni koordinator. Hlavne by mel vedet i nejake mozne niance ze zkusenosti atd.
To vse u nas delam ja a klienti od nas odchazeji s plnou nalozi informaci, fotek, videi a vedi prakticky uplne vse
Každý to ma jinak, me prioritně nezajímala ani cena ani nic, ale zda jsou schopni mi zařídit kulaté stoly... Od toho jsem se odpichla. Další věc důležitá pro nás byli psi, potom hned do kolika do noci s námi počítají a zda se to může protáhnout což jsem tušila ze jo, když to stoji na poli. Největší problém bývá s tím ze některé místa dávají malo času na chystání, třeba slavná suška ti da jen ráno před obřadem, protože pro ně to není důležitý den, ale jen další prachy... Takže je to o prioritách 😉😊
Napadá mě ještě do kdy musíte areál vyklidit, kdy musí být vyklizený sál, popř. jestli vám někdo pomůže. My ještě řešili vozíčkáře a kočárky, ale to je individuální podle plánovaných hostů, stejně jako ti psi 🙂 Ale potěšilo mě, když na dotaz o kočárcích provozní do odpovědi přidala, kam až obvykle dosáhne chůvička, takže pak rodiče můžou dát děti spát a vrátit se do sálu, pokud budou chtít 🙂
@beetlebee dalka je relativninkde nabizime prodlouzeny vikend 😎
Je pravda ze vetsina svateb ma nejake ropojeni na Prahu kde je to 45 minut
Meli jsme svatby z Nemecka, Rakouska, Irska, Polska, Slovenska, USA, Italie atd
Samozrejme je vse vec vkusu.
V jake oblasti hledate?? nebo odkud jste??