Svatba kolem 120 hostů, pojďme si měnit zkušenosti

Ahoj nevěsty i vdané paní, chtěla bych se zeptat kdo plánujete nebo jste již měli velkou svatbu? S přítelem budeme mít na svatbě přibližně 120 hostů. A už vyvstávají otázky, jak takové množství lidí ukočírovat. Například s vhodným rozmístěním stolů na svatební hostinu (oběd asi 30 lidí a večerní raut přibližně 120 lidí). Jak to udělat, aby se hosté na obědě necítili divně, když kolem bude spousta neobsazených míst. Jistě mnoho otázek a posléze snad i nápadů budu mít nejen já ale i vy. Pojďme si podebatovat a vzájemně poradit :-)
Odpovědět
1
2
Profilova fotka
Tak máme také na oběd 20 lidí a večerní raut dalších 70, ale máme to jinde. To tak, že oběd v hospůdce a večerní gril párty na zahradě . Musela jsem požádat dvě osůbky, aby ten zbytek tady ukočírovali , než my dojdeme s nejbližší rodinou ;-) Takže opravdu někoho, kdo tohe vše organizačně zvládne. Protože ty jako nevěsta už na to nebudeš mít čas.
Odpovědět
No právě, určitě to chce někoho, kdo organizačně vypomůže. My to budeme mít na jednom místě, s rodinou pojedeme na oběd a po obědě na krájení dortu už přijede zbytek..no nějak to rozmístění budu muset vymyslet..navíc by asi bylo fajn pro ostatní udělat nějaký program, než se k nám přidají
Odpovědět
Profilova fotka
Plánujeme něco kolem 100 hostů (obávám se, že to ještě naskočí) .. vše máme na jednom místě a rovnou spojené - tedy obřad, po obřadu pro všechny servírovaná polévka a ihned začátek rautu. Večer se raut doplní o grilovaná jídla .. Máme to v místě, kde jsou celkem 3 místnosti, takže se tím vyčlení rodina, se kterou strávíme čas u jídla a přátelé, kterým se budeme věnovat později :) .. Jen jsem zvědavá, jak dáme dohromady množství jídla :)
Odpovědět
Taky se obávám, že se seznam hostů do svatby ještě navýší, ale zase jsme limitováni počtem míst k sezení. Nad tím množstvím jídla a pití taky už přemýšlíme..Nevím, jestli existují nějaké "tabulky" o tom kolik je toho přibližně potřeba na osobu. Aby nebylo málo, ale taky aby toho spousta nezbyla..
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj holky, u nás to zatím vypadá na 150 až 180 hostů. Abychom v tom počtu lidí nezanedbali rodinu, budeme mít cca pro 30 lidí rautový oběd před obřadem (obřad bude ve 14:00, hosté jsou pozvaní na 13:00). Předpokládáme, že v 11:30 se najíme a popovídáme v klidu s rodinou a pak přijedou ostatní hosté. Bohužel, asi už budu muset být nalíčená a učesaná, samozřejmě bez šatů. Chtěla jsem být skrytá nevěsta, ale asi mi to kvůli obědu úplně nevyjde. Oběd, obřad i raut proběhnou v jednom místě, takže odpadává starost s přesuny. Taky máme starost co s jídlem a pitím, ale máme velezkušeného kuchaře, který bude dělat raut a zůstává na grilování, tak doufáme, že nám poradí. Je pravda, že zatím nám řekl, ať počítáme cca 700 Kč na osobu, což je po součtu děsné číslo....Na organizaci budu mít dvě družičky a svědky, tak snad to zvládnou :-) .
Odpovědět
Nad tou cenou raději ještě moc neuvažujeme, nemusí to se mnou třísknout už teď :-D Družičky a budoucí švagrová jsou ze svatby nadšené a se vším mi chtějí pomoct, takže si myslím, že toho hodně zvládneme udělat i doma. Co se týče pečení tak se zaúkolují i maminky a babičky a zbytek kdyžtak obstará cukrářka..času je ještě celkem dost, tak se to snad nějak rozplánuje..a budete dělat nějaký zasedací pořádek? Myslím si, že stejně se pak budou hosté různě přesunovat, tak nevím, jestli to není zbytečné...A ještě přemýšlím nad rozmístěním stolů vzhledem k počtu hostů rozmístění do T nebo U pro všechny hosty asi nepadá v úvahu
Odpovědět
Profilova fotka
Zaúkolovat s pečením sladkého rodinu a kamarádky není špatný nápad. Všichni říkají, jak je to na objednávku hrozně drahé. Taky mám v plánu zadat pečení po okolí a maximálně na dort bude cukrářka. Co se týče zasedacího pořádku - nebudeme mít žádný :-) . Stolu budou jak venku, tak vevnitř a ať se každý posadí jak chce a s kým chce. Nechceme nikoho omezovat v poznávání nových lidí :-) . Stejně bude vše probíhat formou rautu a grilování, takže zasedací pořádek není u nás potřeba.
Odpovědět
Profilova fotka
@mishon myslim, ze vetsina pocita cca 600g jidla na osobu - vic proste clovek nesni a k tomu nejaka ta zelenina, ovoce. sladky moc nefrci, ale jde o rocni obdobi (v lete rozhodne ne:-):-)) budeme mit na oslavu cca 70 a uz to me desi:-)
Odpovědět
@mishon Co třeba na oběd rozmístit kolem stolů kde bude jen těch 30 lidí pár paravánů, mohl by se tak vytvořit intimnější prostor a omezil by se výhled na prázdné stoly. ;-)
Odpovědět
@kami1403 Taky myslím, že je lepší nechat to na nich...My budeme mít stoly hlavně uvnitř, venku jen něco málo, není moc místa, ale venku se bude grilovat prasátko, tak nějaký stůl tam dát musíme a taky pro případné kuřáky
Odpovědět
@rozzaarka no zkusíme to tak nějak napočítat, ale bude to asi ještě zajímavý :) zvlášť když se pořád šachuje s počtem lidí, zatím teda jen směrem vzhůru
Odpovědět
Profilova fotka
Já zasedací pořádek dělat budu. Nebude tak alespoň na začátku zmatek, kdo si kam má sednout a jestli raději s tímhle, nebo s tímhle. Pak ať si už posedají jak chtějí :)
Odpovědět
Článek se načítá
@radkaja to je dobrý nápad, nějaké optické rozdělení by to chtělo
Odpovědět
@allykou Nebude to ale ještě větší zmatek , než si najdou mezi tolika jmenovkami tu svoji? To bude velké přebíhání a hledání.
Odpovědět
@allykou u nás to na ten oběd nemá moc význam..budou tam všichni stejné důležitost, rodiče budou u nás, svědci a sourozenci s rodinami se rozesadí do zbylého místa..a co se týče pak toho rautu, tak asi budou přicházet nějak postupně a rovnou si sedat, kam by chtěli..ačkoli kdyby přišli nějak hromadně před krájením dortu, tak by tam asi chaos byl..no tak ještě uvidím
Odpovědět
Profilova fotka
@radkaja tomu zmatku, než si najdou svá místa, bych chtěla zamezit velkým plánem s rozestavěním stolů a místy .. na každém stolu bude také velká číslice a podle toho budou hledat .. přemýšlím, že jim vše hodím do mailu ještě před obřadem (nebo se dodatečně vytiskne a hostesky jim je rozdají postupně, jak budou najíždět na místo konání) ... Zatím jsem rozhodlá typické tištěné pozvánky dělat jen pro prarodiče, rodiče, tety/strejdy a zbytek jen po mailu .. ale uvidíme :)
Odpovědět
Profilova fotka
Ahoj všem nevěstám :-) My budeme mít něco kolem 120 hostů. Oběd pouze s rodinou pro cca 60 lidí ( jsme velká rodina ) a raut pro dalších 50 - 60 lidí. Stoly pro kamarády budou už nazdobené, ale budou pod okny, aby nikomu nepřekážely a nevyčnívaly tolik prázdná místa. Kolem 17.hodiny to naše 2 koordinátorky rozendají k ostatním stolům, aby se kamarádi měli kam usadit. Jmenovky mít budeme jen na ten oběd - případný chaos zvládnou koordinátorky a moje 2 další kamarádky :-) Obřad máme jinde a hostinu také. Pro kamarády je po obřadu připravené malé občerstvení v naší oblíbené kavárně a doporučen program, kam se podívat v našem městečku :-) Cukroví my "bohužel" rozdáváme ještě všem lidem u mě v rodné vesničce ( holka z vesnice no ), takže počet krabiček se nám tím hoooodne navýšil, ale peče mi kamarádka cukrářka a krabičky děláme opravdu malé - nic přehnaného. Tak uvidíme jak to v dubnu dopadne :-)
Odpovědět
Profilova fotka
A oznámení máme jen pro rodinu - cca 30 kusů - zbytek posílám mailem :-)
Odpovědět
@mandarinka26 ahoj, takže stoly máte dočasně pod okny... taky jsem nad tím uvažovala, asi to tak bude nejlepší :-) a taky by se mi hodilo zabavit hosty tak na jednu až dvě hodiny, ale nejsem si jistá, že se jim bude chtít chodit po městě :-(
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud byste chtěla rady na základě zkušeností z organizování svateb, jsme tu pro Vás. Najdete nás v profesionálech - organizace svatby. Realizace svateb najdete na našem webu a facebooku. Hezký den i ostatním nevěstám! Michaela Pokorná
Odpovědět
Profilova fotka
@mishon My je právě posadíme do té naší kavárny, kde si dají kávu a dortík a další program už je pro ně dobrovolný :-) Ale kdo by se nechtěl podívat do Muzea Rekordů a Kuriozit :-) :-)
Odpovědět
@mandarinka26 To by bylo dobré řešení, ale v našem případě by to musela být kavárna pro 90 lidí a to si nejsem tak úplně jistá, že by klaplo ;-) Asi to necháme na nich, ať se nějak zabaví...nebo nás třeba do té doby něco napadne :-)
Odpovědět
Ještě by mě zajímalo, jestli při takové velké svatbě budete mít i družičky? Já bych je chtěla a kamarádky jsou z toho úplně nadšené, ale zase nechci mít zástup družiček, to by vypadalo dost blbě..jak jste na tom vy? a kolik jich budete mít? :-)
Odpovědět
Profilova fotka
@mishon My družičky mít nebudeme .. o hladký průběh se mi bude starat koordinátorka (známá) a cca 3 hostesky ..
Odpovědět
Profilova fotka
@mishon Ahojky, my měli na svatbě 120 hostů, pokud budeš s číkoli chtít poradit atd. klidně písni do IP. Když se mrkneš na fotky, uvidíš tam i fotky družiček. Malé i dospělé. Dospělé jsem měla 4 a bylo to tak akorát. Držím pěsti ;-)
Odpovědět
@mishon a proč by to vypadalo blbě? U nás je družička každá svobodná holka a mládenec každý svobodný muž (teda pokud nemají 30 :-D )
Odpovědět
@radkaja Kamarádi měli na svatbě před vstupem do sálu nákres tabule a zasedací pořádek. Každý se tam podíva a věděl, kam má jít. V sále se potom lidi nemotali a nevznikl zmatek ;-)
Odpovědět
Profilova fotka
@majkll Přesně takhle to plánuji i já ..
Odpovědět
@luca.s Měli jste to krásné :-) No já bych chtěla dospělé družičky, líbí se mi to, ale max 5, víc už by asi vypadalo divně...no a s malými máme celkem problém, plno našich známých má malé chlapečky, ale holčiček je nedostatek :-) A děkuji, nějaká ta otázka se určitě objeví :-)
Odpovědět
@majanax To ano, ale líbí se mi, když je pár dospělých družiček stejně oblečených a to by při zástupu např. 15 kamarádek už nevypadalo asi moc dobře.. nehledě na to, že by se člověk asi nedoplatil :-)
Odpovědět
1
2
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?