Krásný večer, ráda bych Vám nabídla naše fotografické služby. Moc rády Vám nafotíme Váš důležitý den. Jsme dvě mladé a kreativní fotografky z Mladé Boleslavi. Focení ve dvou má tu výhodu, že nám neunikne žádný důležitý okamžik a vše zaznamenáme z více úhlů pohledu. Na letošní svatby poskytujeme 25% slevu, takže cena nebude problém. Ukázku naší práce naleznete zde nebo na facebooku. Neváhejte nás kontaktovat a můžeme se sejít na nezávaznou schůzku. :-)
Dobry vecer, pri rozhodovani muzete zvazit i mou nabidku foceni, nabizim originalni svatebni styl a zkusenosti. Samozrejmosti by bylo setkani pred dnen D. Melnik je znam svym vinem, a proto prikladam fotografii primo z melnickeho sklepa.
Dobrý den,
dovolím si nabídnout i svou práci. Jsem sice z Prahy, ale mohu dojet kamkoliv. Cestu bych si neúčtoval.
Pokud Vás moje práce zaujme, tak se určitě můžeme domluvit.
Hezký den, Martin Pokora
Dobrý večer,
tento termín je aktuálně volný. Na zámečku jsem již fotografovala.
Pokud máte zájem ráda zdokumentuji váš svatební den. V ceně balíčků je i předsvatební fotografování. Budu se těšit.
s pozdravem Petra Jansová - fotografka.
Pěkný den,
Váš termín mám zatím také neobsazený. Budu si velmi vážit toho, když navštívíte i naše stránky. Třeba Vás styl a ceník zaujmou.
Mějte se pěkně Mikuláš Křepelka
Dobry den,
Vas termin mame zatim take volny - i pro kameramanske sluzby. Vice informaci najdete na nasich webovych strankach.
Marie Bartosova / svatebnifoceni
Dobrý den. I já mám Váš termín prozatím volný. Leč cenově jsem trochu nad rámec Vašeho finančního požadavku. Přesto, pokud byste měla zájem, budu rád, navštívíte li mé svatební portfolio (odkaz hned pod tímto textem).
S pozdravem, přáním příjemných dnů a dobrou rukou při výběru,
Honza
Dobrý den,
do vašeho rozpočtu se v pohodě vejdu, tak zda-li se líbí má práce, rád zjistím detaily realizace, štestí přeje připraveným :)
Hodně štěstí s výběrem...
S pozdravem
Michal