Fotografování na svatbě, 21.9.2019, Valašské Meziříčí

Zdravím, sháním fotografa/ku na focení svatby 21.9.2019 ve Valašském Meziříčí. Máte nějaké tipy nebo nabídky? Děkuji 😍
Odpovědět
Profilova fotka
@luci2511 Dobrý večer Lucko, poslal jsem vám mail :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš termín mám volný a rád svatbu nafotím. Veškeré informace o mě naleznete na webu. Martin Hnátek
Odpovědět
Profilova fotka
Dobry den, take se pridavam s volnym terminem:) Vse potrebne naleznete na strankach. Hezky den
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den Luci, tento termín mám stále volný. :) Jsem fotografem se zahraničními zkušenostmi nejen z kanadského Vancouveru, který kromě profesionálního volí i přátelský přístup, tak aby se během focení cítili všichni dobře. Pro více informací mi můžete napsat na můj email. Ráda Vám zodpovím další otázky. Hodně štěstí se svatbou. Markéta
Odpovědět
Dobrý den, termín mám volný a pokud se Vám moje práce bude líbit, rád Vaši svatbu nafotím. Více informací posílám do zpráv a přeji hezký den.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a rád nafotím Vaši svatbu, veškeré informace naleznete u mě na webu :)
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :) Krásný den, Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka
Srdečně Vás zdravím. Rád nabídnu mé služby, termín mám stále volný. Pokud hledáte fotografa, pro kterého je svatba o lidech, denní okolo nich a hlavně o Vás dvou, tak by se Vám má tvorba mohla líbit. Více fotek ze zákulisí svateb, tedy nejen od novomanželů, naleznete na mém FB. Krasný den, Robin
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, ráda bych Vám nabídla své fotografické služby. Ceník , portfolio a informace naleznete na mém webu. V případě zájmu či dotazů mne neváhejte kontaktovat, termíny se rychle plní :-) Přeji krásný den, Simona
Odpovědět
Profilova fotka