Ahoj slečny a paní, ráda bych se podělila o jednu konverzaci, která proběhla mezi mnou a pánem z Lea & Tony band. Jejich chování mi přišlo velice neprofesionální a proto bych na něj ráda upozornila potencionální zájemkyně.
Od: Janneys
Datum: 20. 2. 2013
Předmět: zrušení rezervace 18.5.2013
Dobrý den,
byla jsem dnes upozorněna jednou slečnou, že má u Vás rezervaci v kalendáři akcí.
Ano, chtěli jsme si Vás na svatbu objednat, ale po tom, co jste nám nebyli ani schopni potvrdit rezervaci, jsme se rozmysleli.
S pozdravem
***
Od: Antonín Pauer
Datum: 20. 2. 2013
Předmět: Re: zrušení rezervace 18.5.2013
Dobrý den,
Rezervace termínu celou dobu od vaší objednávky existuje. Není pravda, že bychom termín 18.5. rezervovali pro nějakou slečnu.
Prosím podívejte se na tento důkaz: www. hudba. snadno. eu/ Kalendar-akci .html a přesvědčte se sama.
s pozdravem A.Pauer
Od: Janneys
Datum: 21. 2. 2013
Předmět: Re: Re: zrušení rezervace 18.5.2013
Dobrý den,
omlouvám se, v mém e-mailu byl překlep. Mělo tam být *máme rezervaci. Když jsme si Vás chtěli objednat, z Vaší strany už nenastala žádná reakce, proto jsme si objednali někoho jiného.
Děkuji
***
Od: Antonín Pauer
Datum: 21. 2. 2013
Předmět: Re: Re: Re: zrušení rezervace 18.5.2013
Dobrý den,
jak to tedy bude? Přejete si objednávku hudby zrušit,
či uvedete celou věc na pravou míru?
Děkuji za odpověď.
A.Pauer
Od: Janneys
Datum: 21. 2. 2013
Předmět: Re: Re: Re: Re: zrušení rezervace 18.5.2013
Dobrý den,
připadá Vám, že jsem věc neuvedla na pravou míru už v minulém e-mailu? Tak já Vám to tedy zrekapituluji.
Když jsme si napsali o objednávku, z Vaší strany už nebyla žádná odezva, což nás odradilo. Proto jsem se velice divila, že ačkoliv jste nám objednávku ani nebyli schopni potvrdit, tak ji máme zapsanou ve Vašem kalendáři akcí.
Myslím, že už z minulé zprávy je pochopitelné, že ji chceme zrušit. Navíc - myslím si, že ani není co rušit, když z Vaší strany zůstala nepotvrzená, tudíž pro nás ani žádná objednávka nevznikla!
S pozdravem
***
Od: Antonín Pauer
Datum: 22. 2. 2013
Předmět: Re: Re: Re: Re: Re: zrušení rezervace 18.5.2013
Dobrý den,
rozumím Vašemu běsnění, bohužel ten důvod ke zrušení je někde jinde. Přejeme pěknou oslavu. Vezměte si DJ, bude skvělá zábava :) Ušetříte tři tisíce korun.
Uložili jsme Váš kontakt na black-list, na jednom nejmenovaném serveru, který je učen
pro pořadatele akcí a hudebníky.
Stejně nejste zákazník, o kterého bychom stáli.
Hezký den :)
Takže asi tak...myslím si, že nepotvrdit objednávku a poté se ještě zachovat tímto způsobem je velice neprofesionální. Jaké k tomu máte názory vy? :-)
Mám stejný názor jako vy! Pokud by mi nepotvrdili objednavku, tak bych byla v domnění, že s tím nepočítají tudíž bych si našla někoho jiného. A když ještě píší, že stejně nejste zákazník, o kterého by stáli, at si zamluvíte dj, že ušetříte 3000 Kč, tak to bych brala jako pěknou drzost, když ani nebyli schopni vám odpovědět, že stím počítají! O lidi s takovým chováním bych teda na svatbě nestála zase já. Udělali jste dobře, že jste si našli někoho jiného!
@janneys Tak to je horor tohle to už, ta poslední reakce mě dostala :-. Já bych jim ještě napsala, že kdyby to bylo možné tak na nějakej Black list je uložím já :-D
no to je teda úroveň. Já si objednala např.krabičky na cukroví, ale přišlo mi divné, že mi nedošlo ještě potvrzení objednávky, tak jsem tam po týdnu psala email a hned se omlouvali a vše napravili a krabičky jsou na cestě...
Tento přístup je opravdu neprofesionální. Když už, tak by měli udat server, na který Vás udali. V takovém případě bych je tam taky zadala. Nemám co dodat 8-)
@radulka57@zuzka3112 myslím, že zveřejnění takové konverzace na stránce jako je beremese bude pro ně možná horší, než nějaký black-list :-) Díky takovému jednání přicházejí o kšefty...ale za to si mohou sami :-)
Ale dostali mě s tím DJ a 3 tis :-D jen taková dodatková informace...objednali jsme si kapelu jednou tak drahou, ale s přístupem, který se nedá srovnávat! :-) během jednoho odpoledne jsem s člověkem z té nově objednané kapely mluvila asi 10 min po telefonu, aby jsme si vše ujasnili, hned jsem měla na mejlu smlouvu, spoustu informací, velice rozsáhlé repertoáry...tomu říkám konečně profesionalita! Navíc u p. Pauknera jsem čekala na odpověď 3 týdny a až poté, když nic nedorazilo, jsme se rozhodli objednat někoho jiného. Tak času na to dostal dost.
@janneys No přesně tak. Nakopat je, takové rádoby profíky..hlavně, že jste sehnali někoho daleko lepšího. Všechno je to o přístupu...Tak ať se vám to vydaří skvěle!!
@janneys Snad ne. Buď budeme mít právě DJ, jednoho perfektního pána, kterého známe. Hrál na spoustě oslav, firemních večírcích, nebo nám bude hrát kamarádka se svou kapelou..Nádherně zpívají...
@zuzka3112 Tak to máte fajn :-) My nakonec objednali Sendimusic z Brna...sice to k nám mají dál, ale dopravu si naúčtovali jen v nákladech za naftu (což považuji za velice příjemný krok z jejich strany!) a také hrají krásně! :-) A pán když jsem se ho do telefonu ptala na jednu písničku, tak mi i zpíval úryvek, aby se ujistil, že je to opravdu ona, když je pro nás podstatná :-D Což si zaslouží poklonu :-) Mají velice osobitý přístup.
to je opravdu neprofesionální jednání a zachovala bych se stejně. Kam se hrabe nějaký black list na beremko, tímto zde hodně nevěst odradí :-). Hlavně, že máte někoho jiného a lepšího !
@janneys Tohle už ani není neprofesionalita. Spíš mi to přijde jako rozmazlené dítě co se vzteká, protože mu vzali hračku. Jsem udivená tím, že někdo podobný může vůbec profesionálně pracovat v tomto průmyslu. :-|
Jen si bohužel dej pozor...beremese funguje tak, že když se nějakému dodavateli nelíbí co se o něm píše, může adminy požádat o smazání těchhle diskuzí :-(
@limda Pokud tu nejsou registrováni, nemohou si o to snad tak snadno požádat. A i kdyby, tak aspoň nějakou chvilku to tu vydrží a pár slečen bude mít možnost si to přečíst ;-) Navíc informace jsou dodány v naprosto přesném znění i s mou reakcí. Tudíž nemůže jít ani o nějaké pohoršování jména nějakou pomluvou :-) Není důvod tedy nic mazat. V to pevně doufám :)
@janneys Abys to špatně nepochopila...já jsem ráda je dobře, že jsi to sem dala. Spíš tě chci upozornit na to, že je to možné :-( Jsou tu občas ty pravidla tak nešťastně nastavena, že to jde... pamatuju si tohle s jednou fotografkou. Hodně lidí si tu stěžovalo na její neprofesionalitu a za nějaký ten pátek už nebylo možný o tom najít ani zmínku :-(
@limda tak uvidíme, jak dlouho to tu vydrží :-) i těch pár týdnů je docela dlouhá doba, která postačí na to, aby si to dost slečen a paní přečetlo a třeba jim to pomohlo :-)
Dobrý den, termín se řeší vždy obratem při potvrzení kalkulace. V případě, že živá hudba nemá zájem odpovědět, je Vaše reakce na místě. Také bych zrušil objednávku někomu, kdo není schopný odpovědět. Mějte se a svatbu si užijte :)
Jako napsat někomu "Stejně nejste zákazník, o kterého bychom stáli. " to opravdu vypovídá o všem :-D Ještě, že jste si našli někoho jiného. Od takových "profesionálů" se můžou akorát tak čekat další problémy :-|
Tento pristup je naprosto neprofesionalni a v prubehu vasi svatby by se mohly vyskytnout dalsi komplikace.Jen pro informaci..na internetu se da najit spousta ruznych serveru pro hudebniky,kde byste mohli svou zkusenost s kapelou uvest,popripade se i nekde nalezt,pokud to s tim blacklistem nebyly jen reci..,ale i tady se to dozvi velka spousta lidi.Hlavne,ze to dobre dopadlo a mate nekoho lepsiho! Preji vam,at se vas velky den vydari a do budoucna jen to nejlepsi!:-)
@janneys
Ovsem, to je vrchol 8-( Jak nekdo muze v dnesni dobe, coby obchodnik, jednat? Ja bych to nenechala bez odezvy, napsala bych mu, co si myslim a komunikaci uschovala-evidentne je to zakomplexovany, nevychovanec, ktery Ti muze v budoucnu skodit ocernenim u pomyslnych dodavatelu; budes mit alespon moznost se branit. To je hnus :-|
ako tá konverzácia pred posledným mailom sa zdala taká, že došlo k nedorozumeniu. no to, čo tam ten pán v poslednom maily odpísal, tak to je sila. aby sa raz nedivil, keď kapele dojdu klienti a nebudú mať komu hrať.
@raverka a né že bych přála někomu něco špatného, ale za tento přístup by si zasloužili ztrátu všech potencionálních klientů. Takhle to určitě daleko nedotáhnou :-D
Nevim, zda je nejlepsi, to co ted napisu, nechci rozdmychavat nejakou vasnivou debatu. :o) Ale jako kapelnik se mnohdy setkavam i s opacnym pristupem, tedy "chytrym" jednanim klienta. Ano, stalo se mi, ze jsem mu neodepsal na jeden email, ac jsme se predtim napevno domluvili. Nejak jsem proste nechtene opomnel. Pak mi jednoho dne prisel velmi vyhruzny email, ze odstupuje od objednavky, ze mi poslal mezitim dalsi asi 4 emaily, na ktere jsem vubec nereagoval (absolutne neni pravda, zadny neprisel, problem se serverem jsem nemel, ani provozovatele a jak mnozi klienti vedi, volam jim okamzite po prijeti emailu, az jsou z toho mile zaskoceni)... Napsal, ze si radeji bere dj a ze si mame dal hrat na zaplivanych tancovackach a tak.. :o) Po dalsich urazkach jsem mu odepsal, ze si ocividne vymysli a ze mi mohl rovnou rict, ze si to rozmyslel. Psal jeste nejaky urazky, ale to uz nemelo vyznam komentovat. Nikdy jsem nepochopil, proc je normalni, aby zakaznik si bez problemu stezoval na dodavatele, ale opacne uz je to brano jako neco nehorazneho.. ;-) Tot muj malej postreh a zamysleni nad tim, ze nejenom dodavatele, ale i zakaznici muzou byt pekni vykukove a chcipaci. :o))
PS: Svateb mame za sebou temer 200, letos jich budeme mit (doufejme) lehce pres tricet a to cislo se rok od roku zvysuje,. Reference mame zde i na webovkach. Samozrejme, ne vsem se clovek zalibi, ale tak to chodi ve vsech odvetvich....
@alfred1 Tam nešlo o rozmyšlení se bezdůvodně. Této kapele byla položena otázka, zda bychom si je tedy mohli na ten den zarezervovat. Na tuto otázku už nepřišla žádná odpověď. Jen nám to způsobilo nepříjemnost, jelikož jsme na základě toho museli hledat a vybírat jinou kapelu.
@lukashsax Ano, samozřejmně i zákazníci mají své mouchy. Ale pokud se obracejí na někoho, kdo je profesionál, tak by měla nastat profesionální reakce. Této kapele bylo slušně napsáno a reakce tohoto pána byla naprosto nepřiměřená, v čem je hlavní problém. Pokud mi neodpověděl na otázku, zda si je můžeme zarezervovat, není nic ani pevně domluveno (aspoň dle mého mínění).
@janneys Když vám kapela rezervaci nepotvrdila, / mohlo se to stát nedopatřením a nechtěným opomenutím / zkoušeli jste jinejdříve kontaktovat znovu, než jste objednali jinde??
@janneys Ja vam to nerozporuju. Na druhou stranu ja nevyzaduju na kazdou blbost pisemne potvrzeni... A kuprikladu za nejlepsi zpusob rezervace restaurace povazuju ten co ma Cafe Imperial v Praze. Proste vyplni clovek formular na webu a hotovo. Nic dalsiho. Nic se nepotvrzuje, nikdo mi nevola. Rezervace vyplnena a je rezervovano - proc kolem toho vyvijet nejakou dalsi komunikaci... Ale mozna jsem vyjimka a vetsina lidi si rada pise a povida...
Myslím, že jsem poznal dostatečně svět hudby. Je to stejné jako jakákoliv jiná objednávka - když ji napíšu, očekávám zpětnou vazbu, tedy potvrzení objednávky. Jakékoliv diskuze a slova považuji za zbytečné. Opomenu-li odpovědět, tak se zákazníkovi nejprve omluvím. To, že si něco napíšu do rezervačního kalendáře a chci s tím argumentovat, že se s vystoupením počítá, je dobré tak akorát pro mě. Jak se to má jinak klient bez potvrzení objednávky dozvědět? Obecně si myslím, že by lidé měli víc kontrolovat slušnost v jednání, protože z hlediska civilizovaného okolí jsme v tomto směru exoti. Ale to už by bylo jiné téma... :-)