My jsme si vybrali jednoho DJ a zaplatili u nej zalohu, jenze nam zatim nevystavil zadne potvrzeni, i kdyz jsme ho o to vyslovene zadali. Uz je to tak 3 tydny, co jsme zalohu poslali a stale cekame, take jsme ho uz kvuli tomu dvakrat kontaktovali. Pry neco resil a nemel cas, ale ze to posle... Jenze to mi neprijde moc profesionalni, tak nevim, co si mam myslet. Pri osobnim setkani na nas udelal dobry dojem, ale timto to trochu pokazil a tak nevime, zda se na nej muzeme spolehnout. Co si o tom myslite anebo jak to mate vy? Dostali jste dopredu nejake potvrzeni nebo smlouvu? Diky moc za odpovedi.
Tak jestli jste to neplatili primo jemu v hotovosti, tak se neni moc ceho bat. Na uctu je videt, ze zaloha na ucet DJ odesla, jestli jste to platili na prepazce v bance nebo na poste, tak tam mate urcite potvrzeni take. Nastvalo by me to, protoze obecne nesnasim kdyz musim neco urgovat, ale o jeho hudebnich kvalitach to nastesti svedcit nemusi :)
neplatili jsme nic predem, az na miste a bez problemu na fakturu, takovou mame dohodu, tak je to moderator radia, tak verit urcite muzeme, jednotna cena za vse, zadne priplatky navic :-)
Po nás teď DJ zálohu chce, dokonce poslat na účet i když jsme se ještě bohužel ještě nedostali ani k osobnímu setkání, což tedy nejsem v dnešní době blázen...
No, my jsme platili zálohu jen fotografovi a kameře a nikde žádná smlouva. Nicméně já všechny peníze posílám z účtu na účet, takže doklad, že jsem něco platila, mám...
Dobrý večer, na soukromé akce zálohu - vždy, doklad na vyžádání. Pouze když se známe, tak záloha ne. Ono u soukr. akcích je to většinou o tom, že to někdo s muzikou domluví - vždy vše určitě platí na 100% a jak jde čas, tak Pepík zná Frantu a on to udělá určitě lépe a za míň peněz a z té závazné rezervace je najednou zrušená akce, někdy bez omluvy.
My zálohu požadujeme vždy. V minulosti se nám bohužel stalo, že klient termín na poslední chvíli odmítl a my jsme přišli o zisk. Dva dny předem už opravdu náhradní akci neseženeme. U nás je ale výše zálohy vždy jen 500,- Kč, je to tedy symbolická částka pro obě strany. Doklad vystavujeme vždy, když si klient vyžádá, standardně vystavujeme tzv. rezervační formulář.
claire90 - Budete se divit, ale schůzku máme s pouze 30% klientů, kteří to vyžadují. Jinak většinou není ani potřeba, vše vyřešíme mailem nebo telefonicky.
Na zálohu vystavujeme vždy doklad, když se platí hotově. O tom by snad neměl být sporu, to by mělo proběhnout hned při předávání peněz. Přijetí zálohy převodem ještě potvrzujeme mailem. To není z důvodu nedůvěry, ale právě, aby se důvěra pěstovala. Společně se snoubenci vyplníme objednávkový formulář, aby obě strany věděli co bylo dojednáno. Děláme kompletní servis včetně koordinace, tak je to hodně položek a našim cílem je spokojenost novomanželů. Stačí, když někdy obecně sleduji, jaké případy se odehrávají (tím samozřejmě nemyslím kolegy, kteří se věnují svatebním akcím, to bychom všichni rychle skončili :-) ) a nedivím se proto, že jsou lidé nedůvěřiví. A zprávy v TV také vyděsí každého, kdo je sleduje :-) . Vzhledem k oboru, ve kterém podnikáme, naprosto souhlasím s @hudbaostrava, že zrušení akce na poslední chvíli je pro nás ztrátou, protože počet termínů je omezený a na rychlo se neobsadí.
Je to vždy o důvěře. Když půjdete na informativní schůzku a DJ se Vám bude zdát divný, je lepší podívat se po jiném, než platit zálohu pochybnému člověku. Když bude vše v pořádku a budete si navzájem rozumět, neměl by chtít zálohu ani on po Vás, je to jako by jste se mu zdáli pochybní Vy :-| Nicméně zálohu občas beru, když na tom zákazník trvá, nebo když jsou k tomu jiné okolnosti. Většina diskžokejů nemůže chtít žádnou zálohu, protože to dělají bez oprávnění a nejsou schopni vystavit žádný doklad, nebo zálohovou fakturu. Když dáte zálohu soukromé osobě, je to velké riziko. Proto je lepší jednat na úrovni zákazník - firma.