Dobrý den,
sháníme fotografa na svatební obřad konaný dne 3.6.2017 na hradě Hukvaldy a svatební hostinu konanou v Malenovicích.
Má některý fotograf tento termín ještě volný?
Předem mnohokrát děkuji.
Dobrý den,
já bych mohla. Dokonce budu kousek od vás v Rajnochovicích. Ráda se s vámi domluvím. Pokud vás moje práce zaujme, budu ráda, pokud se ozvete.
Hezký dem, ZeZu
Dobrý den,
moc rád Vám budu k dispozici, v tom termínu tam bude nádherně! Fotky a další informace naleznete na našich stránkách.
S pozdravem Lukáš & Martin
Dobrý večer,
přidávám se ke kolegům s volným termínem :) Ukázku mé práce a nejdůležitejší informace naleznete zde u mě na profilu.
Hezký večer,
Marie, svatebnifoceni.cz
Dobrý den, tento den mám zatím volný. Budu potěšen, když zavítáte na můj profil a kouknete na moji tvorbu. Pokud Vás má tvorba zaujme neváhejte mě kontaktovat.
S přáním krásného dne Vojtěch Podstavek
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu.
Jan Zeman
Dobrý den, jsem fotograf z Valašského Meziříčí a Váš termín mám volný. Vše potřebné včetně orientačního ceníku a kontaktů naleznete na mých webovkách. Rád za Vámi přijedu i na předsvatební konzultaci.
S pozdravem
Jan Dokoupil
Dobrý den, termín mám volný a ceny mírné.... Moje práce najdete na FB stránkách uvedených dole pod fotografií..
Ceník posílám do zpráv a přeji šťastnou ruku při výběru.
@denisagrossova
Dobrý den Deniso, Vy máte tento termín opravdu ještě volný? To musíte mít nějaký nějaký stroj času dostat se zpátky o 277 dní (počítáno ke dnešnímu dni).
Naštěstí, nejste sama @filipmensikfojtik.
S pozdravem, Ján Senčák
Dobrý den,
moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a zachytím kouzelné okamžiky významného dne. Mrkněte na mé webové stránky a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat.
Přeji pěkný den
Martin Máslo
Dobrý den a gratuluju!