Ahoj 🙂
Máte prosím někdo tip na sympatického a vstřícného fotografa/fotografku? Prošli jsme tolik stránek různých fotografů, že se v tom už mírně ztrácíme. Poradili byste nám prosím někoho?
Nezáleží nám na tom, zda půjde o fotografa nebo fotografku, rádi bychom ale, aby:
- uměl zachytit i přirozené okamžiky
- nabízel předsvatební schůzku nebo dokonce focení
- někoho pohodového, trpělivého a se zkušenostmi
- líbí se nám hra se světlem a barvami, nechceme hodně temné nebo přeretušované (umělé) fotky, které vypadají spíše jako fotomontáž
Za jakoukoli radu/tip budeme moc rádi, děkujeme 🙂
Dobrý den, jsem svatební fotografka a kameramanka. 🙂 Pokud by Vás moje práce zaujala, zanechte email a domluvíme se. 🙂 Nabízím předsvatební schůzku včetně předsvatebního focení.
Hezký den,
z Prahy to k Vám mám nedaleko a všecky body splňuji :) Mrkněte ke mně na webovky (odkaz pod fotkami) nebo na FB a prohlédněte si mé portfolio. Když se Vám bude moje práce líbit, ráda se domluvím na termínu předsvatební schůzky. Se svými nevěstami ráda udržuji kontakt nejen před svatbou, ale i po ní ;)
S pozdravem
Veronika Tvrdá
Krásný den, budu moc ráda, pokud se podíváte i ke mně na webové stránky. Kde naleznete veškeré informace, včetně portfolia a cen. S přátelským pozdravem Hanka
@samanthadem
Dobrý den,
moc rád přijedu vyfotografovat Vaši svatbu a nenápadně zachytím kouzelné okamžiky významného dne.
Mrkněte na mé webové stránky, fotografie a služby, které nabízím. Klidně mi napište nebo zavolejte, když se budete chtít na cokoliv zeptat nebo vidět více fotografií.
Přeji pěkný den
svatební fotograf Martin Máslo - fotomaslo
Dobrý den, splňuji všechny vaše požadavky a moc rád vám svatbu nafotím :-)
Všechny potřebné informace nejdete na mých stránkách nebo na fb profilu jakub kruliš photography.
Vše se dá individuálně doladit a na všechny případné dotazy rád odpovím :-)
Pěkný den,
Jakub
@samanthadem Pokud stále ještě hledáte fotografa, ráda bych Vám nabídla své služby fotografky.