DJ nebo kapela na hostinu - co je lepší?

Profilova fotka
Ahojky, chtěla bych se zeptat na Vaše zkušenosti / názory, jak vybrat hudbu na svatební hostinu - jenom DJ nebo jen kapela / nebo kombinace? Obřad budeme mít v kostele a potom se přesuneme na hostinu do kulturáku (ca. od 15 hodin). Hostina bude formou švédských stolů. Byla bych ráda, aby už od začátku hrála v pozadí nějaká hudba. Jak jste to měli na hostině vy? Nejdříve reprodukovaná hudba a pak kapela? Nebo ten DJ? Od kolika hodin jste měli kapelu / DJe? Předem děkuji za názory / nápady a zkušenosti :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Nám hostina/raut začínala hned jak dorazili lidé z obřadu, cca kolem 16:00, bylo krásně takže lidi byli venku a kdyby v tu chvíli cokoliv hrálo, bylo by jim to asi jedno.. DJ přijel kolem páté a kolem šesté začal hrát, přišlo mi to ideální. Myslím že úplně na začátku hrálo uvnitř cosi jako rádio, nebo něco co tak klasicky hraje v té restauraci, možná nějaké CD nebo jukebox, nevím :-)
Odpovědět
My jsme to taky teď řešili. Chtěla jsem kapelu, ale všechny, které jsem oslovila, mi nabídly hraní je na 6 maximálně 8 hodin.....řešit to pak reprodukovanou hudbou se mi nechtělo. Chtěla jsem také hudbu už při obědě (bude pozdní a formou rautu) a to byl problém. Nakonec jsem dala na doporučení tady z Beremka a objednali jsme si DJ. V sobotu jsme se s ním sešli a jsme nadšený. Hrát bude od samého začátku a neomezeně, má aparaturu i osvětlení, zahraje vše, co si přejeme, ve spoustě věcí nám poradil, bude celou oslavu moderovat, má připravenou zábavu pro dospělé i pro děti......záleží na tom, co všechno budeme chtít. Takže jsme s rozhodnutím pro DJ maximálně spokojeni.
Odpovědět
Profilova fotka
@camiben : A na kolik peněz vás DJ na celé odpo a večer vyjde?
Odpovědět
@sharon07 Na 6500 Kč.......což nám přijde jako báječná cena v porovnání s tím, co nám bylo nabídnuto od ostatních. Na hostinu přijdeme okolo 14 h a on bude tam už cca od 11 h, aby si vše připravil.......hrát bude klidně až do rána. Ještě bude mít k dispozici plátno, na kterém bude možné promítat naše fotky a fotky pořízené z fotokoutku, který jsme si u něj také objednali (jezdí s ním syn, který fotí).
Odpovědět
Přesně tohle jsme také řešili. A nakonec jsme domluvili DJ. Obřad jsme měli v 13:00 v kostele. Do restaurace jsme dojeli kolem 15:15. DJ už tam byl, vše měl připraveno a hudba hrála - decentně. Hrála i u svatební hostiny. Mám DJ uvedeného v doporučení - dodavatelé. Všichni - všechny generace - spokojení. Velký výběr - nic nebylo problém :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mohu Vám nabídnout služby svatebního dj včetně karaoke, vlastní světelnou i zvukovou aparaturou. Praxe více jak 15 let a reference více jak 300 svateb. Jsme z Prostějova. Dále nabízím pro naše nevěsty možnost naší limuzíny. V případě zájmu mě kontaktujte a já Vám poradím. S pozdravem Svatební dj Jarek
Odpovědět
Dobrý den přeji, jako DJ bych Vám měl určitě nabízet své služby, ale vážně ;-) Živá hudba je živá hudba a může mít své kouzlo. Jsou zde však určitá rizika :-) Zažil jsem několik kapel, u jejichž vystoupení už bych vlastně nikdy být nechtěl :-) Další nevýhoda kapely je, že repertoár je určitě menší, než může nabídnout DJ a jasné jsou i nutné pauzy. DJ může hrát nonostop, obvykle i za nižší cenu, než je tomu u kapel. Nabídnout může širokou škálu hitů x-) Pokud se tedy rozhodnete využít služeb DJ, nabídku jsem Vám zaslal do interní pošty. S pozdravem Milan
Odpovědět
Profilova fotka
@sharon07 Dobrý den, vyberte si podle svých pocitů, podle toho, co Vám je bližší. Nerozhodujte se podle toho, co se asi bude více líbit Vašim hostů. Svatba je Vaše, ne jejich. U kapely je samozřejmě limit v délce hraní. U DJ-je chybí přímý kontakt s muzikou, kterou reprodukuje. Co se programu týče, určitě je vhodné, aby nějaká muzika hrála již při příchodu hostů. Samotná večerní část obvykle začíná mezi 17-19 hodinou. Petr Knap KV-Production Majitel, DJ
Odpovědět
Profilova fotka
Já jako muzikant budu vždycky hlasovat pro kapelu, to je jasné ;-) Ze začátku - při hostině samotné opravdu stačí, aby hrála tiše reprodukovaná hudba, jen na podkres atmosféry ( ploužáky, balady nebo i vážná hudba, prostě co vám sedne ) na tohle kapelu opravdu nepotřebujete, ozvučení salonku by Vám mohli zajistit v restauraci a Vy si jen zapojit třeba Fleshku s Vaším výběrem. Po přesunu do Kulturního domu už by měla být připravena kapela ( DJ ) zahrát nějakou fanfáru na Váš příchod a co nejdříve Vás všechny vyzvat k prvnímu novomanželskému tanci ( svatebčané kroužek okolo novomanželů ) Systém, že kapela hraje hodinu do prázdna, kdy se lidé jen baví, nalévají si, moc nefunguje, stejně nikdo netančí a všichni jen čekají na zahájení ženichem a nevěstou :-( Pak by měl hned následovat tanec s rodiči. Doporučuji v tuto chvíli zapomenout na žabomyší války v rodinách a opravdu si zatančit s oběmi maminkami a s oběma tatínky a nechat se s nimi vyfotit.. Svatba je přece oslavou začátku nových rodinných vztahů a jednou by Vám třeba bylo líto, že jste si s někým z nich na svatbě ani nezatančili :-) Moc nerozumín tomu, proč DJ uvádějí jako jednu z nevýhod kapely zrovna přestávky ? Já si naopak myslím, že přestávka je na svatbě stmelujícím faktorem a těch 10 minutek co si kapelník lokne piva a zpěvačka nachystá další taneční sérii si Vy, svatebčané užijete třeba někde na terásce ( se skleničkou, nebo cigaretkou) popovídáte si a seznámíte se..Když hudba halasí pořád pryč, jak u kolotoče, tak nikdy nejdete ven všichni, jen se trousí dvojičky a hosté nejsou spolu.. Trochu škoda.. Na diskotéce to nevadí, ale zrovna na svatbě ? Ještě jak pročítám hlavní příspěvek - dotaz, není mi jasné, kdy se budete fotit? To je také dobré zjistit, protože pozvat si kapelu na 15 hod a pak být přes hodinu pryč s fotografem Vám velmi naruší harmonogram. Každé nevěsty, se kterou mám tu čest spolupracovat se tedy ptám, kdy fotí, aby to naplánované klapalo a neplatili nám třeba hodinu zbytečně, když budou pryč ;-) Konec akce se naopak moc neřeší, vždycky se domlouváme na místě podle sil a nálady hostů a svatebního páru se divočí, hrají hry a zábava proudí klidně do ránka bílého.. I když to k dotazu úplně nepatří, znovu bych ráda vyzvedla důležitost svědků, nebo na Moravě družby, Takového hlavního organizátora, který je všude, o všem ví a všichni se na něj obracejí s dotazy a nemusejí otravovat nevěstu, nebo ženicha.. Takovýhle človíček je na svatbě k nezaplacení - Pomůže zorganizovat první tanec, ví jak fungují odvozy (řidiči ) na svatbě, pomůže se hrami a zvyky, podnapilé nenápadně vyvede, nebo uklidní.. Prostě pomůže, kde může a svatební pár se opravdu může cítit královsky a ne jako dva uštvaní a naštvaní svatební kordinátoři.. Přeji radostné svatební přípravy a šťastnou ruku nejen při výběru hudby na svatbu!! Katka - kapela Hroši z Brna
Odpovědět
@svatebnidj :-) spokojenost veliká :-) a limuzína - krásný zážitek :-) Děkujeme :-) Věrka a Beďa
Odpovědět
Profilova fotka
@camiben Jé, tak to máte podle popisu určitě DJ Zdeňka Jarolíma z Pardubice, že? Ráda slyšim, že jste byli spokojeni se schůzkou, my bychom se s ním měli sejít snad příští týden ;-)
Odpovědět
@miskamed Ano, máme Zdeňka. Jsme z něj s přítelem nadšeni oba. Je to opravdu profesionál. Během schůzky jsme s ním prošli celý svatební den a bylo vidět, že se opravdu vyzná. Jako člověk nám byl moc sympatický a jsme rádi, že nám bude na svatbě hrst zrovna on.
Odpovědět
Článek se načítá
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?