Dobrý den,
na poslední chvíli jsme se rozhodli uspořádat svatbu ještě v tomto roce - 15.října. Měl by nějaký šikovný fotograf a kameraman volný termín? Předem děkuji za odpovědi :-)
Dobrý den,
termín mám ještě volný a šikovného kameramana také po ruce :) Pokud by se Vám líbila moje práce (více najdete na našem FB a webu - kde jsou i cenové balíčky a další podstatné informace), ozvěte se pro přesnější cenovou kalkulaci.
Filip M.
@slecnazatimneprovdana
Zdravím,
i já se hlásím s volným termínem. Koukněte ke mě na web, blog, či profil zde na beremese.cz a pokud vás moje práce zaujme, neváhejte mě kontaktovat.
Hezký večer, ZeZu
Dobrý den, Váš datum mám volný. Budu rád, když se podíváte na moji webovou prezentaci nebo ostatní webové prohlížeče, které mám v odkazech na mém profilu. Pokud se Vám má tvorba bude líbit, neváhejte mě kontaktovat. Rád Vám odpovím na každou Vaši otázku.
S pozdravem Vojta P. :-)
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu.
Jan Zeman
Dobrý den.
Termín mám volný a rád vaši svatbu nafotografuji.
Projděte, prosím, pečlivě mé internetové stránky. Nabízím k dnes zavedenému stylu svatební fotografie alternativu, ... fotografuji svatbu jako dokument.
Dostanete ode mne velice kvalitně vytištěné album. I po letech si tak připomenete genia loci místa, jak svatba probíhala, jaká panovala atmosféra a s kým jste svatební den prožili.
Detaily a referenční alba na mém webu (včetně videa, jak takové finální tištěné album vypadá).
Jsem vystudovaný fotograf (VŠ - Institut tvůrčí fotografie v Opavě).
Tomáš Chadim
Dobrý den,