Zdravím všechny nevěsty! :-)
Doporučíte, prosím, svatebního fotografa z Blanska a okolí?
Zkoušela jsem jich pár poptat a zatím mám smůlu, většinou už jsou zabraní :-(
Za každé doporučení budu vděčná!
Zdravím,
váš termín mám stále volný, tak pokud se vám budou líbit fotky, napište a můžeme se domluvit na podrobnostech.
Více fotek ze svateb nebo i další informace naleznete na mých webových stránkách.
Případně mě neváhejte kontaktovat.
Budu se na vás těšit.
Patrik
Dobrý den,
jsem fotograf z Mladé Boleslavi. Pokud Vás zaujme moje tvorba, moc rád nafotím Váš svatební den.
Termín mám prozatím volný.
Více informací a kompletní ceník naleznete na mých stránkách.
Bude mi ctí zachytit Váš svatební příběh 🖤
. . .
Dobrý večer, sice se ptáte nevěst, ale zkusím Vám nabídnout svoje služby. Termín mám volný, Blansko nedaleko a tak když se Vám budou moje fotky a cena líbit, rád přijedu a Vaši svatbu nafotím. Více informací zasílám do zpráv.
Dobrý den, termín mám stále volný. Pokud Vás osloví moje ukázka, ráda nafotím Váš svatební den. Veškeré informace naleznete na mém webu.
S pozdravem,
Marcela :)
@pidizviik Přeji prima den, my máme termín volný a moc rádi přijedeme. :-) Fotíme od ranních příprav až do oslavy, konkrétní hodiny práce nepočítáme a do 3 týdnů dodáváme minimálně 300 upravených fotek. Víc detailů posílám do zprávy. :-) - Pavlína
Dobrý den,
sezona 2020 je otevřená a rezervace na příští rok jsou v plném proudu a termíny se plní.
Rád se nafocení vaší svatby ujmu a přijedu, ikdyž nejsem z okolí.
Odkaz na mé webové stránky naleznete dole pod vloženou fotografií, budu rád za jejich shlédnutí.
Pro podrobnosti ke svatebnímu focení mne prosím kontaktujte přes www stránky nebo tady v SZ.
S pozdravem Honza Vodička
Přeji krásný večer,
sice jsem z Prahy, ale mnoho času pobývám v Hodoníně a tento termín tam nejen budu, ale mám i volno. Mrkněte i ke mně ;)
S pozdravem
Veronika
Dobry den,
pokud Vas zaujme me portfolio, rad se s Vami domluvim na spolupraci.