Fotograf na svatbu, 1.6.2019, Bukovec

Sháním fotografa na svatbu, která bude 1. 6. v Bukovci v hotelu Kempa. Máte tip případně někdo z fotografů volný termín? :-) Děkuji!
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a rád Vaši svatbu nafotím. Navštivte prosím mé webové stránky, kde naleznete veškeré informace o mě a mé tvorbě. Martin Hnátek | MarLin Photo
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, také mám vplný termín :) Budu ráda, když se ozvete. Katka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Jsem fotografka z Prahy a mám volný termín. Ráda Vám svatbu nafotím. Mé snímky jsou přirozené bez přehnané postprodukce. Má cena je 1000 kč za hodinu fotografování. Kontaktujte mne. Hezký den, Anna.
Odpovědět
Profilova fotka
@tw Dobrý den. Vaši svatbu rád nafotím. Další fotky najdete na mém profilu. Pokud budete mít specifické požadavky, určitě se domluvíme. Přeji hezký den a posílám zprávu. Zdeněk Morávek
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a ráda Vám svatbu nafotografuji. Veškeré informace najdete na mých stránkách:) Zdravím, Šárka
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, moc Vám i Vašemu nastávajícímu gratulujeme k připravované svatbě. Ve Vašem termínu máme prozatím volno. Posíláme Vám odkaz na naše stránky. Pokud Váš zaujme naše práce, moc rádi se s Vámi osobně poznáme a nafotíme Váš jedinečný den. Nádherný den a příjemné chvíle při plánování Vám přejí Rosťa a Jana Mokrošovi – sehraný tým, který se s Vámi rád seznámí
Odpovědět
Profilova fotka
Zdravíčko, tento termín mám ještě volný a moc ráda uchovám navždy i ten Váš den <3
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, mám Váš svatební termín ještě volný, kdyby Vás zaujala moje práce :) Více info si Vám dovolím zaslat do sz. Přeji hezký zbytek dne S pozdravem Vratislav Jenšík
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, nabízím mé fotografické služby. Rád zdokumentuji Váš svatební den. Více informací pošlu do SZ. S pozdravem FF
Odpovědět
Mám volno :)) napišme si :))
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.