Fotograf, 9.9.2019, Opava

Dobrý den, hledám fotografa z MS kraje na svatební den, který bude 9.9.2019 (pondělí). Již jsem oslovil několik fotografů, které jsem zde našel, ale zatím neodpověděli a nebo nemají volný termín. Proto se na vás obracím s prosbou o rady a tipy. Předem děkuji za odpověď.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud se Vám moje tvorba bude líbit. Ráda Vám nafotím svatbu. Z Vítkova do Opavy to mám kousek. Veškeré informace naleznete na webu. Budu se těšit na případnou zprávu. S pozdravem, Marcela
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, Váš termín mám volný. Sice nejsem z MS kraje, ale snad to nevadí. Mé portfolio a ostatní informace najdete na webu. Hezký den Markéta
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den, pokud by se Vám moje tvorba líbila, ráda přijedu zvěčnit Váš velký den. Jsem z Klimkovic. Ceník a portfolio najdete na webu, případně na fb stránce. Mariana Ryšavá
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, v případě vašeho zájmu mi napište podrobnosti. Děkuji Michal
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den,sice nejsem z Vašeho kraje, ale věřím, že mám co nabídnout. Termín mám volný, poslal jsem Vám zprávu, více mé tvorby najdete tam. Děkuji a hezký den, Kosík J.
Odpovědět
Dobrý večer, do Opavy to nemám zas tak daleko i když nejsem z MS kraje, termín mám volný a pokud se Vám bude moje práce líbit, rád Vaši svatbu nafotím. Více informací zasílám do zpráv.
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :) Krásný den, Katka Skupieňová
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký večer, Váš svatební termín mám volný, do Ostravy kousek :) Pokud se Vám má práce bude líbit, ozvěte se :) S přáním hezkého večera, Robin
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, posílám nabídku. Cení posílám do SZ.
Odpovědět
Profilova fotka