Ahoj, co říkáte na tenhle itinerář? Je to reálné?
08:30 sraz u ženich
zdobení aut
10:15 příjezd k nevěstě
11:10 odjezd na obřad
11:30 příjezd na obřad
12:00 obřad
12:30 konec obřad, gratulace
13:00 - 14:00 společné focení
zábava pro hosty
14:00 odjezd na hostinu
14:30 - 15:30 oběd
16:00 krájení dortu
16:30 novomanželský tanec s
překvapením
17:00 volná zábava
18:00 překvapení novomanželů
19:00 raut
23:00 konec
@bolekat konec je kvůli prarodičům a restauraci, ale prodloužení je možné ;-) to focení tam je od 13:00 - 14:00 a pak dáme ještě odpolední focení před rautem...
no, volná zábava nebude na hodinku, to je srandovní tombola pro 23 lidí, tak si myslím, že za půl hodky bychom to mohli stihnout, ale nemám zkušenost... Jak to upravit, abychom to tam vměstnali?
@bolekat
no upřímně pokud se mají hosté sejít u ženicha už v 8,30 a oběd máte až ve 14,30....budeš mít hladové a nevrlé svatebčany, pokud teda u ženicha něco nedostanou nebo u vás
@suleska@bolekat focení v místě obřadu bude a u nás před odjezdem na obřad bude pohoštění + ještě něco menšího připravíme na dobu focení, aby se nám neunudili... Stejně si myslím, že se všechno zpozdí, na svatbách nikdy není nic na čas, jak si naplánují ;-)
@miskuli Podle mě málo času na oběd, jestli máte klasický tříchodový a chystají se i proslovy. Ta hostina je dost pozdě, lidé budou mít hlad, ale snad se trochu zaplácnou něčím malým během toho focení. A počítej s tím, že se pravděpodobně všechno zpozdí. Nám to narušili už z matriky, protože přijeli o půl hodiny později a tak bylo zpoždění hned od začátku. Focení trvalo taky déle. Dort jsme nakonec krájeli o rovné 2 hodiny později. Takže z mé zkušenosti, itinerář je dobré mít, ale časy brát velice orientačně :-) Čím víc programu v něm je, tím větší zpoždění se během dne nabere.
@nobondgirl Takze cca v 10:30 prijela kadernice, kosmeticka a fotografka. Probehlo foukani vlasu, make-up, opet uprava vlasu, foceni dekoraci a priprav. V 11:00 prijel pan video a svedkyne. Probihalo nataceni priprav, hodne jsme vsichni kecaly.., svedkyne se pripravovala. Ve 12:00 se zacali schazet vsichni svatebcani u nas (byli jsme v dome u mych rodicu na zahrade). Dostali od svedkyne vyvazky, probehlo predstavovani a zdobeni aut. Pred 12:30 prijel zenich s maminkou (prijel schvalne jakoby posledni)..Na zahrade se jedlo, hrala hudba, vsichni se celkem dobre bavili. Mezi tim po 12h odjela kosmeticka i kadernice. Ja chvili sama cekala v pokoji. Pred 13h me predal tatka manzelovi, pripili jsme si s rodici a zenichem..a nasledne jsem byla vyvedena mezi lidi...dal jsme se bavili. Pak jsem se fotila u nas na zahrade a v 13:45 jsme pomalu zacali vyjizdet na misto obradu. (Meli jsme s mamkou trochu strach, kdo uklidi veci ze stolu a tak, nakonec se toho zhostili kamaradky a svedkyne spolecne s mamkou, takze to behem 2minut bylo pryc :-) ). Meli jsme to cca 30km na misto obradu, kam jsme dorazili ve 14:40. Obrad pak probehl asi v tech 15h cca do 15:30 i s gratulacema. Od 15:30 do 16:30 jsme se asi fotili, protoze kdyz jsme vyjizdeli a volala jsem do restaurace, ze vyjizdime, tak bylo 16:40. Na hostinu to bylo cca 40km a tam jsme dorazili cca v 17:30. Probehl proslov, pripitek, predkrm, polevka a hlavni chod. DJ jsme meli objednaneho, aby byl v 16:30 jiz pripraven pro jistotu i s aparaturou, protoze jsem chtela aby na sale hrala hudba hned jak tam prijdeme, sice decentne ale aby hrala... Po hlavnim chode bylo kaficko a dort a pomalu si svatebcani zacali rozvazet auta domu (pak se vraceli a byl zajisten odvoz). No a cca v 19h jsme po domluve s DJ zahajili tanec nasim solem, kdy nas krasne uvedl a pak se zacalo parit.
My jsme měli vše na jednom místě a taky to stíhali jen tak tak :) Ale taky záleží, kolik budete mít lidí...
Dorazili jsme na 10 h., stejně tak přijela i kadeřnice, vizážistka, fotografové a kameraman. Moje přípravy vyšly do puntíku, skončili jsme asi 5 min. před obřadem. Hosti dostali následující "rozvrh" :-)
od 12:30 příchod svatebčanů
■uvítání a seznamování se ujme Honza - (manžel)
■proběhne myrtování
■bude pro vás přichystané drobné občerstvení - (všichni byli spokojení, že mají co jíst a pít)
14:00 obřad
■za Vaší přítomnosti si řekneme "ANO"
15:00 focení
■budeme rádi, když se všichni zúčastníte společného focení - (celou hodinu jsme jeli skupinky. Bylo asi cca 100 lidí na obřadu. Připravili jsme si seznam i s fotkami konkrétních lidí a poprosili známé, aby nám to pohlídali a všechny nám tam postupně posílali na focení. My jen stáli a u nás se střídali svatebčani :-) Bylo to fajn, protože jsme na nikoho nezapomněli.)
16:00 hostina
■sváteční (pozdní) oběd pro všechny, kteří obdrželi pozvánku ke svatebnímu stolu - (klasika: proslov, 3 chody)
■rozkrojení svatebního dortu
17:30 focení novomanželů
■na chvíli se vytratíme, abychom si pořídili pár snímků na památku, ale zábavu to jistě neohrozí :-) - (byli jsme pryč asi do půl osmé a to jsme nestihli vše, co jsme si plánovali...)
19:00 večerní party
■příchod přátel, kteří obdrželi pozvání na večerní oslavu
■první novomanželský tanec
■raut
■volná zábava
??? konec :-)
Snad to pomůže. Ale lepší je se moc neupínat na čas, protože když to pak nejde podle plánu, zbytečně se člověk znervózňuje. A ještě doporučuju mít někoho po ruce, kdo bude znát všechny vaše představy a vše bude zařizovat (my rozdělili funkce cca mezi 4 kamarády :-) ), ať se můžete soustředit jen na ty super okamžiky - i když stejně spoustu věcí nejde pojmout a člověk ani neví, že se děly.