Holky potřebuju poradit, budeme mít všechno na jednom místě v jednom areálu. A já ted řeším jak to všechno zorganizovat :-|
Nejprve obřad
pověřím svědky aby v daný čas všechny seřadili a šli na místo obřadu, proběhne obřad, házení rýže, gratulace a možná společné focení a pak...jakým stylem oznámit oběd?
Oběd
nejspíš budeme mít jen polévku a zbytek formou rautu, jak ale po polévce oznámit, že se má každý obsloužit sám? Přijde mi zvláštní aby se najednou 50 lidí zvedlo a začalo si nandavat jídlo :-|
Jestli máte nápady nebo rady jak jste to provedli Vy, budu nesmírně ráda, protože já v tomto zrovna hrozně tápu :-D
My to máme taky 2v1 a oběd chceme polevku i druhé jídlo a potom raut....:-)to ostatní taky netudim u nás horší budeme mír fotografa jen na obřad a po a je hloupé se jít fotit aby ostatní čekali:-(budeme muset asi zaplatit oběd fotografovi a po obědě se jít fotit. :-)
@andilek85 tak oběd budeme fotografům taky zajištovat, ted váháme jestli si to udělat sami nebo najmout catering, dát ale za polévku a hlavní jídlo 15tis mi přijde strašně moc, tak hledáme varianty.
Budeme mít dvě holčiny na obsluhu tak doufám, že to bude stačit :-)
@laire my měli po obřadu rychle focení se zájemci a pak rovnou raut. Všichni to pochopili sami a kdo se nechtěl fotit, šel omrknout raut. Další focení bylo v průběhu celého odpoledne, vždy jsme se ztratili na 15 minut do nektereho ze zákoutí..
pokud chceš mit polévku servirovanou, tak bych to třeba napsala u vstupu do areálu.
13:00 obřad
13:30 focení
14:00 servirovana polevka, oběd formou rautu
@marketuskas to zní dobře ;-) nechci se o společné stolování ochudit a zároven nechceme klasickou svíčkou, ale aby si každý dal to na co má chut a chtěli jsme grilovat steaky a zeleninu + pak večer ještě guláš. Obřad je ve dvě tak jsme se báli aby jsme tam všechno vtěsnali :-D
@laire Mám něco podobného za sebou od minulé soboty :-)
Vše probíhalo na jednom místě v řádu stovek metrů.
Aby to všichni věděli, dávali jsme do obálky s oznámením ještě i papír s instrukcemi. (Mum muž to nazval "šikana svatebních hostů" :-D ).
Kde to je, kdy to je, kde je spaní a jak to bude probíhat. Že po obřadu se společně vyfotíme, pak sníme polívku, následně se budou svatebčani obsluhovat na rautu a my se pak půjdeme fotit sami atd.
Stejně se mě 99% svatebčanů na všechno ještě 50x ptali :-D :-D, ale nechala jsem ten "program" u stolů a pověřila jednu z kamarádek, aby to případně nějak šéfovala.
Co se týče odchodu od parkoviště k obřadnímu místu, zařizoval ženich se svědky a matrikářkou, neboť šli první.
Bylo nás skoro 60 a bez jakýchkoliv problémů je tam naštosovali a to bylo asi 50°C :-D
Měli jsme na obsluhu 2 holčiny a pak tam byl ještě jeden klučík a díkybohu za něj, hned jsem ho drapla, dala mu prachy a tak s náma příjemně strávil odpoledne :-D, na to množství lidí byly jen dvě holky málo. Ale je fakt, že my to měli celý svépomocí (tzn. že kdybysme nekoupili rum, nebude rum, nikdo jinej by to neměl šanci zařídit).
A zpětně musím říct, že naše svatba byla nejlepší svatba, na který jsem kdy byla :-D :-D :-D :-D :-D