Zkušenost s fotografem - Honza Ježdík

Zdravím všechny, chci se zeptat, jestli a jakou máte zkušenost s fotografem Honzou Ježdíkem z Opočna? Svatbu jsme měli 27. 6., fotky slíbil do dvou měsíců, což uplynulo. Dva týdny se ho snažím dohnat, ale Honza nereaguje na e-mail, na zprávy na facebooku (i když online je), opakovaně nezvedá telefon, natož aby zavolal zpátky. Chápu, že toho může mít hodně, ale není to pro mě důvod k ignoraci. Takže se začínám trochu bát, že fotky nebudou. Máte s ním některá zkušenost? Díky.
Odpovědět
Podobné potíže s ním měly nevěsty i minulou svatební sezónu. Nedodal fotky včas a komunikace byla chabá. Říkal, že má rozbitý počitač. Koukám, že to tedy až tak kvůli počítači nebylo, když se to opakuje zas. Jen se divím, jak to, že po vícero stížnostech nejsou na něho špatné recenze. Asi je kde to šlo smazal, nebo nevěsty "ukecal", snad ale se fotek nakonec dočkaly, to by ukecat snad nešlo. :-p
Odpovědět
Profilova fotka
Vyčkala bych, stát se může cokoli a řekla bych, že Honza Ježdík je velice vytížený. Také má být proč, má překrásné fotky a stojí za nimi kus práce a talentu. Pravdou je, že fotograf často nemůže odhadnout, jaký čas mu svatební zakázky zaberou. Nedej bože, když do toho přijdou okolnosti, které neovlivní. Svatební sezóna je nejnáročnější období celého roku a jelikož to není jen o dni, kdy se fotí daná svatba, ale o mnoha hodinách a dnech po tom. Dejte mu ještě čas... tedy, pokud si nelibujete v honech na čarodějnice, pokud ano... je tenhle způsob ideální...
Odpovědět
Profilova fotka
@rarita17 Honza je tady na beremku hodně populární, takže věříme, že se brzo ozve a všechno se vysvětlí.
Odpovědět
@radkaja Já to taky nechápu, jak to, že pak nikdo nic nenapíše a všichni jen pějí chválu. Přijde mi, že novomanželé mají pak takovou radost, že fotky dostali, že na všechno zlé zapomenou a on na to spoléhá. Mně z diskuzí zde přijde Honza Ježdík děsný arogant a tohle chování, které se navíc opakuje, mi to jenom potvrzuje. Hlavně, že si hraje na to, jaký je profesionál, pfff. 8-(
Odpovědět
@pavlacz Pokud je svatební fotograf profesionál, tak by měl odhadnout, kolik mu práce zabere času. Pardon, ale pokud mám ve smlouvě, že dostanu fotky do 2 měsíců, chci je do 2 měsíců. A ano, stát se může cokoli, ale tohle opakující se chování už není o náhodách - on si evidentně bere víc, než dokáže zvládnout. Myslím, že vyčkávat opravdu není na místě, obzvláště pokud ani nezvedá telefony a nepostaví se tomu čelem - je minimálně slušností se omluvit a ne dělat mrtvého brouka!
Odpovědět
@pavlacz nechápu tu poznámku o honu na čarodějnice. Zakladatelka se snažila fotografa kontaktovat a nepovedlos e jí to, tak to zkouší takto, nevidím na tom nic závadného, fotograf měl šanci vyřešit to v soukromí. A ano, může se stát, že bude fotograf vytížený a nedokáže objednávku odevzdat včas, ale pak je slušností a dle mého i samozřejmostí dát o tom klientovi vědět společně s omluvou a odhadem, do kdy tedy bude zakázka snad splněna. Ano, jsme jen lidi (všichni), ale přesto by bylo vhodné zachovávat v jednání základní slušnost.
Odpovědět
@simone5 Tak ono hlavně kdyby se jednotlivým klientům včas ozval s omluvou, že nestíhá a bude to později tak je možné, že by ani nikdo nemohl zjistit, že je to opakující se situace neb by to pak asi málo lidí někde ventilovalo :)
Odpovědět
Profilova fotka
@rarita17 @radkaja Kolegu Honzu dobře znám. Loni měl opravdu nemalý problém s PC. Aktuálně bere antibiotika a je zahlcený dotazy. Já mám cca o 1/3 méně ještě zakázek jak Honza a mám aktuálně dobu dodání 2 měsíce a týden. My co to děláme poctivě a kvalitně, tak opravdu tato doba dodání normální je. Prosím dejte mu pár dní aby se dal zdravotně dokupy a prohrabal se všemi dotazy. Děkuji i za něj :)
Odpovědět
@zankova_photo Pokud jste s ním ve styku, tak mu prosím vyřiďte, že by pomohlo, kdyby dal třeba na FB zprávu, že je nemocný a tedy zakázky budou opožděny. Určitě by ho pak nevěsty přestaly bombardovat dotazy.
Odpovědět
@zankova_photo Jsem schopná pochopit, že se může stát cokoliv a že domluvený termín nemusí stihnout, ale v tom případě jenom čekám, že se o tom dozvím. Že na moji snahu o komunikaci přijde byť krátká zpráva "promiň, nestíhám, fotky budou do konce září". Nezaložila jsem tuhle diskuzi s cílem Honzu pošpinit - na naší svatbě na mě udělal obrovský dojem. Spíš jsem čekala, že se třeba chytne někdo, kdo má s Honzou zkušenost a napíše mi něco ve smyslu, že má sice problém s komunikací a termíny, ale že fotky nakonec vždycky dodá.
Odpovědět
@alca666 No právě, přesně tak. :-) @zankova_photo Obávám se, že právě fakt, že si bere o 1/3 více zakázek víc a přitom má termín dodání stejný jako vy, značí o jeho neprofesionalitě. Tazatelka si tu nestěžuje na to, že doba dodání je dlouhá, ale že nebyla dodržena a navíc fotograf neodpovídá. Tohle je takové typicky české: klient musí mít pochopení, zatímco poskytovatel služby nemusí mít ani elementární slušnost. V případě, že si klient stěžuje (a přitom je v právu!), tak se najednou mluví o honu na čarodějnice. Prosím, raději už ho nebraňte, spíš si škodíte. :)
Odpovědět
Profilova fotka
@radkaja @simone5 @rarita17 Ano sama jsem mu psala, že toto jednání není z jeho strany fér... Avšak vím jak je to na nás obrovský nátlak v tomto období. Nemyslím si, že si škodím, vím že je to výborný a precizní fotograf. Jeho práce je bezkonkurenční. Nemusíte se nikdo bát, každý obdrží svou práci a bude krásná... Jeho nekomunikaci neomlouvám, já s klienty komunikuji.
Odpovědět
Článek se načítá
Profilova fotka
Ja chapu,ze je fotograf vytizen, ale co je tak narocnyho na tom se omluvit,ze nestiha a ze fotky doda pozdeji? To zabere minutu maximalne odepsat na vzkaz nebo zvednout telefon. Ignorovat zakazniky je neprofesionalni a drze!
Odpovědět
@zankova_photo Nechci se s vámi pouštět do polemiky a je dobře, že ho neomlouváte a že vy s klienty komunikujete, takže z mé strany už naposled: u nás v ČR je zažitý trend, že když je někdo ve své práci dobrý, může se chovat skoro jakkoli. Vidím to v ČR všude: protivní DOKTOŘI mají plno a přitom jsou arogantní a sprostí, ale prochází jim, protože "jsou přeci výborní doktoři". Fotograf nedodržuje termíny, důvodů má pokaždé celou řadu, ale opět je potřeba jej chápat, protože on je fakt dobrý a precizní. Já teď žiju v Kanadě (a pobývala jsem i různě po Evropě) a tady to tak opravdu nefunguje. Profesionalita se tu měří nejen výsledným produktem, ale právě celou řadou dílčích věcí jako je právě dodržení termínů, komunikace s klienty apod. Tady by si nikdo nic takového nedovolil, protože by věděl, že tím ztratí klientelu. A na to já narážím. :-) To, že je dobrý fotograf, z něj automaticky profesionála nedělá. :-) Pro mě osobně rozhodně profesionál není. Takže moje doporučení všem: rozhodně to nenechávejte jen tak. Stěžujte si, pište o tom na internetu a otravujte ho, dokud se neozve. Máte na to právo a lidi u nás by se už konečně měli naučit se chovat profesionálně (ze strany poskytovatelů služeb) a nemít strach se ozvat (ze strany klientů). Čest všem, kdo se tak už chová. :)
Odpovědět
Nebojte, fotky dostanete :-) .... Chápu, že se bojíte, my se taky báli (napsal nám za tu dobu asi 1), ale dostali jsme po 4 měsících kráásné fotky, doba čekání pro nás stála za to!
Odpovědět
Profilova fotka
@katerinna Po 4 měsících? Co s nima probuh delal? :-)
Odpovědět
@vlcekjan asi kreslil mraky, kvetiny, zuzoval tchyne... :D :D :D
Odpovědět
Profilova fotka
Tohle vážně nechápu. Teda dovedu si představit, že se něco stane, člověk onemocní nebo třeba jen špatně odhadne množství zakázek - to se může stát každému, i profíkovi. Ale proč, proboha, ta nekomunikace? Stačilo by se omluvit a zákazníka ujistit, že fotky dostane, i když později, alespoň by byla nevěsta klidnější. Dělat mrtvého brouka je hloupé, dětinské a omluvila by to jen hospitalizace. Nebo smrt. :-)
Odpovědět
My měli svatbu skoro před 2 měsíci a to samé. Slíbil, že nám cca po týdnu zašle aspoň pár fotek, neposlal nic, ok. Horší je, že se od té doby neozval, psala jsem mail, sms, zkoušela volat... slehla se po něm zem. Kdyby napsal, že prostě nestíhá a fotky budou na Vánoce, tak ok, ale tohle jednání....neskutečné. Fotky má krásné, ale po tomhle bych ho NIKDY nikomu nedoporučila. Strašně neprofesionální.
Odpovědět
@rarita17 @nenene Tak jak to dopadlo ? Už máte fotky a nebo s vámi aspoň řádně komunikuje ?
Odpovědět
Profilova fotka
To je teda děsné chování!!! Pan Ježdík mi nebyl sympatický už od chvíle kdy tu arogantně reagoval a ponižoval ostatní dodavatele a teď tohle. Tohle jednání není fér!!! Na co ten email má když nikomu neodepisuje :-|
Odpovědět
My porad nic:-(
Odpovědět
@nenene to se tedy divím, že to někdo nechá dojít tak daleko, že se tady rozjíždějí nespokojené diskuse a dělají mu špatnou reklamu, když jeden omluvný email by to mohl aspoň částečně vyřešit. Držím palce, abyste fotky brzy dostali!
Odpovědět
@izzybickerstaff taky se divím, kdysi tady na diskuzích byl pořád. Stačilo by, kdyby se ozval aspoň tady, nebo na FB a nevěsty uklidnil. To by měl zvládnout, i kdyby byl na "smrt" nemocný, :-|
Odpovědět
My jsme fotky dostali asi před týdnem nebo dvěma a veliká spokojenost, jsou opravdu krásné. Neomlouvá to samozřejmě nekomunikaci, ale fotky jsou rozhodně velká satisfakce.
Odpovědět
Profilova fotka
@rarita17 Tak alespoň, že jste je nakonec dostali. A můžu se zeptat... omluvil se vám alespoň nebo vysvětlil svoje chování? Já být na jeho místě tak si sypu popel na hlavu horem dolem a ještě vám za tohle dám slevu. Ale je dobře, že ty fotky vůbec máte a líbí se. To je důležité! :)
Odpovědět
To si jeden nabere práce a pak nestíhá...
Odpovědět
@nenene Můžu se zeptat, jestli vy už jste fotky dostali? My čekáme už skoro 3 měsíce a pořád nic. :-(
Odpovědět
@jana6284 Take stale nic. Hlavne se za celou tu dobu ani jednou neozval...psala jsem mail, sms a volala asi 40x. :-/ Vam se ozval?
Odpovědět
Profilova fotka
@rarita17 Máte podepsanou smlouvu? Já svým klientům nabízím mimo jiné i smlouvu, která zajistí, že obě strany dodrží to, k čemu se zavázaly. Samozřejmě jsou i lidé, kteří nedodrží smlouvu, ale je to méně pravděpodobné. Přesto se může stát, že díky okolnostem jakou je nemoc, technická porucha nebo vysoké vytížení může v businessu dodání předmětu smlouvy pozdržet, je vždy slušnost komunikovat jako první a spravit o tom klienty včas nebo okamžitě reagovat na jejich dotazy. PS: Pokud bych byl na Vašem místě a měl bych v ruce podepsanou smlouvu, neváhal bych, pokud dodavatel nekomunikuje, podniknout právní kroky nutné k nápravě. Předem bych ho na tyto kroky upozornil. Tím bych nechtěl dodavatele "odpravit", ale domoci se svých nároků. Pokud by odpověděl, trval bych na určení "deadline" a pokud by ani tento termín nedodržel, zvolil bych již zmíněný postup.
Odpovědět
Pro přidání příspěvku se musíte přihlásit.
Přesunutím fotek můžete změnit jejich pořadí

Nenašli jste co jste hledali?