Ahoj nevěsty, které plánujete vekou svatbu. Myslím, že je to v dnešní době dost netradiční a všichni chystají spíš malou, tak bych chtěla vytvořit diskuzi pro nás, abychom si mohly předat zkušenosti z příprav apod. :)
My plánujeme 170 hostů a dali jsme je dohromady jakoby nic. Máme velké rodiny a hlavně spoustu báječných přátel, které chceme mít u sebe. Vím, že to bude divočina, ale já to mám ráda :)
Jak jste na tom Vy a nemáte strach, že se to vymkne kontrole?
Ahoj, chystáme česko-italskou svatbu - a vypadá to tak na 130 - 150. Máme obřad až v 15:30, takže pak rovnou raut (a odpadá starost s rodinnou hostinou, což se nám hodí, protože moji rodiče jsou rozvedení a ženich už má jen tatínka, nemluvě o tom že by si ani nepokecali :)) + rozhodli jsme se vzít si koordinátorku pro hladký průběh.
Je tu ještě někdo na letošek? :)
Mi jsme zatím na 130ti, ale mám pocit, že to ještě naroste. Snad se všichni na loď vejdou, až začne plavební sezóna půjdeme zkontrolovat místo činu. Obřad bude ve 14:00 a na lodi jen fingerfoody. Po plavbě bude v 16:30 raut v Hotelu u přehrady. Doufám, že koordinátorka ten dav zvládne :-)
Ahoj, jsem rada, ze je tu tema o velke svatbe, ale chtela bych se zeptat spis na misto. Resime totiz, ze nami planovany prozatimni pocet 175 lidi se jen tak nekam nevejde, radi bychom meli svatbu v zime (leden, unor) a jeste k tomu v Krkonosich (Vysoke nad Jizerou, Semily). Je tu prosim nekdo, kdo by nam mohl poradit, kam se upichnout?
Diky moc za pripadne rady.
Ahoj holky, my mame cca 120 hostu. Uz jsme nasli i prostory kde se upichneme, ale je to jen sal k pronajmu, neni k tomu pripojena restaurace apod. Nevite nekdo o nejake cateringove sluzbe co by nam udelala 120 obedu svickove (Brno/jihomoravsky kraj)? :D my musime vsechny pozvat uz na obed, jedna se hlavne o zahranicni hosty, takze tam nepripada v uvahu vynechat je z obeda. Diky moc xx a jeste se zeptam, vy mate vsechny koordinatorky? Ja jsem nad tim zatim neuvazovala, doufam, ze tak nejak hoste pochopi kam maji jit a kam si sednout...ehm nebo jsem naivni? :))
@mejzy85 Ahoj, já už mám svou svatbu se 150 lidmi za sebou a vyloženě koordinátorku jsme neměli. Měla jsem ale "tým" lidí, kteří měli na úkol drobnější části celého dne, takže vždycky to měl někdo trochu pod palcem. Musím ale říct, že o to víc práce bylo v přípravách. Protože jsme všechny hodně podrobně informovali o tom, jak to bude vypadat, fotografové, muzikanti a další od nás dostali podrobný seznam toho, co a jak bude probíhat a kde mají v tu chvíli být. Jinak co mi hodně pomohlo, byly takové brožurky s programem dne, který jsme rozdávali před kostelem. Každý pak věděl, co se v kolik hodin děje, kde má být a jak se tam dostane. A dopadlo vše skvěle. I když jsem trochu sama proti sobě, protože koordinátorku občas jen tak pro radost dělám a vždycky ji hodně doporučuju :-D Takže pokud máš někoho, kdo se do toho pustí, rozhodně je to lepší a budeš klidnější. Takhle jsem měla pocit, že to všechno je na našich bedrech. Ale s důkladnou přípravou se vše zvládlo.