Fotograf, 3.8.2019, Konopiště

Dobrý den, poptávám fotografa na svatební focení - jen obřad a nějaké svatební foto, ať máme hezkou vzpomínku za rozumnou cenu. V případě zájmu anismrazkov@gmail.com Díky :)
Odpovědět
Profilova fotka
@anicka_a Dobrý den, jsem fotograf a rád budu součástí Vašeho dne a zachytím tak krásné a neopakovatelné okamžiky. V příloze posílám ukázku mé práce, pokud by Vás zaujala, budu rád za osobní setkání, kde se můžeme domluvit na podrobnostech. Pro více informací mě neváhejte mě kontaktovat 😊
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, termín mám volný a pokud se Vám bude líbit moje tvorba, ráda Vám nafotím svatbu. Veškeré informace naleznete na mém webu. Krásný den a s pozdravem, Marcela Novotná :-)
Odpovědět
Profilova fotka
Hezky den, přidávám par fotek pro inspiraci. Termín volný mám, jsem z Prahy. Balíček 5 hodinového focení nabízím za 10tis. Většinou to krásně pokryje focení před obřadem, obřad , skupinky, romantické foceni vás dvou, zvyky v restaurace při obědě, nakrojeni svatebního dortu. Za 5 tis potom 2 hod balíček, jen obřad a foceni v zahradě. Líbí se vám fotky? Napište mi do zpráv, můžeme se sejít osobně a probrat všechno potřebné,a nebo vyplnit objednávku po mailu. Petra Sebestova/svatebnifoto
Odpovědět
Profilova fotka
Dobré odpoledne, také si dovolím přispět do vlákna. Fotografiím a videu se na plný úvazek věnujeme už přes deset let. Naší práci, svatební balíčky a ceny najdete na našem facebooku a webových stránkách. Klidné zařizování
Odpovědět
Profilova fotka
Hezký den,Váš termín máme zatím volný. Vše naleznete u nás na webových stránkách
Odpovědět
Profilova fotka
Dobrý den, pokud ještě nemáte svého fotografa, budu rád, když se podíváte na moje portfolio a podrobnosti k vaší svatbě probereme podrobněji. Náhledy v příloze další fotografie na webových stránkách. Budu se těšit na vaši zprávu a případně setkání. Honza Vodička
Odpovědět
1
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí