Dobrý večer,
sháním fotografa na 5. 9. 2020. Svatba bude na Vysočině v Třeštickém mlýně a měli bychom zájem o celodenní focení.
Předem děkuji za nabídky.
Lucka
Dobrý den,
váš termín mám stále volný, tak pokud se vám budou líbit fotky, napište a můžeme se domluvit na podrobnostech.
Více fotek ze svateb nebo i další informace naleznete na mých webových stránkách.
Případně mě neváhejte kontaktovat.
Budu se na vás těšit.
Patrik
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. Také jsem Vám zaslal zprávu. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu.
Jan Zeman
Dobrý večer,
velice ráda Vaši svatbu nafotografuji. Není problém se na čemkoliv domluvit. Více informací a fotek naleznete na mém webu. Napsala jsem Vám i soukromou zprávu. Budu ráda, když se ozvete :)
Pěkný večer,
Katka Skupieňová
@luckakuklova
Dobrý den,
Váš termín mám stále volný a tak bych vám ráda nabídla své služby. Do soukromé zprávy si Vám dovoluji zaslat další podrobnosti.
Děkuji, přeji hezký zbytek pozdního večera.
S pozdravem,
Nikola Jiráčková
Dobrý den,
Váš termín mám zatím volný a rád nabídnu své služby. Více informací naleznete zde na kartě a na mém webu.
S přáním krásného dne,
Radim Spáčil
Krásný den,
gratulujeme k zasnoubení a přejeme vám ať máte svatbu přesně podle vašich představ. Dostanete od nás krásné dřevěné balení s tištěnými fotkami, dřevěný USB disk se všemi upravenými fotkami a videoslideshow z nejlepších fotek. Máme rádi přírodu a tak v ní také nejčastěji fotíme, určitě se ale podívejte na náš web, kde najdete naši nejnovější práci.
Rádi vás poznáme na osobní schůzce a moc se těšíme vaši odpověď.
Monika & Tomáš
Hezký den,
přidávám se s nabídkou volného termínu. Veškeré info, galerie, ceník, kontakt, najdete na mém webu. V případě zájmu či dotazů mě neváhejte kontaktovat.
Přeji pohodové přípravy
Veronika Tvrdá
Dobrý den,
ráda bych Vám nabídla své fotografické služby.