Místo Hotel Zamek Chalupki (PL)

Profilova fotka
Ahoj holky, měla jste tady některá svatbu (hostinu) nebo chystáte se mít? jaké máte zkušenosti? :)
Odpovědět
1
2
Ahoj, my už tam máme na příští rok zamluvený termín. Místo je kouzelné a organizátor svatby je nesmírně milý a vstřícný.
Odpovědět
Slyšela jsem kladné ohlasy, jen je to pro větší svatby, mají tam snad nějaký limit útraty, nebo počtu hostů.
Odpovědět
@radkaja My budeme mít svatbu pro cca 30 lidí a o žádném limitu jsem neslyšela. ;-)
Odpovědět
@deminka20 mám pocit, že jsem to tu četla vícekrát, dokonce někdo tu psal, že museli zaplatit jídlo snad za 70 hostů, i když jich tolik nebylo, řekli prý jim, že jim to zabalí domů.
Odpovědět
@radkaja Taky jsem to četla, ale nemůžu s tím souhlasit. Byli jsme tam teď o víkendu podepsat smlouvu, ve které jsou ceny napsané. Dokonce tam v ten den měli svatbu pro 50 lidí, takže není podmínkou 70 lidí a je podle mě nesmyslné platit za lidi, kteří tam nejsou. Všechny informace, které mají psané na webu jsou pravdivé, v ničem jsme nenašli zádrhel- naopak.
Odpovědět
Profilova fotka
Nám pan říkal, že v sezoně je limit 70, nicméně nám upravil v předběžné smlouvě na 60 a bezproblémů :) Jinak se samozřejmě musí při menším počtu doplatit
Odpovědět
Profilova fotka
My máme rezervovaný termín na červenec 2016, říkal, že pokud svatba bude v sobotu tak mají limit 70 osob, za které se musí uhradit jídlo. Ale myslím, že pokud by jsme otevřeně nesouhlasili, jde se s nima domluvit na čemkoliv. Máme svatbu v pátek a na pátek se žádné limity nevztahují. Jinak velmi milý personál, s ničím nemají problém a s přístupu jsme opravdu nadšeni!!!
Odpovědět
My to máme v pondělí, takže tam se taky žádný limit nevztahuje. Celkem mě to překvapilo, na stránkách o tom nepíšou a pán o tom taky nemluvil, takže mě to ani nenapadlo. Ale asi bychom se k tomu dopracovali, pokud bychom přišli s termínem na nějakou sobotu. :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 8 měsících
@sashule Az budes mit po svatbe, das jeste dalsi recenze? :) uvazujeme o tomhle miste na pristi rok :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@apple2 Ahojky, jasně, klidně mi i pak napiš zprávu co by tě zajímalo, ráda poradím :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Svatba tam byla dokonalá :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 3 měsících
A ještě dotaz na všechny, které jste tam měly svatbu - měly jste to i s ubytováním pro hosty? Případně jaké bylo? My se tam s přítelem zajeli podívat. Pronajali jsme si mini apartmán a na to, že měla proběhnout rekonstrukce, tak pokoj tak rozhodně nepůsobil. Rozvrzaná postel, smrad z odpadů..:/ Byli jsme z toho trošku rozhození. Obzvlášť, když potřebujeme ubytovat kompletně všechny hosty. Nerada bych, aby tam někdo musel tu noc vyloženě přetrpět. Mimo jiné mě zarazilo, že nejsou k dispozici jednorázová mýdla či malé sprchové gely. V dneší době už bych to brala jako samozřejmost. :P :)
Odpovědět
Článek se načítá
@apple2 My tam měli ubytování pro většinu hostů a od nikoho jsme neslyšeli žádné negativní ohlasy, spíše naopak. Co se týče mýdélek a sprchových gelů- všude si vozím svojí kosmetiku, takže si ani nevšímám, jestli to je nebo není k dispozici. Z mojí zkušenosti vím, že se s nimi dá na spoustě věcí domluvit, takže doporučuji jim říct své požadavky a podle toho se rozhodnout. :-)
Odpovědět
@deminka20 O té domluvě vím. Té se nebojím. Jídlo jsme tam vyzkoušeli a chutnalo nám moc. Takže než o tyhle věci, tak mi šlo o zkušenost s ubytováním, protože ta naše nebyla dobrá. Ten zápach z odpadů nebyl totiž pouze v koupelně, ale bylo to natažené v celém pokoji ani celá noc zapnutého větráku v koupelně a otevřeného okna v pokoji to z toho pokoje nedostalo. :-)
Odpovědět
@apple2 A řekli jste jim o tom? Věřím, že takový zápach hodně znepříjemní pobyt...
Odpovědět
@deminka20 Jj. Prý to je tím, že pokoj se užíval naposledy před 3 dny...což nás trochušku zarazilo. Kdyby to bylo 3 měsíce zpátky, tak to možná pochopíme. :-) Omluvili se, dali nám slevu - v tomhle problém nevidím. Spíš jestli někdo z Vašich hostů neměl nějakou připomínku. Nerada bych, aby to bylo ve vícero pokojích. :-) Jinak ze zbytku jsem tam nadšená a líbilo se mi tam. O tom žádná. ;)
Odpovědět
@apple2 Nevím o ničem. Pokoje jsme měli různě po hotelu, ale nikdo nic neříkal. Dva z našich hostů jsou na tohle celkem nároční a je to navíc rodina, takže kdyby něco nebylo v pořádku, určitě by nám to řekli a řešilo by se to.
Odpovědět
@deminka20 Tak budu doufat, ze to bylo proste jenom nedopatreni, ktere se stalo nam. :) Dekuji za info.
Odpovědět
@apple2 Není zač, přeji krásnou svatbu a voňavé pokoje ;-) :-)
Odpovědět
Diskuse pokračuje po 2 měsících
@teruszka @deminka20 @apple2 Ahoj holky, moc se mi tohle místo pro svatbu líbí. Mám pár dotazů :) Muselo se tedy doplácet, pokud jste měli málo lidí? My chceme malou svatbu, tak do 30 osob :-) A jak to bylo s tím, že je to vlastně svatba v ,,zahraničí"? Pokud jste měli českého oddávajícího, tak problém nebyl? Třeba nějaké další zbytečné papírování atd? díky za odpověď ;-)
Odpovědět
@blacky7 Ahoj. No my budeme mít cca 80-90 hostů, takže s doplácení netuším, jak by to bylo a případně kolik. Co se týče obřadu, tak ten nemáme v Chalupkách, ale na české straně ve Starém Bohumíně v kostelíku. Nicméně byla tady i nevěsta, která měla obřad v hotelu Pod Zeleným dubem a potom si udělali krátkou procházku přes most do Chalupek. :-) Na polské straně ti český oddávající asi nebude nic platný, tam jeho pravomoc nesahá. Na tvém místě bych se tedy asi zkusila zeptat na obřad buď v tom hotelu Pod Zeleným dubem a nebo cca 1km od Chalupek v Bohumíně na radnici. :-)
Odpovědět
Díky za odpověď. Tak to jsi mě s tím oddávajícím nepotěšila, já to chtěla mít vše při jednom :( a kdyby oddával polský oddávající? to je asi blbost že? :-| vůbec nevím jak to chodí, proto se ptám jak blbeček :D
Odpovědět
@blacky7 Ahoj, my jsme měli taky 30 lidí, ale svatební den vyšel na pondělí. Myslím, že pokud bude svatba o víkendu, asi tam ten doplatek bude. Jak už psala apple2, český oddávající nemá tu pravomoc oddávat v zahraničí, nicméně my jsme ho tam měli. V pátek jsme jeli do Bohumína na matriku, kde jsme podepsali oddací papíry a v pondělí ve svatební den tam oddávající byl, ale už to bylo jen na oko, jelikož oficiálně jsme byli manželé už od pátku. My jsme moc chtěli vše na jednom místě a hlavně obřad v místním altánku, takže nám tahle varianta vůbec nevadila. Paní na matrice je velice ochotná, určitě by ti všechno vysvětlila.
Odpovědět
@deminka20 ty jo,tak tys mě naopak zase potěšila ;-) Tahle varianta by mě vůbec nenapadla :) Takže na matrice jen podepsat papíry a ve svatební den proběhne vše klasicky, teda kromě podepisování se že?Je super, že tam toho českého oddávajícího můžeš mít :) Jen škoda, že už bydlím v Olomouci, tak je vše na zařizování celkem z ruky, ale tak snad se to zvládne. My bychom asi chtěli pátek, což je taky všední den, tak snad by tam taky doplatky nebyly :-| Můžu se tě zeptat, na kolik orientačně tě svatba vyšla? Ptám se, protože budeme mít podobný počet lidí. Teda pro některé bych chtěla i ubytování, ale to tam mají za akční cenu, co jsem viděla :-)
Odpovědět
@blacky7 Předně je potřeba si na matrice zamluvit potřebný termín, kdy se sejdete i se svědky a paní matrikářka si všechno zapíše, vám poradí jak potom všechno zorganizovat v den svatby. Pan oddávající na místě udělá obřad (zahraje vám hudbu, řekne takový ten formální proslov, pak se podepíšete a jdete domů). Tím jste oficiálně manželé, ale na termín svatby dojede oddávající do Chalupek, kde už bude proslov se vším všudy, více propracovaný a osobnější a samozřejmě proběhnou opět podpisy, to aby ostatní svatebčané nevěděli, že je to už na oko. Za tento počet osob jsme včetně jídla a ubytování platili 32.500 (v ceně jsou i květiny, pronájmy a dekorace). Určitě bude lepší si tam sjednat schůzku a na všechno se zeptat. Co se týče ceny za ubytování a jídlo, to si můžeš spočítat sama podle ceníku na webových stránkách, ale oni ti upřesní cenu za pronájmy.
Odpovědět
Díky za upřesnění :) Takže to budou vlastně takové 2 obřady :D To je dobrý no :-) Co jsi měla na sobě v ten oficiální obřad na úřadě na sobě? =-) Ty jo, tak to mi přijde celkem málo, ta částka :-N Dobrá cena :) Na stránkách jsem totiž viděla cenu 1300,- na osobu jen za jídlo, tak proto se divím :)
Odpovědět
@blacky7 Vzhledem k tomu, že jsem měla za to, že to tam jen podepíšeme a vypadneme, tak jsem byla oblečená normálně (černé kalhoty, tílko). Vědět, že tam bude hrát jejich kapela a půjde se uličkou k oltáři, volila bych něco slavnostnějšího. :-D Koukala jsem, že podražili, ale při 30 lidech to už není takový rozdíl. Pojedete se tam podívat?
Odpovědět
@deminka20 tak z toho bych byla taky vyjevená, proč vám to neřekli? :-D Bez té hudby to asi nešlo co? :-D Nevím, asi bych to brala trošku jako komedii :-D Ale asi to musí být.. No tak vzhledem k tomu, že ještě nemám zásnubní prsten, tak ještě ne. S přítelem jsme se o svatbě bavili, příští rok do toho praštíme, ale zásnuby ještě neproběhly. Já jsem prostě vždy napřed a přítel než se k něčemu dokope...Tak to raději zjištuju předem, ať potom na poslední chvíli nedoháním (chlapi si to prostě neuvědomují, kolik to obnáší lítání a starostí):-D Na zámečku jsem ale už byla, ale byl to opak svatby, byli jsme tam na trachtě, když umřel děda. No zamilovala jsem si to tam a jídlo výborné! :-) Tak vy jste teda asi za ten pronájem moc nedali, co? To je fajn ;-) Když se dívám, kolik kde stojí pronájem..hrůza...a jak to bylo s alkoholem? četla jsem tam, že u tvrdého se kolkovné neplatí, což je taky paráda a pivo za akční cenu..tak to taky vypadá dobře :)
Odpovědět
@blacky7 Bavili jsme se jenom o tom, že to podepíšeme a domluvíme se na tom, jak to bude ve svatební den. Popravdě musím říct, že jsem se chtěla strašně moc smát, i nastávajícímu cukaly koutky. Tím, že to nebylo ve svatebním a se vší parádou, tak to celé bylo takové odlehčené a milé. Chlapům to někdy trvá, to je pravda, ale ať moc dlouho nečeká. Termíny se na takto oblíbených místech rychle plní, tak ať to neprošvihnete. ;-) My jsme za pronájem tanečního salonku platili 2tis, za altánek taky tak, jestli se nepletu. Tím, že to byla malá svatba a vešli jsme se do toho tanečního prostoru, mohla restaurace normálně fungovat i pro veřejnost. Navíc tam byla k večeru velká oslava narozenin, určitě taky platili nějaký pronájem, takže si hotel přišel na své a my byli spokojení. Měli jsme vlastní sud s pivem, za ten jsme platili nějaký ten poplatek a ostatní alko jsme během příprav kupovali ve slevách.
Odpovědět
To se nedivím, já bych taky měla co dělat, abych se udržela :-D No koukala jsem se na termíny a je jich tam celkem dost volných. Červen je zabraný, to je jasné, ale my bychom chtěli duben nebo květen, tam jsou volná místa (pátky na 100 procent). Tak snad moc dlouho otálet nebude, nebo budu nervózni :) Salonek je ideální, je zbytečné platit za pronájem celého objektu, když je tak málo lidí, lepší je menší místnůstka :) A alkohol to je už to poslední, to se dá pořešit během příprav no, jak jsi psala..Třeba v makru mají dobré ceny. A jak jsi to měla s kosmetičkou/kadeřnicí? Mě by se líbílo, kdybych na zámku spala už před svatbou a ráno by mě tam přijel někdo nalíčit a učesat. Ale nemám vůbec žádné kontakty a nevím, kdo tohle třeba z Bohumína nabízí...
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?