FOTOGRAF - HODONÍN, BRNO, KYJOV -- Jížní Morava .. popřípadě odkudkoliv, ale prosím o cenovou nabídku i s cestou
Dobrý den :),
budeme mít svatbu 29.6.2019 :) v Bukovanech u Kyjova :) ... Hledáme fotografa na celý den od kterého obdržíme min. 400 upravených fotek :) ... svatba bude ve vintage stylu :) světlounko růžová .... :)
Máte zkušenosti s fotografem OBRJEN a Vaškem Švaňhalem? Budu ráda za recenze :)
Dobrý den, Lenko, na svatebním webu najdete více informací (svatební balíčky+ ceník + kontakt na mne).
Do zprávy Vám ještě pošlu více informací. Krásný den, Lenka
Krásný dobrý den,
Vámi poptávaný termín mám volný a bude mi ctí přispět Vašemu dni svou prací.:)
Více informací naleznete na mém webu - od galerií s ukázkami svateb které jsem fotil, přes svatební balíčky až po kontaktní formulář.:)
Budu se těšit!
Márty
Dobrý den, poptávaný termín jsem jako fotograf k dispozici. Bližší informace naleznete na mém profilu a webových stránkách. Také jsem Vám zaslal zprávu. V případě zájmu se s Vámi rád sejdu a vše potřebné proberu.
Jan Zeman
Vyžadujete profesionální přístup, kvalitu, praxi a zkušenosti? V tom případě Vám rádi nabídneme naše služby! V AZ-fotosluzby.eu se zaměřujeme na profesionální focení svateb a víme, že tento den musí být zachován se vším všudy! Nabízíme několik variant balíčků, mezi nimiž si určitě vyberete takový, který Vám bude vyhovovat. Pokud ne, můžete si sama dle vlastního uvážení a finančního rozpočtu díky balíčku Individual navolit služby na míru.
Společně vykouzlíme ty nejkrásnější vzpomínky na Váš svatební den!
Krásný den Lenko,
rádi bychom Vaši svatbu nafotili a termín máme ještě volný. Vždy se snažíme svatbu mít jako celý příběh, který vás přesně vystihuje a budeme moc rádi, když se ozvete. :-)
Těšíme se na vaši odpověď
Monika & Tomáš
@lenkablatova
Dobrý den,