Dobrý den,
Když se Vám budou mé fotky líbit a cena zaujme, jsem Vám plně k dispozici. Fotografie a další informace najdete na mých stránkách (dole pod příspěvkem).
Přeji krásný den.
S pozdravem Lukáš.
Krásný den přeji,
Termín Vaší svatby mám volný. Gratuluji k zasnoubení ☺️
Nabídku zasílám v soukromé zprávě. Pokud Vás má práce zaujme ozvěte se a domluvíme podrobnosti.
Velice rád se stanu Vaším svatebním fotografem.
S pozdravem a hezký den
Tomášek Foto
Dobrý den, velice ráda nafotografuji Váš svatební den. Není problém se na čemkoliv domluvit. Pro více informací navštivte můj profil nebo web :) Budu ráda, když se ozvete.
Krásný den,
Skupieňová Kateřina
Dobrý den,
nabízím mé fotografické služby. Jsem fotograf z Brna, rád zdokumentuji Váš svatební den.
Pokud Vás moje nabídka zaujme, neváhejte mne kontaktovat.
S pozdravem
Filip Fojtík
@nugetsis Dobrý den, Váš termín mám volný.
Odkaz na mé svatební portfolio naleznete hned pod vloženou fotografií. Budu velmi rád za Vaši případnou návštěvu.
S pozdravem a přáním krásných dnů
Honza
Dobrý den, moc ráda vám nafotím vaši významnou životní událost. Mé portfolio naleznete na FB stránce Portréty, svatby...viz níže a na mém profilu. Pokud se vám moje fotky líbí, dejte mi prosím co nejdříve vědět, abychom domluvili podrobnosti, popřípadě se setkali. Lenka Hoffmannová
Krásný večer!
I já se připojuji k nabídce kolegů s tou svou.:)
Více informací naleznete na mé kartě, případně webu a rozhodně se nebojte napsat.
S pozdravem
Márty
Dobrý den,
rád nafotím Váš svatební den. Moje portfolio a více informací naleznete na mých stránkách. Pokud Vás má práce zaujme, ozvěte se a domluvíme podrobnosti.
S pozdravem,
Miroslav Jungwirth
Dobrý den, termín mám volný, pokud se Vám mé fotografie zalíbí, ráda Vám budu k dispozici :)
Veškeré info najdete na mých stránkách (viz níže v příspěvku).
@nugetsis
Dobrý den,